AnonymBruker Skrevet 8. november #1 Skrevet 8. november Er så skuffet. Skal melde meg av, men er stuck i en måned. Prøvd noen minutter på flere filmer og serier uten hell. Har sett Fall out og The boys for en tid tilbake. Anonymkode: 036ac...788
Gogglebox Skrevet 8. november #2 Skrevet 8. november Good Omens The Wilds Gen V Liker selv The Rings of Power og Wheel Of Time, men vet det er mange som er uenige. Saltburn er en bra film Daisy Jones & the six hvis du er glad i 70-talls musikk Kill Bill-filmene Back to the Future-filmene The Expanse har jeg hørt mye bra om The Marvelous Ms. Maisel 3
AnonymBruker Skrevet 8. november #3 Skrevet 8. november Jeg liker veldig godt Wolf like me, hvis de har den fortsatt. Er en stund siden jeg hadde prime. Anonymkode: 0e8e7...fea 2
AnonymBruker Skrevet 8. november #5 Skrevet 8. november Har det ikke selv, men gikk inn for å se om det var noe kjent. Gadd ikke scrolle veldig langt ned, men disse så jeg de hadde: The Handmaid's Tale Mr. Robot Frieren: Beyond Journey's End Spy × Family Clarkson's Farm De er alle veldig gode! Anonymkode: 3a915...ddb 2
AnonymBruker Skrevet 8. november #6 Skrevet 8. november Clarkson farm er underholdende 😂 Anonymkode: 9613a...d08 3
AnonymBruker Skrevet 8. november #7 Skrevet 8. november Ballard High potential Charmed (både den gamle og den nye) Anonymkode: f9215...5f1 2
AnonymBruker Skrevet 8. november #8 Skrevet 8. november og så har de jo harlan coben sine bøker filmatisert som serie.. Cross Luther Jack Ryan Supernatural Anonymkode: f9215...5f1 2
AnonymBruker Skrevet 8. november #10 Skrevet 8. november Spørs jo hva du liker, da. Anonymkode: e7017...3ed 1
AnonymBruker Skrevet 8. november #11 Skrevet 8. november Outlaws!!!! Den er veldig veldig bra!! Anonymkode: 9bfa0...bfd 1
AnonymBruker Skrevet 8. november #12 Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Yellowjackets! Anonymkode: ead56...53b Det er vel SkyShowtime? Anonymkode: 00552...a9b
AnonymBruker Skrevet 8. november #13 Skrevet 8. november The Gift fra 2015 Safety not Guarranteed True Detective sesong 1 Anonymkode: b647b...40e 1
AnonymBruker Skrevet 9. november #14 Skrevet 9. november Harald og Sonja (norsk, 2025) I kjærlighetens navn (norsk, 2024) Den som dræber (dansk) Reacher (amerikansk) Anonymkode: 5d287...60f 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 16:51 #15 Skrevet søndag kl. 16:51 Gogglebox skrev (På 8.11.2025 den 17.18): Good Omens The Wilds Gen V Liker selv The Rings of Power og Wheel Of Time, men vet det er mange som er uenige. Saltburn er en bra film Daisy Jones & the six hvis du er glad i 70-talls musikk Kill Bill-filmene Back to the Future-filmene The Expanse har jeg hørt mye bra om The Marvelous Ms. Maisel Begynte med Good Omens. Veldig bra! Anonymkode: 036ac...788
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå