AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #1 Skrevet 21 timer siden Til farsdag selskap? Anonymkode: 0d688...eea 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #6 Skrevet 21 timer siden Jeg er ikke så glad i kjøttsuppe, men mener så absolutt at du kan servere det hvis du lager den fra bunnen med skikkelig kjøtt å ikke bruker posesuppe og pølser. Anonymkode: 44e13...fd0
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #7 Skrevet 21 timer siden Med kjøttsuppe så går jeg ut fra at det er med skikkelig kjøtt, kraft og grønnsaker. Da er d t absolutt innafor. Anonymkode: b2c4f...712 4
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #8 Skrevet 21 timer siden Ordentlig hjemmelaga kjøttsuppe er festmat - bare spør trønderne. Tidkrevende og mye jobb er det også. Men alle familier er jo forskjellige. I vår familie er farsdagsfeiringen først og fremst kaffe og kake eller annet godt servert til. Anonymkode: 57236...1b0 5
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #9 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Til farsdag selskap? Anonymkode: 0d688...eea Jeg serverer noe jeg vet den som skal feires liker, uavhengig av om andre mener det er fint nok... Anonymkode: fc3d7...c92 2 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #10 Skrevet 20 timer siden Min svigerfar hadde sagt «Fôr er fôr, så lenge det ikke er kaninfôr.» Kjøttsuppe hadde vært innertier. Anonymkode: 094ff...d1f 2
Runnah Skrevet 20 timer siden #12 Skrevet 20 timer siden Farsdagsselskap? Aldri hørt om, og her i gården er farsdag en helt vanlig dag. 4
amio Skrevet 20 timer siden #13 Skrevet 20 timer siden Tradisjonsrikt men kanskje traust avhengig av hvor man er i landet ol., kanskje du kunne spurt gjestene?
sofie777 Skrevet 19 timer siden #14 Skrevet 19 timer siden Runnah skrev (51 minutter siden): Farsdagsselskap? Aldri hørt om, og her i gården er farsdag en helt vanlig dag. Samme her, min far har ingen barn boende hos seg, og jeg slenger over en SMS, det er nok det. Samme på vanlige bursdager (ikke runde) 1
Runnah Skrevet 18 timer siden #15 Skrevet 18 timer siden sofie777 skrev (1 time siden): Samme her, min far har ingen barn boende hos seg, og jeg slenger over en SMS, det er nok det. Samme på vanlige bursdager (ikke runde) Ingen sms eller noe som helst her. Tullete dag, litt som Valentine's, men sistnevnte kunne jeg markert om det er viktig.
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #16 Skrevet 18 timer siden Ja. Mye bedre en tull som sushi og 3-retters. Det tengs en god kokk for å servere god kjøttsuppe! Anonymkode: 47911...86b 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #17 Skrevet 13 timer siden Er svigerfar en god far, så kan man diske opp. Men om innsatsen ligger i selve sædcella. Lar man dagen passere Anonymkode: ce192...d28
Amantha Skrevet 13 timer siden #18 Skrevet 13 timer siden Kjøttsuppe kommer da i alle former og farger. Det kommer an på ingrediensene og hvordan man lager den, som gjør at den er mer enn en vanlig tirsdagsmiddag – eller ikke. 1
Daria Skrevet 7 timer siden #19 Skrevet 7 timer siden Hvs slags kjøttsuppe? Hva slags selskap? Skikkelig hjemmelaget kjøttsuppe når man inviteter nærmeste familie på søndagsmiddag - absolutt. Torosuppe som festmiddag til 40 gjester i finstasen? Veldig spesielt... Som gjest smiler man uansett og spiser det man blir servert. 1
Rhodiola Skrevet 6 timer siden #20 Skrevet 6 timer siden Tråden er ryddet for innlegg som ble postet av permanent utestengt bruker og tilhørende svar. Rhodiola, adm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå