AnonymBruker Skrevet 10. november #21 Skrevet 10. november Bimbo skrev (8 minutter siden): Man svelger jo etter at man er ferdig. Eeehhhh…. Nei ikke nødvendigvis. Takler ikke sæ… i munnen. Han får heller komme på brystene mine eller no . Anonymkode: 9c434...d38 1 1
Bimbo Skrevet 10. november #22 Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Eeehhhh…. Nei ikke nødvendigvis. Takler ikke sæ… i munnen. Han får heller komme på brystene mine eller no . Anonymkode: 9c434...d38 Selvfølgelig, men dette var en kommentar til hun som ikke hadde tid ☺️
AnonymBruker Skrevet 10. november #23 Skrevet 10. november Bonus om hun gurgler Anonymkode: c6b91...dee
AnonymBruker Skrevet 10. november #24 Skrevet 10. november Hun tar initiativ til suging, masserer prostata og svelger hver dråpe. Så kliner vi etterpå. Deilig Anonymkode: 4821f...a1d
AnonymBruker Skrevet 12. november #25 Skrevet 12. november Det er jo forskjell på å suge og å gi en blowjob. Å suge litt under sexen er en del av å ha sex, sånn man gjør, akkurat som å kysse bryster eller å leke med pungen. Å gi en blowjob er å ha sugingen som hovedpoeng, der han skal komme av det. Jeg er enig i at det er viktig at hun ser ut som om hun vil det. At hun ønsker å gi denne nytelsen. Det optimale er når hun viser frekk, ertende entusiasme. Bruk av hånden gjøres jo, men bør ikke overdrives. Da blir man runket, ikke sugd. Kombinasjonen av tungebruk, pungslikking og dyp inntrengning er greia. Noen få klarer å ta inn dypt. Det er konge. Utløsning med hele pikken inne, er sjeldent, men uslåelig. Jeg tenker tilbake i livet og tror jeg er blitt sugd av ca 20 forskjellige kvinner, i alderen 16 til 45. Ingen - INGEN - har latt være å ta imot utløsningen i munnen. Bare én har spyttet ut igjen, alle andre har svelget. Min erfaring er altså at kvinner suger og svelger når de gir blowjob, og at de som sier æsj og ikke gjør, er et lite mindretall som gjør mye av seg. Jeg kan ikke tro at jeg bare har truffet kvinner som er unntak. Anonymkode: 29ab0...00a
AnonymBruker Skrevet 12. november #26 Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det er jo forskjell på å suge og å gi en blowjob. Å suge litt under sexen er en del av å ha sex, sånn man gjør, akkurat som å kysse bryster eller å leke med pungen. Å gi en blowjob er å ha sugingen som hovedpoeng, der han skal komme av det. Jeg er enig i at det er viktig at hun ser ut som om hun vil det. At hun ønsker å gi denne nytelsen. Det optimale er når hun viser frekk, ertende entusiasme. Bruk av hånden gjøres jo, men bør ikke overdrives. Da blir man runket, ikke sugd. Kombinasjonen av tungebruk, pungslikking og dyp inntrengning er greia. Noen få klarer å ta inn dypt. Det er konge. Utløsning med hele pikken inne, er sjeldent, men uslåelig. Jeg tenker tilbake i livet og tror jeg er blitt sugd av ca 20 forskjellige kvinner, i alderen 16 til 45. Ingen - INGEN - har latt være å ta imot utløsningen i munnen. Bare én har spyttet ut igjen, alle andre har svelget. Min erfaring er altså at kvinner suger og svelger når de gir blowjob, og at de som sier æsj og ikke gjør, er et lite mindretall som gjør mye av seg. Jeg kan ikke tro at jeg bare har truffet kvinner som er unntak. Anonymkode: 29ab0...00a Det kan være de ville gjøre et godt inntrykk... Anonymkode: 266ba...6d2 2
GråsteinOgkaffe Skrevet 15. november #27 Skrevet 15. november Mye spytt. Dersom det ikke er nok spytt/glidemiddel er det lite som skal til for at det blir for sensitivt for meg. Øyekontakt. Dersom han ser at du nyter det kommer du også en lang vei. Du kan også prøve å slikke og suge på undersiden av penis (frenulum)... følg med på hvordan han reagerer det er også et tips på om du gjør det bra!! 1
AnonymBruker Skrevet 15. november #28 Skrevet 15. november At hun liker det. At hun viser at hun liker å gi nytelse like mye som å få nytelse. Suging gir meg egentlig lite, aldri kommet av å bli sugd, men liker å se henne gjøre det, og vet at hun blir tent av å suge pikk. Og jo mere tent hun er, jo mere moro på meg. Anonymkode: 9b933...3f2
AnonymBruker Skrevet 15. november #29 Skrevet 15. november At hun er 90 cm høy, tannløs å har store ører Anonymkode: adb2b...3f5 1
Soft mann Skrevet 15. november #30 Skrevet 15. november Hun må elske å suge. Det gir meg svært lite å bli sugd
carlberner1 Skrevet 15. november #31 Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (På 8.11.2025 den 17.58): Fokusér på hodet. Bruk tungen aktivt. Øyekontakt. Svelg hver dråpe. Anonymkode: ddace...4fa Og hele lengden inn ..
Soft mann Skrevet 15. november #32 Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (På 10.11.2025 den 19.23): Eeehhhh…. Nei ikke nødvendigvis. Takler ikke sæ… i munnen. Han får heller komme på brystene mine eller no . Anonymkode: 9c434...d38 Eg er mann å veldig ening med deg. De gjør meg ikke noen om damen tar sær i munnen, eller svelger, men eg liker ikke gris rundt omkring
AnonymBruker Skrevet 15. november #33 Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (På 8.11.2025 den 17.34): Er det viktigere at hun er god til å suge enn til å ri? Anonymkode: 1f1da...75c Viktigere at hun er god til å ri. Å suge en sur tisseladd, med fare for å finne kukost, det kan man fint greie seg uten. Mye viktigere å være flink til å knulle. Anonymkode: eef81...7ff
AnonymBruker Skrevet 15. november #34 Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): At hun er 90 cm høy, tannløs å har store ører Anonymkode: adb2b...3f5 Eller musefletter. Eller skinnlue med øreklaffer. Sexy-schmexy! Anonymkode: cc53f...a03 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå