AnonymBruker Skrevet 10. november #21 Skrevet 10. november Savner henne fortsatt og det er nesten 20 år siden hun døde. Tenker på alt jeg ikke fikk spurt henne om. For meg var hun mamma, men jeg skulle gjerne ha blitt bedre kjent med hvem hun var. Anonymkode: ab027...7d7
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 04:36 #22 Skrevet fredag kl. 04:36 Jeg mistet moren min for snart fire år siden. Det har vært vondt og vanskelig. Hun var en av de personene jeg pratet mest med. I perioder var det dog litt vanskelig mellom oss, men de siste årene hennes hadde vi det veldig fint, og det er jeg så glad for. Jeg tenker på henne hver dag. Jeg ble fortalt at sorgen går etterhvert over i noe annet, og det stemmer for meg. Det gjør at det blir lettere å bære. En annen ting som har hjulpet meg veldig er å skrive alle tanker ned på papir. Jeg skrev ned alle tanker, forsøkte sette ord på følelsene, skrev ned om alle opplevelsene jeg ønsket å ta vare på etc Dette reduserte mye av det vonde inni meg. Føler med deg i sorgen ❤️ Anonymkode: 50c40...67d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå