AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:42 #1 Skrevet lørdag kl. 18:42 (Husk å ikke få med profilbildet ditt 🙈🤪) Hvem følger du, og hvorfor? Jeg følger tonififi. Kunne aldri gått slik selv, med hun kler seg kult, dristig, fargerikt og gjennomført, og jeg får inspirasjon som ikke er scandi-chic 👌 Anonymkode: 67166...547 2
skreppamedleppa Skrevet i går, 00:31 #2 Skrevet i går, 00:31 (endret) Mewkid har fulgt hun i 15-20 år (siden bloggtiden hennes). Følger hun av en rekke årsaker blant annet fordi jeg liker hvordan hun setter sammen farger i klærene og stilen hun har også det er så deilig å se og kjenne på den gleden og energien farger gjør. fannyrosie damen er et levende kunstverk, verken mer eller mindre. Jeg kunne nok ikke gått med alle antrekkene hennes men damen har en hinsides kul stil (synes jeg) aclotheshhorse følger hun pga hennes gjennomførte stil. Oppdatert hun igjennom pinterest og ble fort fascinert. Hun har vakre klær som hun setter sammen på en måte jeg liker veldig godt Endret i går, 00:32 av skreppamedleppa 4
AnonymBruker Skrevet i går, 10:11 #3 Skrevet i går, 10:11 Til Trådstarter og @skreppamedleppa: jeg blir så glad av å se dette! 😍 (Er ikke på IG selv) Anonymkode: 93055...9fc 3
AnonymBruker Skrevet i går, 10:15 #4 Skrevet i går, 10:15 Jeg fulgte Iris Apfel❤️ Anonymkode: 6575e...7c9 2 1
AnonymBruker Skrevet i går, 11:39 #5 Skrevet i går, 11:39 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg fulgte Iris Apfel❤️ Anonymkode: 6575e...7c9 🤩 Fantastisk! AnonymBruker skrev (1 time siden): Til Trådstarter og @skreppamedleppa: jeg blir så glad av å se dette! 😍 (Er ikke på IG selv) Anonymkode: 93055...9fc Ikke sant! Jeg blir litt lei av at den samme street style scandi chic -greia i feeden min, og det er så stas med litt farge, knæsj og inspirasjon! Anonymkode: 67166...547 1
AnonymBruker Skrevet i går, 17:38 #6 Skrevet i går, 17:38 Kun 4.88 gb vedlegg, og screenshoten er 9?! Anonymkode: 61b7c...9f0
AnonymBruker Skrevet i går, 17:39 #7 Skrevet i går, 17:39 Der fikk jeg det til 😃 Hun her! Hun er radioDJ i Australia og hele hun og kåken er så gjennomført retro! Anonymkode: 61b7c...9f0 3
Skogkatten Skrevet i går, 19:17 #8 Skrevet i går, 19:17 (endret) Hun her. Vintage, vintageinspirert, britisk, skreddersydd, naturmaterialer. Jeg elsker alt. Er ikke like gjennomført i stilen selv, men alle elementene finnes i min garderobe også. Endret i går, 19:20 av Skogkatten 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå