AnonymBruker Skrevet 9. november #1 Skrevet 9. november Jeg og mannen min (i 30-årene) kranglet dagen før om noe småtteri. Da jeg prøvde å ordne opp, sa han at han trengte litt tid alene for å roe seg ned. Jeg svarte at det var greit, og at jeg var glad i ham og han kunne skrive når han følte seg klar. I natt våknet jeg av flere ubesvarte anrop fra ham rundt halv fire. Jeg ble bekymret, kjørte til ham og fant ham naken og sørpings full sovende på badet. Han sa han hadde vært ute alene på byen, og vinen hjemme var også drukket opp. Han ringte meg igjen to ganger da jeg kjørte hjem. Dette har aldri skjedd før. Jeg har tidligere vært tydelig på at “space” etter en krangel ikke betyr å drikke seg dritings eller dra på pub. Nå føler jeg meg emosjonelt utrygg og sviktet. Overreagerer jeg? Tenker å ta en alvorlig prat med ham når han er edru, tilliten føles knekt akkurat nå. Anonymkode: bde41...9b8 2
Enmanelskeråhate Skrevet 9. november #2 Skrevet 9. november Ja det gjør du, han kan jo dra på fylla så mye han vil selv 14 6
AnonymBruker Skrevet 9. november #3 Skrevet 9. november Dere er gift men bor ikke sammen? Anonymkode: 3cc15...0eb 11
AnonymBruker Skrevet 9. november #4 Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dere er gift men bor ikke sammen? Anonymkode: 3cc15...0eb Vi er kjærester, ikke gift. Vi skal snart flytte sammen, og jeg er inne i siste måneden av leieavtalen på den gamle leiligheten min. Anonymkode: bde41...9b8 2
AnonymBruker Skrevet 9. november #5 Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi er kjærester, ikke gift. Vi skal snart flytte sammen, og jeg er inne i siste måneden av leieavtalen på den gamle leiligheten min. Anonymkode: bde41...9b8 Du skriver i hovedinnlegget mannen min. Anonymkode: 6b3bd...364 15
AnonymBruker Skrevet 9. november #6 Skrevet 9. november Enmanelskeråhate skrev (6 minutter siden): Ja det gjør du, han kan jo dra på fylla så mye han vil selv Har aldri nektet ham å dra ut eller ta seg en fest, men når han sier han trenger tid for seg selv etter en liten krangel, og i stedet drar ut og drikker seg sørpings mens jeg sitter alene i den andre leiligheten og venter på at han skal bli klar til å se meg igjen, da føler jeg meg både såret og skuffet. Anonymkode: bde41...9b8 2
cafflatte Skrevet 9. november #7 Skrevet 9. november Hva må få lov til å drikke seg full så mye Han vil. Du kan ikke endre en mann, du får ta han som han er. 3
Enmanelskeråhate Skrevet 9. november #8 Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har aldri nektet ham å dra ut eller ta seg en fest, men når han sier han trenger tid for seg selv etter en liten krangel, og i stedet drar ut og drikker seg sørpings mens jeg sitter alene i den andre leiligheten og venter på at han skal bli klar til å se meg igjen, da føler jeg meg både såret og skuffet. Anonymkode: bde41...9b8 Men altså er det ikke snakk om under et døgn da… 3
AnonymBruker Skrevet 9. november #9 Skrevet 9. november La det gå... Mennesker gjør feil og han bør få lov til å sette på tabbekvoten. Ingen skade skjedd. Anonymkode: 2b77a...b4a 9 2
AnonymBruker Skrevet 9. november #10 Skrevet 9. november Og du er sikker på at du vil flytte sammen med denne? Anonymkode: 91e4c...7fa 8 6
AnonymBruker Skrevet 9. november #11 Skrevet 9. november Ta en prat,dette ordner seg til slutt. Anonymkode: c617a...432
Kålrota Skrevet 9. november #12 Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Har aldri nektet ham å dra ut eller ta seg en fest, men når han sier han trenger tid for seg selv etter en liten krangel, og i stedet drar ut og drikker seg sørpings mens jeg sitter alene i den andre leiligheten og venter på at han skal bli klar til å se meg igjen, da føler jeg meg både såret og skuffet. Anonymkode: bde41...9b8 Jeg ville tolket det som at han trengte å avreagere og gjorde det med alkohol. Sånt skjer. 14 1
SPOCA Skrevet 9. november #13 Skrevet 9. november Nei, du overreagerer ikke. Vitner om umodent. Dette hadde jeg ikke giddet. Menn som må agere/avreagerere med alkohol er generelt uattraktive. Spesielt hvis de ender opp sørpe dritings. Dette bare minner meg om min ufyselige eks. Jeg levde i konstant utrygghet med slike holdninger til alkohol. 10 17
AnonymBruker Skrevet 9. november #14 Skrevet 9. november Det hadde vært helt uaktuell oppførsel for min del, og jeg hadde revurdert hele forholdet og HVERT FALL flyttingen. Umoden oppførsel - jeg lurer på hvor umoden han egebtlig er? Anonymkode: a0d1c...3be 8 6
AnonymBruker Skrevet 9. november #15 Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (27 minutter siden): La det gå... Mennesker gjør feil og han bør få lov til å sette på tabbekvoten. Ingen skade skjedd. Anonymkode: 2b77a...b4a Ja, mennesker gjør feil, uten tvil. Men når han veit at æ ikke ønske at man håndtere ting ved å bli sørpings, og så ringer han meg masse ganga i fylla etter å ha sagt at han treng rom for seg sjøl for å håndtere følesene sine, da gir det meg emosjonell utrygghet. Vil gjerne ordne opp med han, men trur mye avhenger av åssen han håndtere det når æ tar det opp med han. Om han begynne å bagatellisere det her, så må jeg nok vurdere om det e rett å flytte inn sammen. Anonymkode: bde41...9b8 3 2 9
AnonymBruker Skrevet 9. november #16 Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, mennesker gjør feil, uten tvil. Men når han veit at æ ikke ønske at man håndtere ting ved å bli sørpings, og så ringer han meg masse ganga i fylla etter å ha sagt at han treng rom for seg sjøl for å håndtere følesene sine, da gir det meg emosjonell utrygghet. Vil gjerne ordne opp med han, men trur mye avhenger av åssen han håndtere det når æ tar det opp med han. Om han begynne å bagatellisere det her, så må jeg nok vurdere om det e rett å flytte inn sammen. Anonymkode: bde41...9b8 Klokt. Anonymkode: a0d1c...3be 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. november #17 Skrevet 9. november Bare vent, dette blir ikke første gangen du må feie en hendelse under teppet, fordi du har valgt å flytte sammen og da ikke har noe valg. Beklager å si, mange forhold hadde endt i brudd mye tidligere om de nettopp ikke må ta med det i beregningen. Ikke lett å bare snu en bo situasjon så fort, selv om kamelene man må svelge er lagt større enn man noen sinne ville tro. I forhold ender du bare opp med å ikke være tro mot deg selv. Neste gang velg særboerskap Anonymkode: 6f2f4...4cc 11 2
AnonymBruker Skrevet 9. november #18 Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jeg og mannen min (i 30-årene) kranglet dagen før om noe småtteri. Da jeg prøvde å ordne opp, sa han at han trengte litt tid alene for å roe seg ned. Jeg svarte at det var greit, og at jeg var glad i ham og han kunne skrive når han følte seg klar. I natt våknet jeg av flere ubesvarte anrop fra ham rundt halv fire. Jeg ble bekymret, kjørte til ham og fant ham naken og sørpings full sovende på badet. Han sa han hadde vært ute alene på byen, og vinen hjemme var også drukket opp. Han ringte meg igjen to ganger da jeg kjørte hjem. Dette har aldri skjedd før. Jeg har tidligere vært tydelig på at “space” etter en krangel ikke betyr å drikke seg dritings eller dra på pub. Nå føler jeg meg emosjonelt utrygg og sviktet. Overreagerer jeg? Tenker å ta en alvorlig prat med ham når han er edru, tilliten føles knekt akkurat nå. Anonymkode: bde41...9b8 Så du bestemmer hvordan han skal reagere? Spesielt. Anonymkode: 44d83...3cb 8 1
Minosa Skrevet 9. november #19 Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ja, mennesker gjør feil, uten tvil. Men når han veit at æ ikke ønske at man håndtere ting ved å bli sørpings, og så ringer han meg masse ganga i fylla etter å ha sagt at han treng rom for seg sjøl for å håndtere følesene sine, da gir det meg emosjonell utrygghet. Vil gjerne ordne opp med han, men trur mye avhenger av åssen han håndtere det når æ tar det opp med han. Om han begynne å bagatellisere det her, så må jeg nok vurdere om det e rett å flytte inn sammen. Anonymkode: bde41...9b8 Du kan jo ikke forvente og diktere hvordan han skal reagere. Du virker litt overdramatisk av deg, og jeg tipper det er mye drama og krangel i forholdet deres. 10 1
AnonymBruker Skrevet 9. november #20 Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ja, mennesker gjør feil, uten tvil. Men når han veit at æ ikke ønske at man håndtere ting ved å bli sørpings, og så ringer han meg masse ganga i fylla etter å ha sagt at han treng rom for seg sjøl for å håndtere følesene sine, da gir det meg emosjonell utrygghet. Vil gjerne ordne opp med han, men trur mye avhenger av åssen han håndtere det når æ tar det opp med han. Om han begynne å bagatellisere det her, så må jeg nok vurdere om det e rett å flytte inn sammen. Anonymkode: bde41...9b8 Du høres kanskje litt utrygg og kontrollerende ut. Anonymkode: 34318...013 7 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå