Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne på 49 år som helt plutselig har forelsket meg i en mye yngre ansatt. Den ansatte er kvinne på 31 år. Jeg er åpent lesbisk, hva hun er aner jeg ikke, og det er heller ikke relevant. 

Saken er den at jeg ikke aner hva jeg skal gjøre! Pr nå går det greit, og jeg holder henne på så mye avstand jeg klarer. Det som er vanskelig er å balansere dette her. Jeg er kjent som en omsorgsfull sjef, og de ansatte både snakker med meg, og får klem av meg om de trenger det. Og det at jeg holder en ansatt på litt avstand kan nemlig fort legges merke til. Og jeg er livredd for at noen skal få mistanke, for jeg er visstnok en person som har følelsene utenpå kroppen, og er lett å lese. Tenk om noen skjønner det ut i fra hvordan jeg ser på henne eller omtaler henne. Eller at, Gud forby!! Hun skjønner det! Stakkars jente, sjefen er forelsket i deg liksom! Jeg er voksen, men sånne følelser får en til å bli litt tussete i hodet!  

Det enkleste for meg ville vært å si opp jobben min. Men jeg har jobbet hardt og lenge i dette firmaet, og elsker jobben min! Avdelingen jeg nå leder (hvor også hun jobber) har jeg blitt tildelt fordi den trengte en endring, og jeg har gjort en super jobb her, og trives stort! Mine sjefer er også klar over det, og vil jeg skal fortsette å lede denne avdelingen. Det å be om overflytting internt vil derfor virke rart både ovenfor sjefer og øvrige ansatte, og jeg aner ikke hva jeg skulle oppgitt som grunn. Jeg vil heller ikke svikte mine øvrige ansatte. 

Jeg syntes dette er en utrolig vond situasjon å være i! Jeg har ikke vært forelsket på snart 15 år heller, så jeg føler meg mest dum i hele situasjonen. Jeg er en 49 år gammel kvinne, og sliter med å være profesjonell pga en idiotisk forelskelse! 

Har noen noen råd? 

Anonymkode: b2111...f04

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok ikke særlig uvanlig at sånt skjer, og de fleste kommer langt med å late som ingenting. Jeg har et lite crush på sjefen min, ca 15 år eldre, men er helt sikker på at han og kollegaer ikke aner noe.

Man kan bli betatt av sjefer, ansatte, kjærestens kompis og venninnas mann. Men man har ett å gjøre; fingra av fatet og late som ingenting. 

Det går over! 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det går over. ♥️💔

Det som er så vondt er at det tar lengre tid å jobbe seg igjennom en forelskelse når den ikke er gjensidig, når du blir avvist eller når du ikke vet hva motparten føler. 

Jeg har vært ulykkelig forelsket tre ganger da jeg var yngre, og alle tre gangene tok det nesten et år før jeg klarte å gi slipp. 

Jeg har blitt forelsket i kollegaer to ganger, og begge var gjensidige. Høres kanskje flott ut, men jeg er i et langvarig forhold hjemme med hus og barn, og de vet ingenting.

Uansett: Det går over.

Anonymkode: 0724e...e13

• Liker 2
Skrevet

❤️❤️ Uff det vil nok gå over. Stå støtt i stillingen din! Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...