Gå til innhold

Kan dere kvinner være kåte uten å være våte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dater en dame nå og det ble 4-5 runder med sex i går kveld. Hun så ut til å nyte det og kom flere ganger(i følge henne), men det ble veldig tørt etter hvert og jeg ble litt sår. Jeg trodde at hvis en kvinne er kåt, så vill hun garantert være våt, eller våt nok i hvert fall?  Eller tar jeg feil her? Litt forvirrende helt ærlig, så merker jeg blir litt usikker på om det er genuint. Hun går på P-piller.

Anonymkode: 4b8d4...926

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Dater en dame nå og det ble 4-5 runder med sex i går kveld. Hun så ut til å nyte det og kom flere ganger(i følge henne), men det ble veldig tørt etter hvert og jeg ble litt sår. Jeg trodde at hvis en kvinne er kåt, så vill hun garantert være våt, eller våt nok i hvert fall?  Eller tar jeg feil her? Litt forvirrende helt ærlig, så merker jeg blir litt usikker på om det er genuint. Hun går på P-piller.

Tja, etter såpass mange runder begynner det å bli ganske tørt og sårt. Ikke usannsynlig at hun har vondt i dag og de neste dagene, jeg har ihvertfall hatt det sånn flere ganger etter flere runder der jeg ikke har turt å si ifra om at jeg var ferdig for lenge siden.

Kvinner kan også være våte uten å være kåte…

k48

Anonymkode: 70f3d...e33

• Nyttig 1
Skrevet

Ja, er derfor det finnes glidemiddel... 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja, uten tvil. Mange sliter med tørre slimhinner (spesielt vanlig i overgangsalder, ved graviditet, amming + medisiner). 
Det du nevner her er også helt vanlig.

Anonymkode: 2fbe3...9ec

• Nyttig 1
Skrevet

Bli veldig våt og spruting er vel den første villfarelsen guttevalper får når de får øynene opp for kvinner.

Anonymkode: 7a3a9...7c2

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg kan være kåt uten å være våt (sjeldent). Kan også være kåt uten å være tent. 

Kan ikke være tent uten å være kåt og våt. 

Anonymkode: 87e45...386

• Liker 1
Skrevet

Ja

Anonymkode: 68ccc...cfc

Skrevet

Ja, absolutt mulig å være kåt uten å være våt. Fuktigheten varer ikke evig heller, når den først er på plass. Glidemiddel er fantastisk.

Anonymkode: 5217a...535

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi kan være kåte uten å bli våte ja. Og vi kan bli våte uten å være kåte.

Glidemiddel er en fin ting, som de fleste burde bruke. 

Anonymkode: c8d92...001

• Nyttig 2
Skrevet

Bruk glid, ikke pul tørt, hvis du ble sår kan du tenke deg hva hun ble. 

Anonymkode: 3b0e5...17e

• Nyttig 1
Skrevet

Ja, jeg kan fint være kåt uten å være våt. Da ønsker jeg gjerne sex, men er sliten. Det kan være frustrerende å være kåt uten å bli våt. Takk og lov for glidemiddel!

Jeg har også opplevd mange ganger å være våt uten å være kåt.

Anonymkode: 749ed...f6e

Skrevet

Det må være svært individuelt? Kona og jeg brukte kondom i noen år, og jeg brukte av og til tørre kondomer uten glid pga. at hun var veldig våt hele tiden, ellers hadde det blitt null friksjon.

Anonymkode: 15757...9c3

Skrevet

Ja. 

Men for min del blir det da slik at jeg skiller mellom seksuell lyst (enda ikke våt) og direkte kåt (våt). 

Men med alderen vil jeg anta at jeg kan være direkte kåt uten å være våt. 

Anonymkode: 0591b...9fb

Skrevet

Den våteste dama jeg har vert borte i var i midten av 60 åra!

Anonymkode: 15757...9c3

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Bli veldig våt og spruting er vel den første villfarelsen guttevalper får når de får øynene opp for kvinner.

Anonymkode: 7a3a9...7c2

Hva er villfarelsen her?

Anonymkode: cb33a...b3c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Her henger det sammen.

De gangene jeg ikke er våt nok er jeg heller ikke kåt nok.

Anonymkode: ab975...ff9

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ja jn være kåt men tørr. Og ikke alltid nok naturlig lube etter flere runder.

Anonymkode: f9c79...f55

Skrevet

Akkurat som noen menn trenger litt stimuli for å bli skikke harde selv om de er kåte så trenger jeg å bli tatt på og stimulert før han kjører på, selv om jeg er kåt. Ikke alltid, men av og til. Alkohol kan også gjøre meg tørr selv om jeg er kåt.

Jeg kan også ønske å «varmes opp» selv om jeg er våt. Jeg hater late mannfolk som bare kjapt sjekker om det er fuktig, og så går rett på sak. Jeg kommer ikke av 30 sek med forspill og 5-10 min med jukking altså, sorry.

Anonymkode: aa345...45b

Skrevet

Jeg har aldri opplevd dette. Jeg blir (veldig) fort våt når jeg er kåt.

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...