Thomasine Skrevet 31. mars 2006 #1 Skrevet 31. mars 2006 Smakte en nydelig kake forrige dagen. Den var lys, med lys litt marengsaktig "glasur" på kaka...vanskelig å forklare... Glasuren var tørr som marengs, tynt lag, med peanøtter eller andre typer nøtter i. Kaka var vel smakssatt med appelsin eller sitron...ikke nøye... bare den er lys!! Tenkte denne passet fint som påskekake, lett kake og lys!! Noen som har en slik kake på lur...?
Thomasine Skrevet 9. april 2006 Forfatter #2 Skrevet 9. april 2006 Ser at ingen har en typisk påskekake... Fant den jeg hadde spist og den anbefales... Veldig god... http://www.varden.no/matogdrikke/recipe.asp?recipe=4141
Leanne Skrevet 9. april 2006 #3 Skrevet 9. april 2006 Jeg skal bake påskekaken jeg fant inne på www.detsoteliv.no ligger under bløtkaker nesten helt nederst på siden.. Den så god ut!
Thomasine Skrevet 9. april 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2006 Jeg skal bake påskekaken jeg fant inne på www.detsoteliv.no ligger under bløtkaker nesten helt nederst på siden.. Den så god ut! ← Ja, men jeg skal ha den med meg bort, og da blir det så mye klin med bløtkake!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå