Gjest miss april Skrevet 24. november 2002 #1 Del Skrevet 24. november 2002 Er det noen som han noen forslag på litt "sunn snacks"??? Noe man kan spise som alternativ til chips, peanøtter og slikt? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 24. november 2002 #2 Del Skrevet 24. november 2002 Gulrøtter, agurk og selleri, delt i strimler. Ha for eks. en tatziki dip eller no. Også er popcorn som ikke er stekt i smør, kalorifattig. Ca 1 kcal per popcorn. -x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 25. november 2002 #3 Del Skrevet 25. november 2002 Rispinos fra Onkel Bens synes jeg smaker brukbart som snacks. Den me sjokolade smaker best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 26. november 2002 #4 Del Skrevet 26. november 2002 soltørkede tomater!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 26. november 2002 #5 Del Skrevet 26. november 2002 Popcorn er godt ja. (jeg bruker olje i stedet for smør i håp om at det er litt bedre i alle fall Ellers er rå gulrot en favorikk her i huset. sambo spiser også en del kålrot fra tid til annen. Ekkers forbrenner man vel flere kalorier enn man får i seg om man i kliner i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 26. november 2002 #6 Del Skrevet 26. november 2002 Rispinos fra Onkel Bens synes jeg smaker brukbart som snacks. Det var akkurat den der som drev meg tilbake til godte skåla under en tørkeperiode. Fyshjom fyshjom :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 26. november 2002 #7 Del Skrevet 26. november 2002 Man bør kutte ut lett rømmen til dippen, hvis man vil skjære ned på kaloriinntaket. Yoghurt Naturell, fungerer like bra, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 26. november 2002 #8 Del Skrevet 26. november 2002 Det var akkurat den der som drev meg tilbake til godte skåla under en tørkeperiode. Fyshjom fyshjom :-? Er enig i at det smaker litt tørt ja, men det smaken er iallefall bedre enn ett tørt, smakløst knekkebrød ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy Skrevet 27. november 2002 #9 Del Skrevet 27. november 2002 Soltørkede tomater - nam!!! :D :D Men det må være i olje - de jeg kjøper på Mega (Santa Maria???) er best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 27. november 2002 #10 Del Skrevet 27. november 2002 Popcorn er ikke særlig sunt, nei.. I 100 gram popcorn ligger det 451 kcal på lur! Men, godt er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå