AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #21 Skrevet 6 timer siden Du trenger ikke si noe som helst. Bare bytt. Har gjort det selv. De hadde kontor rett ved siden av hverandre og pasientene delte venterom. Null problem Anonymkode: dba21...954 2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #22 Skrevet 6 timer siden Du får jaggu rare svar her. Du trenger ikke å si noe som helst. At pasienter ønsker å bytte behandler er noe alle behandlere må venne seg til. Bare smil og lat som ingenting. Hvis HAN skulle spørre sier du at Knut virket mer vant med din problemstilling Anonymkode: 0cc93...570 1 1
BobbySocks Skrevet 6 timer siden #23 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg kan ikke late som ingenting da denne behandleren med second opinion booket ny time for meg hos min behandler mens min behandler var i rommet. Hen vil jo lure på hvorfor jeg booker time hos hen plutselig, når hen selv booket time for min opprinnelige behandler. Anonymkode: 10e19...d3e Da sier du at du ønsker noen med mer kompetanse. Du overkompliserer du så innmari.
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #24 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): jeg spør om tips til HVA JEG SKAL SI SOM BEGRUNNELSE FOR AT JEG HELLER VIL GÅ TIL DENNE ANDRE BEHANDLEREN, er det noen på Kvinneguiden som evner å svare på dette spørsmålet? Anonymkode: 10e19...d3e Hvorfor må du begrunne det??? Er dere sammen? Det er hans jobb. Du betaler for en tjeneste. Du kan gå til hvem du vil. Anonymkode: d6de7...dae 1
veronica<3 Skrevet 4 timer siden #25 Skrevet 4 timer siden Tråden er ryddet for avsporing og brukerdebatt. veronica<3, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå