AnonymBruker Skrevet 6. desember 2025 #21 Skrevet 6. desember 2025 Leppene, brystene og særlig brystvortene, innsiden av lårene og rumpa Anonymkode: 7aff3...e4a
Trolltunge Skrevet 6. desember 2025 #22 Skrevet 6. desember 2025 (endret) Utover de åpenbare er korsryggen min veldig erogen. Dessverre virker ikke puppene mine overhodet angående å være erogene soner, men også innside av lårene er veldig erogene soner. Under armene og på halsen også, men det må partner passe på at han ikke kiler meg istedenfor å skape tenning. Endret 6. desember 2025 av Trolltunge
Langline Skrevet 8. desember 2025 #24 Skrevet 8. desember 2025 Snok1 skrev (10 timer siden): 1: Hjernen 2: Kroppen Ja, faktisk. I prioritert rekkefølge. 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2025 #25 Skrevet 8. desember 2025 Trolltunge skrev (På 6.12.2025 den 17.17): Utover de åpenbare er korsryggen min veldig erogen. Dessverre virker ikke puppene mine overhodet angående å være erogene soner, men også innside av lårene er veldig erogene soner. Under armene og på halsen også, men det må partner passe på at han ikke kiler meg istedenfor å skape tenning. Dette har jeg også hørt fra enkelte av mine venninner, og de har til felles at de alle har ganske stort frontparti. I motsetning til meg selv og en annen venninne som alltid har hatt stor følsomhet rundt bryster, og vi er mer beskjedent utrustet...for å si det sånn. Så jeg har alltid lurt på om man er mer følsom på bryster når man har små kontra store. Anonymkode: 5c25c...4cf 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2025 #26 Skrevet 8. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette har jeg også hørt fra enkelte av mine venninner, og de har til felles at de alle har ganske stort frontparti. I motsetning til meg selv og en annen venninne som alltid har hatt stor følsomhet rundt bryster, og vi er mer beskjedent utrustet...for å si det sånn. Så jeg har alltid lurt på om man er mer følsom på bryster når man har små kontra store. Anonymkode: 5c25c...4cf Mulig du har rett. Jeg har (hadde) også store, og mine er ikke noe særlig følsomme. Nå har jeg tatt reduksjon, så nå er de absolutt ikke følsomme. Kjenner nesten ingenting😅 Anonymkode: f2ab5...7bd
Trolltunge Skrevet 8. desember 2025 #28 Skrevet 8. desember 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette har jeg også hørt fra enkelte av mine venninner, og de har til felles at de alle har ganske stort frontparti. I motsetning til meg selv og en annen venninne som alltid har hatt stor følsomhet rundt bryster, og vi er mer beskjedent utrustet...for å si det sånn. Så jeg har alltid lurt på om man er mer følsom på bryster når man har små kontra store. Anonymkode: 5c25c...4cf Mine pupper har aldri virket slik, selv om jeg levde med b- cup til jeg var 29 år.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2025 #29 Skrevet 12. desember 2025 Tror det varierer med hvem man holder på med. Den siste mannen jeg har holdt på med kan ta på meg i ansiktet og jeg blir tent. Ryggen, halsen, nakken, lår, pupper, rompe og mage. Så er det jo kyssing. Føler det blir bare flere erogene soner jo mere vi blir kjent. Noen av de første møtene med denne mannen var det nok å få en lang klem (ute, med klær på) før jeg var skikkelig våt og tent, å øyekontakt og prat. Anonymkode: f37dc...87f
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2025 #30 Skrevet 12. desember 2025 Nakke, innsiden av lårene (<3) øreflipper, hals, tær. Jeg ELSKER å tungespissen til mannen min på kroppen. Det er bare helt fantasisk Anonymkode: 3ef58...409
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2025 #31 Skrevet 12. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 8.12.2025 den 17.38): Dette har jeg også hørt fra enkelte av mine venninner, og de har til felles at de alle har ganske stort frontparti. I motsetning til meg selv og en annen venninne som alltid har hatt stor følsomhet rundt bryster, og vi er mer beskjedent utrustet...for å si det sånn. Så jeg har alltid lurt på om man er mer følsom på bryster når man har små kontra store. Anonymkode: 5c25c...4cf Well, I´m here to break it. Jeg har store pupper, og nipplene mine er så ergoene at jeg fikk orgasme en gang da mannen min først sugde på de Anonymkode: 3ef58...409 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2025 #32 Skrevet 12. desember 2025 Jeg har også store bryster som er erogene, sånt er vel forskjellig fra kvinne til kvinne uansett størrelse Anonymkode: c01a6...1df
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2025 #34 Skrevet 29. desember 2025 At han puster noen ganger mot øret mitt, helt inntil, en varm pust som pirrer meg. At han kysser meg på halsen. Elsker at han stryker meg over hoftene og rumpa. Et bestemt punkt på hofta som er helt hinsides godt å bli tatt på, vrir på meg som en kjælen katt hver gang. At han suger og slikker meg på brystvortene,...... da har han meg i sin hule hånd. Anonymkode: ed2a2...859
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #35 Skrevet 30. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 13.12.2025 den 1.08): Jeg har også store bryster som er erogene, sånt er vel forskjellig fra kvinne til kvinne uansett størrelse Anonymkode: c01a6...1df Kan det ha noe med amming å gjøre da? I den perioden og etter hadde jeg klappet til den som prøvde å nærme seg de, men sånn 14 år etter vil jeg påstå at de er mer følsomme enn alle år før det. Tror jeg da, eller så er det bare at noen har engasjert seg i de nå i den senere tid. Anonymkode: 0a46c...859
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå