Gå til innhold

Ageplay. Tabu fetisj?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep.

Matas, mod.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Disse damene som vil gå med bleie, bæsjer og tisser de i den? Det er jo hele vitsen med bleie eller? 

Anonymkode: ce878...415

Husk at menn også drive med dette da.

Anonymkode: ce547...e96

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.11.2025 den 17.21):

Disse damene som vil gå med bleie, bæsjer og tisser de i den? Det er jo hele vitsen med bleie eller? 

Anonymkode: ce878...415

Vi tisser i bleiene. Kan gå med de hele dagen og fylle de opp.

Anonymkode: 03b15...81c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten gjør dette. Vi bytter på roller, men det er kun jeg som går med bleie. Jeg syns det er super flaut og tisse i bleia, det er ofte hva som gjør det pirrende, også nekter han å skifte på meg så jeg må gå med den våt. Hvis jeg maser så hender det at jeg får litt ris på rumpa med bleia på. 

Jeg pleier ofte og «amme» han, da får han puppen min og ligger og suger på den. Det gjør vi ofte flere ganger om dagen. Vis vi ligger og ser på film, vis vi skal ha sex og noen ganger får han den ved middagsbordet.  Jeg kan også gi han ris på rumpa om han gjør ting han ikke får lov til som å bite puppen min. 

Anonymkode: f5da2...df7

• Nyttig 1
Skrevet

AnonymBruker skrev (På 8.11.2025 den 18.12):

Jeg er en kvinne i slutten av 20 årene og er kjæreste med en kvinne i 40 årene.

AnonymBruker skrev (På 8.11.2025 den 18.12):

Jeg er veldig underdanig av meg og hun selv er nokså dominerende person.

Dette er vel langt på vei ageplay allerede

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.11.2025 den 5.49):

Jeg og kjæresten gjør dette. Vi bytter på roller, men det er kun jeg som går med bleie. Jeg syns det er super flaut og tisse i bleia, det er ofte hva som gjør det pirrende, også nekter han å skifte på meg så jeg må gå med den våt. Hvis jeg maser så hender det at jeg får litt ris på rumpa med bleia på. 

Jeg pleier ofte og «amme» han, da får han puppen min og ligger og suger på den. Det gjør vi ofte flere ganger om dagen. Vis vi ligger og ser på film, vis vi skal ha sex og noen ganger får han den ved middagsbordet.  Jeg kan også gi han ris på rumpa om han gjør ting han ikke får lov til som å bite puppen min. 

går du med den med eller uten klær å (hjemme tenker jeg på. håper ikke det er creepy å spørre. jeg bare lurer på sånn i forhold til at om den skal synes og slikt).

håper jeg også finner en fyr som tenner på litt sånn! trenger ikke være age play direkte, men hadde vært pirrende å kanskje bli "tvunget" på bleie av og til. 

Har prøvd det en gang alene, bare for å se hvordan det føles å tisse på seg i en, mens man er litt kåt fra før. Undervurdert pirrende ja! Men sikkert enda gøyere med en annen person involvert. 

Skal visst være deilig å bruke wand utenpå, men aldri prøvd.

Anonymkode: 72e9f...18d

Skrevet
Thyra skrev (På 9.11.2025 den 7.02):

Men er dette en del av sexlivet? Eller noe dere gjør adskilt fra sexlivet? Hvis det er snakk om sex hvor den ene parten later som/framstår som hn er et barn, så skjønner jeg ikke hvorfor det skal være ok, når sexdukker utformet som barn eller seksuelle tegninger av barn ikke er det.

Samtykkende sex mellom to voksne mennesker kan aldri bli pedofili.

Hvis du putter på grisetryne og buttplug med snurrehale blir det heller ikke zoofili.

Kjæresten min får av og til et halsbånd, men jeg har ingen trang til å ha sex med hunder. 

Ikke let etter kriminalitet der det bare er voksne samtykkende mennesker som viser fysisk kjærlighet på et litt utradisjonelt vis.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.11.2025 den 5.49):

Skrevet

Høyres deilig ut å bli frattatt kontrollen.

Er deilig å sette kateter og ta på sei 6000 ml bleie og dameundertøy.

Og legge sei å sove og la den fylle sei uten att ei har kontroll.

Har gjort det no deilig følelse🥰

Vore deilig om nokren kunne låst  undertøyet og bestemt når ein fekk ta av/skifte

AnonymBruker
Skrevet

Vi driver med ageplay, ja.

Litt aldersforskjell mellom oss der jeg er eldst (a la et storesøsken), men mest det at jeg er mye mer dominerende som person.

Det er egentlig litt morsomt, for om du møtte oss ville du kanskje trodd vi har omvendt dynamikk. For jeg er søt og snill mot alle, mens han er macho, kontant og tilsynelatende lite barnlig. Mens hjemme lever han for å bli dominert av meg og ikke minst være mitt barn og baby. 

Vi rollespiller at jeg er mora hans, og jeg ammer ham. For meg er det seksuelt. Samtidig er det mye omsorg i det. Han føler seg sett og fri som kan leve ut dette med meg. Og alt faller meg naturlig. Det er viktig for meg at han har bedt om dette, og jeg har aldri overtalt ham til det. Men jeg har sett tegnene og oppmuntret ham.

Dette har selvfølgelig ingenting å gjøre med ekte barn/foreldre-forhold, og jeg blir nok like kvalm ved tanken på incest som de fleste andre. Jeg tenner heller ikke på framstillinger av barn (men jeg har fantasier om akkurat ham som barn og ungdom). Jeg tenker på ageplay som en variant av maktlek, som vi også driver med ellers.

Anonymkode: e2844...787

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger og innlegg som bryter med seksualitetsforumets retningslinjer.

Matas, mod.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...