AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Skrevet 11 timer siden Nettopp begynt å gå til en kiropraktor pga et problem i kroppen det er litt vanskelig å finne ut av. Personen er yngre enn meg, og hen finner heller ikke utav det helt. Men blitt trykket og knadd på, fått øvelser å gjøre. Jeg opplever personen som noe utydelig i tilbakemeldinger, noe usikker og egentlig litt arrogant (mulig det er pga personen er usikker her), så ble det en dag en felles konsultasjon som hen tok initativ til med en mer erfaren kiropraktor for en second opinon. Denne kiropraktoren var utrolig flink, tydelige tilbakemeldinger og fremstod veldig kompetent. Fikk ny time for oppfølging hos min kiropraktor etter denne konsultasjonen hvor de begge var tilstede. Jeg har ikke lyst til å dra på denne oppfølgingen, jeg ønsker heller å fortsette hos denne andre kiropraktoren hvor jeg følte at tilbakemeldingene var konkrete og analysen av mitt problem var kompetent. Men kan jeg be om få byttet kiropraktor? Og på hvilket grunnlag? De jobber i samme bygget med kontor rett ved siden av hverandre, så det vil jo føltes UTROLIG kleint å møte på min tidligere kiropraktor der hen vet at jeg ikke ønsker å gå til hen lenger, men heller denne andre? Og hen ville jo fått beskjed om at jeg går til denne andre kiropraktoren siden de jobber i samme bedrift og jeg så de var tydelig veldig kjent med hverandre under konsultasjonen. Eller bør jeg bare går til et helt annet sted for kiropraktor hjelp, jeg kjenner at jeg ikke har noe tillit til "min" kiropraktor nå. Anonymkode: 10e19...d3e
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Skrevet 10 timer siden Du kan gå til den du vil. De tar ikke det personlig. Anonymkode: 87c19...852 1 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Du kan gå til den du vil. De tar ikke det personlig. Anonymkode: 87c19...852 Det kommer vel ann på begrunnelsen jeg gir? Jeg trenger ikke gi noen begrunnelse for avlysningen, men jeg må komme med en begrunnelse kjenner jeg hvis jeg skal lage ny time hos den behandleren med second opinon. Og det BLIR kleint å sitte i venterommet når min opprinnelige behandler ser jeg er der, men ikke hos hen tydeligvis. Anonymkode: 10e19...d3e
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Skrevet 10 timer siden Jeg bytter mellom flere behandlere der jeg går, alt etter som hvem som er ledig. Ingen blir sure for det. Bare avbestill og lag ny avtale med den andre, og lat som ingenting. Anonymkode: 44eac...eb7 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg bytter mellom flere behandlere der jeg går, alt etter som hvem som er ledig. Ingen blir sure for det. Bare avbestill og lag ny avtale med den andre, og lat som ingenting. Anonymkode: 44eac...eb7 Jeg kan ikke late som ingenting da denne behandleren med second opinion booket ny time for meg hos min behandler mens min behandler var i rommet. Hen vil jo lure på hvorfor jeg booker time hos hen plutselig, når hen selv booket time for min opprinnelige behandler. Anonymkode: 10e19...d3e
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Skrevet 10 timer siden jeg spør om tips til HVA JEG SKAL SI SOM BEGRUNNELSE FOR AT JEG HELLER VIL GÅ TIL DENNE ANDRE BEHANDLEREN, er det noen på Kvinneguiden som evner å svare på dette spørsmålet? Anonymkode: 10e19...d3e
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #7 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det kommer vel ann på begrunnelsen jeg gir? Jeg trenger ikke gi noen begrunnelse for avlysningen, men jeg må komme med en begrunnelse kjenner jeg hvis jeg skal lage ny time hos den behandleren med second opinon. Og det BLIR kleint å sitte i venterommet når min opprinnelige behandler ser jeg er der, men ikke hos hen tydeligvis. Anonymkode: 10e19...d3e Hvorfor tenker du at du må begrunne det? Det er bare å avlyse. Og bestille ny time hos den du vil, uten begrunnelse der og. Herlighet, verden deres dreier ikke rundt deg. Bare be om hjelp med problemet. Bare si hei og smil til den gamle, er ikke verre. Den eneste som evnt gjør det kleint er deg. Guri. Anonymkode: 87c19...852 4 1 2
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Skrevet 9 timer siden Nettopp begynt å gå til en behandler pga et problem i kroppen det er litt vanskelig å finne ut av. Personen er yngre enn meg, og hen finner heller ikke utav det helt. Men blitt trykket og knadd på, fått øvelser å gjøre. Jeg opplever personen som noe utydelig i tilbakemeldinger, noe usikker og egentlig litt arrogant (mulig det er pga personen er usikker her), så ble det en dag en felles konsultasjon som hen tok initativ til med en mer erfaren kiropraktor for en second opinon. Denne andre behandleren var utrolig flink, tydelige tilbakemeldinger og fremstod veldig kompetent. Fikk ny time for oppfølging hos min behandler etter denne konsultasjonen hvor de begge var tilstede. Jeg har ikke lyst til å dra på denne oppfølgingen, jeg ønsker heller å fortsette hos denne andre behandleren hvor jeg følte at tilbakemeldingene var konkrete og analysen av mitt problem var kompetent. Men kan jeg be om få byttet behandler? Og på hvilket grunnlag? De jobber i samme bygget med kontor rett ved siden av hverandre, så det vil jo føltes UTROLIG kleint å møte på min tidligere behandler der hen vet at jeg ikke ønsker å gå til hen lenger, men heller denne andre? Og hen ville jo fått beskjed om at jeg går til denne andre behandler siden de jobber i samme bedrift og jeg så de var tydelig veldig kjent med hverandre under konsultasjonen. Eller bør jeg bare går til et helt annet sted for behandler hjelp, jeg kjenner at jeg ikke har noe tillit til "min" behandler nå. Skriver BEHANDLER for visse folk på KG er jo helt evneveike og vil heller diskutere foretrukken "behandlertype" enn å faktisk hjelpe meg med det jeg spør om. Anonymkode: 3aeff...c0a
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #9 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor tenker du at du må begrunne det? Det er bare å avlyse. Og bestille ny time hos den du vil, uten begrunnelse der og. Herlighet, verden deres dreier ikke rundt deg. Bare be om hjelp med problemet. Bare si hei og smil til den gamle, er ikke verre. Den eneste som evnt gjør det kleint er deg. Guri. Anonymkode: 87c19...852 Fordi min behandler arrangerte enn felles konsultasjon med denne mer erfarne behandleren - de kjenner hverandre og det er klart denne nye behanndleren vil lure på hvorfor jeg avbestiller hos min forrige behandler som har fulgt meg opp og som jeg nå tydeligvis ikke vil gå til lenger. Det er noen rare svar her, tror det er best å bare bytte til et helt annet kontor i stedet. Anonymkode: 10e19...d3e
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #10 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Nettopp begynt å gå til en kiropraktor pga et problem i kroppen det er litt vanskelig å finne ut av. Personen er yngre enn meg, og hen finner heller ikke utav det helt. Men blitt trykket og knadd på, fått øvelser å gjøre. Jeg opplever personen som noe utydelig i tilbakemeldinger, noe usikker og egentlig litt arrogant (mulig det er pga personen er usikker her), så ble det en dag en felles konsultasjon som hen tok initativ til med en mer erfaren kiropraktor for en second opinon. Denne kiropraktoren var utrolig flink, tydelige tilbakemeldinger og fremstod veldig kompetent. Fikk ny time for oppfølging hos min kiropraktor etter denne konsultasjonen hvor de begge var tilstede. Jeg har ikke lyst til å dra på denne oppfølgingen, jeg ønsker heller å fortsette hos denne andre kiropraktoren hvor jeg følte at tilbakemeldingene var konkrete og analysen av mitt problem var kompetent. Men kan jeg be om få byttet kiropraktor? Og på hvilket grunnlag? De jobber i samme bygget med kontor rett ved siden av hverandre, så det vil jo føltes UTROLIG kleint å møte på min tidligere kiropraktor der hen vet at jeg ikke ønsker å gå til hen lenger, men heller denne andre? Og hen ville jo fått beskjed om at jeg går til denne andre kiropraktoren siden de jobber i samme bedrift og jeg så de var tydelig veldig kjent med hverandre under konsultasjonen. Eller bør jeg bare går til et helt annet sted for kiropraktor hjelp, jeg kjenner at jeg ikke har noe tillit til "min" kiropraktor nå. Anonymkode: 10e19...d3e Det er ikke verre enn at du bare bestiller time hos den du vil gå til! De bryr seg ikke om at noen bytter til en kollega! Anonymkode: a26d5...3b9 2 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #11 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fordi min behandler arrangerte enn felles konsultasjon med denne mer erfarne behandleren - de kjenner hverandre og det er klart denne nye behanndleren vil lure på hvorfor jeg avbestiller hos min forrige behandler som har fulgt meg opp og som jeg nå tydeligvis ikke vil gå til lenger. Det er noen rare svar her, tror det er best å bare bytte til et helt annet kontor i stedet. Anonymkode: 10e19...d3e Du overdramatiserer. Jeg har selv byttet kiropraktorer som delte samme behandlingssted, altså samme rom, så veldig tett. Det går fint. Ingen bryr seg. Anonymkode: 87c19...852 2 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #12 Skrevet 9 timer siden Jeg svarte deg i den andre tråden og. Hadde din nåværende hatt et snev av selvinnsikt hadde han sendt deg til en kollega, men ok, han konsulterte nå med en kollega. På klinikken jeg går til tar jeg den som er ledig, ingen blir sure for det. Så avbestill og book en time hos den andre, og lat som ingenting om du treffer han første. Smil og si hei, ferdig. Dette er ingenting å overtenke på, det er helt normalt på mange klinikker. Anonymkode: 50a43...1c4 1 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #13 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg svarte deg i den andre tråden og. Hadde din nåværende hatt et snev av selvinnsikt hadde han sendt deg til en kollega, men ok, han konsulterte nå med en kollega. På klinikken jeg går til tar jeg den som er ledig, ingen blir sure for det. Så avbestill og book en time hos den andre, og lat som ingenting om du treffer han første. Smil og si hei, ferdig. Dette er ingenting å overtenke på, det er helt normalt på mange klinikker. Anonymkode: 50a43...1c4 Hvordan er det normalt? Aldri hørt at det er normalt før. Men jeg kan jo avbestille og så vente til over nyttår og deretter bestille hos hen nye og si at det ikke var "ledig" hos den andre når skulle bestille ny time.. og så bare fortsette hos denne nye. Anonymkode: 3aeff...c0a
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #14 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du overdramatiserer. Jeg har selv byttet kiropraktorer som delte samme behandlingssted, altså samme rom, så veldig tett. Det går fint. Ingen bryr seg. Anonymkode: 87c19...852 Ja, mulig jeg overdramatiserer, bare syntes det er så kleint å bytte, det blir jo tydelig at jeg ikke var fornøyd med opprinnelige behandler for hvorfor ellers skulle jeg byttet? Og sånt syntes jeg er pinlig og kleint JA. Og hadde det vært meg som var behandleren selv så ville jeg jo lurt på hvorfor kunden byttet/ikke ville komme til meg mer, så da er det naturlig for meg å tenke at oppri. behandler også ville tenkt slik Anonymkode: 10e19...d3e
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #15 Skrevet 9 timer siden Andre med samme problem tydeligvis, så jeg er ikke alene om å kjenne på dette ubehaget. Anonymkode: 3aeff...c0a
veronica<3 Skrevet 7 timer siden #16 Skrevet 7 timer siden Tråden er ryddet for avsporing, AI-generert innlegg, brukerdebatt, samt innlegg tilknyttet dette. veronica<3, mod.
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #17 Skrevet 7 timer siden Det er virkelig bare å bytte. Du trenger ikke begrunne eller stresse med det. Skulle noen mot formodning spørre så er det bare å si at du opplevde den du bytta til som et bedre alternativ for deg personlig. Kjemi, kommunikasjon eller noe annet vagt. Du trenger ikke forklare deg eller utdype. Du betaler for tjenesten og har full rett til å gjøre bytter helt som du selv ønsker. Anonymkode: 645b6...560 3
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #18 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): jeg spør om tips til HVA JEG SKAL SI SOM BEGRUNNELSE FOR AT JEG HELLER VIL GÅ TIL DENNE ANDRE BEHANDLEREN, er det noen på Kvinneguiden som evner å svare på dette spørsmålet? Anonymkode: 10e19...d3e «Du visste ikke hva som var problemet eller hvordan det skulle behandles, men det gjør Knut. Derfor ønsker jeg å bli behandlet av han» Anonymkode: fcd1a...326 2
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #19 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): jeg spør om tips til HVA JEG SKAL SI SOM BEGRUNNELSE FOR AT JEG HELLER VIL GÅ TIL DENNE ANDRE BEHANDLEREN, er det noen på Kvinneguiden som evner å svare på dette spørsmålet? Anonymkode: 10e19...d3e DU BEHØVER IKKE BEGRUNNE DET I DET HELE TATT. BARE SI "JEG VIL BYTTE". Anonymkode: ead5e...1d0 2 2
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #20 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fordi min behandler arrangerte enn felles konsultasjon med denne mer erfarne behandleren - de kjenner hverandre og det er klart denne nye behanndleren vil lure på hvorfor jeg avbestiller hos min forrige behandler som har fulgt meg opp og som jeg nå tydeligvis ikke vil gå til lenger. Det er noen rare svar her, tror det er best å bare bytte til et helt annet kontor i stedet. Anonymkode: 10e19...d3e AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan er det normalt? Aldri hørt at det er normalt før. Men jeg kan jo avbestille og så vente til over nyttår og deretter bestille hos hen nye og si at det ikke var "ledig" hos den andre når skulle bestille ny time.. og så bare fortsette hos denne nye. Anonymkode: 3aeff...c0a AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, mulig jeg overdramatiserer, bare syntes det er så kleint å bytte, det blir jo tydelig at jeg ikke var fornøyd med opprinnelige behandler for hvorfor ellers skulle jeg byttet? Og sånt syntes jeg er pinlig og kleint JA. Og hadde det vært meg som var behandleren selv så ville jeg jo lurt på hvorfor kunden byttet/ikke ville komme til meg mer, så da er det naturlig for meg å tenke at oppri. behandler også ville tenkt slik Anonymkode: 10e19...d3e Du overdriver noe voldsomt. I helsevesenet er det helt normalt at en bytter behandlere og blir sendt videre til behandler med mer peiling på det problemet en har. Ingen kan være gode på absolutt alt. Sånn er det bare, og alle er inneforstått med det. I tillegg er det viktig å finne en behandler som en har god kjemi med. Du trenger ikke si noe som helst, annet enn at du ønsker å bytte til den andre behandleren om mulig. Å legge til noe om at du følte den andre skjønte ditt problem bedre - som er en helt kurant begrunnelse i helsevesenet. Anonymkode: 99c10...f29 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå