AnonymBruker Skrevet mandag kl. 18:23 #21 Skrevet mandag kl. 18:23 Bimbo skrev (8 minutter siden): Man svelger jo etter at man er ferdig. Eeehhhh…. Nei ikke nødvendigvis. Takler ikke sæ… i munnen. Han får heller komme på brystene mine eller no . Anonymkode: 9c434...d38
Bimbo Skrevet mandag kl. 18:24 #22 Skrevet mandag kl. 18:24 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Eeehhhh…. Nei ikke nødvendigvis. Takler ikke sæ… i munnen. Han får heller komme på brystene mine eller no . Anonymkode: 9c434...d38 Selvfølgelig, men dette var en kommentar til hun som ikke hadde tid ☺️
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 18:32 #23 Skrevet mandag kl. 18:32 Bonus om hun gurgler Anonymkode: c6b91...dee
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 18:39 #24 Skrevet mandag kl. 18:39 Hun tar initiativ til suging, masserer prostata og svelger hver dråpe. Så kliner vi etterpå. Deilig Anonymkode: 4821f...a1d
AnonymBruker Skrevet i går, 06:54 #25 Skrevet i går, 06:54 Det er jo forskjell på å suge og å gi en blowjob. Å suge litt under sexen er en del av å ha sex, sånn man gjør, akkurat som å kysse bryster eller å leke med pungen. Å gi en blowjob er å ha sugingen som hovedpoeng, der han skal komme av det. Jeg er enig i at det er viktig at hun ser ut som om hun vil det. At hun ønsker å gi denne nytelsen. Det optimale er når hun viser frekk, ertende entusiasme. Bruk av hånden gjøres jo, men bør ikke overdrives. Da blir man runket, ikke sugd. Kombinasjonen av tungebruk, pungslikking og dyp inntrengning er greia. Noen få klarer å ta inn dypt. Det er konge. Utløsning med hele pikken inne, er sjeldent, men uslåelig. Jeg tenker tilbake i livet og tror jeg er blitt sugd av ca 20 forskjellige kvinner, i alderen 16 til 45. Ingen - INGEN - har latt være å ta imot utløsningen i munnen. Bare én har spyttet ut igjen, alle andre har svelget. Min erfaring er altså at kvinner suger og svelger når de gir blowjob, og at de som sier æsj og ikke gjør, er et lite mindretall som gjør mye av seg. Jeg kan ikke tro at jeg bare har truffet kvinner som er unntak. Anonymkode: 29ab0...00a
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #26 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det er jo forskjell på å suge og å gi en blowjob. Å suge litt under sexen er en del av å ha sex, sånn man gjør, akkurat som å kysse bryster eller å leke med pungen. Å gi en blowjob er å ha sugingen som hovedpoeng, der han skal komme av det. Jeg er enig i at det er viktig at hun ser ut som om hun vil det. At hun ønsker å gi denne nytelsen. Det optimale er når hun viser frekk, ertende entusiasme. Bruk av hånden gjøres jo, men bør ikke overdrives. Da blir man runket, ikke sugd. Kombinasjonen av tungebruk, pungslikking og dyp inntrengning er greia. Noen få klarer å ta inn dypt. Det er konge. Utløsning med hele pikken inne, er sjeldent, men uslåelig. Jeg tenker tilbake i livet og tror jeg er blitt sugd av ca 20 forskjellige kvinner, i alderen 16 til 45. Ingen - INGEN - har latt være å ta imot utløsningen i munnen. Bare én har spyttet ut igjen, alle andre har svelget. Min erfaring er altså at kvinner suger og svelger når de gir blowjob, og at de som sier æsj og ikke gjør, er et lite mindretall som gjør mye av seg. Jeg kan ikke tro at jeg bare har truffet kvinner som er unntak. Anonymkode: 29ab0...00a Det kan være de ville gjøre et godt inntrykk... Anonymkode: 266ba...6d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå