Gå til innhold

Mann som ikke «gidder» få utløsning

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Lurer på hvor vanlig det er at menn ikke orker få utløsning ved sex? Vi har vært sammen noen år, og jeg er nok hakket mere kåt enn han. Har gjerne sex flere ganger om dagen (Alle tidligere partnere har vært veldig fornøyd med det). I dette forholdet har vi inngått kompromiss om at vi prøver ha sex annen hver dag. MEN det er ikke alltid han gidder gå inn for å få orgasme. Dette plager meg, selv om han sier han alltid har vært slik. I ungdomsårene også sier han. Han tilfredsstiller meg når jeg vil men synes det er kjipt, vanskelig og tidvis nesten nedverdigende. Jeg tror ikke at han onanerer i smug og ganske sikker på at han ikke har noen andre på siden. Alt annet i forholdet er tipp topp! 

Endret av Klumpelump1
Feil
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være annenhver dag er for ofte ham.

Anonymkode: 43b3b...f9b

• Nyttig 1
Skrevet

Ja det er mulig. Jeg synes bare det er så merkelig. Han har ikke behov for utløsning oftere enn en gang i uka tipper jeg. 
ts

Skrevet

Er ikke like digg når tanken er nesten tom, så hender jeg sparer meg til neste runde. Det betyr ikke at sexen er dårlig, og vi menn kan ha orgasmer uten å ejakulere akkurat som damer ikke squirter hver gang de kommer. 

Anonymkode: bd57e...388

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Er ikke like digg når tanken er nesten tom, så hender jeg sparer meg til neste runde. Det betyr ikke at sexen er dårlig, og vi menn kan ha orgasmer uten å ejakulere akkurat som damer ikke squirter hver gang de kommer. 

Anonymkode: bd57e...388

Det er ingen orgasme involvert fra hans side de gangene han ikke gidder få utløsning. Hadde det vært så vel så hadde jeg ikke brydd meg. 

Skrevet

Høres ut som han er overstimulert. Tror du må innse at du ikke bør ha et mål om å få han til å komme hver gang. Han får ta ansvar for sin egen utløsning når dere har sex. Kommer han, flott. Kommer han ikke, så greit nok. Det viktigste er ikke at han kommer hver gang, men at dere har et godt sexliv sammen og at du blir tilfredsstilt av det. Mange kvinner undergraver følelsen en mann får av å få en kvinne til å komme. Mange menn setter kvinners orgasme høyere enn sin egen. Da er det viktig at du ikke overtenker og tar deg nær av det, for det blir en vond sirkel mellom dere da. 

Anonymkode: 9fda2...48a

• Nyttig 1
Skrevet
Klumpelump1 skrev (4 timer siden):

Ja det er mulig. Jeg synes bare det er så merkelig. Han har ikke behov for utløsning oftere enn en gang i uka tipper jeg. 
ts

Hvorfor er det nedverdigende t han har mindre behov for orgasme enn deg?

Anonymkode: 9c9b5...48e

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Klumpelump1 skrev (5 timer siden):

Hei

Lurer på hvor vanlig det er at menn ikke orker få utløsning ved sex? Vi har vært sammen noen år, og jeg er nok hakket mere kåt enn han. Har gjerne sex flere ganger om dagen (Alle tidligere partnere har vært veldig fornøyd med det). I dette forholdet har vi inngått kompromiss om at vi prøver ha sex annen hver dag. MEN det er ikke alltid han gidder gå inn for å få orgasme. Dette plager meg, selv om han sier han alltid har vært slik. I ungdomsårene også sier han. Han tilfredsstiller meg når jeg vil men synes det er kjipt, vanskelig og tidvis nesten nedverdigende. Jeg tror ikke at han onanerer i smug og ganske sikker på at han ikke har noen andre på siden. Alt annet i forholdet er tipp topp! 

Rett som det er at jeg rett og slett heller ikke «gidder» å få orgasme. For meg er det viktigste ved sex at partner er tilfredstilt. Er ikke så opptatt av meg selv.

Om jeg skulle hatt sex så ofte som du beskriver i innlegget ditt,’så hadde jeg i hvert fall ikke giddet å få orgasme hver gang.

Anonymkode: f98f6...d03

• Liker 2
Skrevet
Klumpelump1 skrev (5 timer siden):

Hei

Snudd om på kjønnene så har du det veldig mange menn opplever. Faktisk spor on 😂 

Anonymkode: 3b119...3dc

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvorfor er det nedverdigende t han har mindre behov for orgasme enn deg?

Anonymkode: 9c9b5...48e

Fordi jeg føler at jeg må be om sex… Selv om han sier at det ikke gjør noe osv. så merker man jo at engasjementet ikke er på topp nødvendigvis. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Høres ut som han er overstimulert. Tror du må innse at du ikke bør ha et mål om å få han til å komme hver gang. Han får ta ansvar for sin egen utløsning når dere har sex. Kommer han, flott. Kommer han ikke, så greit nok. Det viktigste er ikke at han kommer hver gang, men at dere har et godt sexliv sammen og at du blir tilfredsstilt av det. Mange kvinner undergraver følelsen en mann får av å få en kvinne til å komme. Mange menn setter kvinners orgasme høyere enn sin egen. Da er det viktig at du ikke overtenker og tar deg nær av det, for det blir en vond sirkel mellom dere da. 

Det er akkurat slik jeg prøver å tenke om saken. Og slik han vil jeg skal tenke om saken. Så blir det ikke så mye press. Stort sett klarer jeg det, men så kommer de dårlige tankene snikende likevel….😔

Skrevet
Klumpelump1 skrev (9 timer siden):

Hei

Har dere forsøkt parterapi? Kan det være at han er homofil, uten å ville inrømme det?

Skrevet
Klumpelump1 skrev (1 time siden):

Det er akkurat slik jeg prøver å tenke om saken. Og slik han vil jeg skal tenke om saken. Så blir det ikke så mye press. Stort sett klarer jeg det, men så kommer de dårlige tankene snikende likevel….😔

Orgasme på han er ikke noe du "skal klare". Legg fra deg den tanken. Dere er et par. Han spruter når han føler for det, og gjør det ikke hvis ikke. At han ikke spruter trenger ikke ha noe å si med tanke på kvaliteten på sexen. Man kan ha kjempegod sex uten orgasme også. Det vet mange kvinner i dag allerede, og det gjelder menn også. Det er ikke orgasme som avgjør hvorvidt man har et godt sexliv eller ikke. 

Jeg har hatt himmelgod sex med flere kvinner og flere ganger uten at jeg har fått orgasme av det. Enkelte ganger vil det bare seg ikke. Men jeg legger meg med et smil om munnen likevel etterpå. 

Seriøst. Du må ikke ta det personlig om han ikke får orgasme. Tvert imot. Fortell han heller hvor deilig det var for deg. Det er jo en hjerneorgasme å få vite at partneren har hatt det deilig etter en hyrdestund, selv om man selv ikke fikk "avsluttet". Han kommer tidsnok, ikke vær redd for det! 

• Hjerte 1
Skrevet
Klumpelump1 skrev (14 timer siden):

Hei

Hvorfor MÅ han få orgasme hver gang da? Det er jo til syvende og sist opp til han og ikke deg 🤔 

Bestemmer du over kroppen hans? 

• Liker 1
Skrevet

Kan være digg å spare opp litt av og til. Da blir orgasmen sterkere i spruten bedre. 

Skrevet
Vegar Beideren skrev (5 minutter siden):

Kan være digg å spare opp litt av og til. Da blir orgasmen sterkere i spruten bedre. 

Hvis du blir kontaktet av unge damer så ofte som du skriver, så kan du umulig rekke å spare opp litt av og til.

Anonymkode: fb584...c00

Skrevet

Jeg er kvinne da, men det skjer rett som det er at jeg heller ikke gidder å få orgasme. Det er strevsomt og tar lang tid, og hvis jeg ikke er veldig kåt i utgangspunktet så gidder jeg ikke. Men jeg liker sex likevel, jeg liker intimiteten og kosen - og kan fint ha lyst på det uten å gidde å komme. Vi har sex ca annen hver dag og jeg får orgasme kanskje 1-2 ganger i uka. Trives med det, trenger ikke mer. 

Det betyr ikke at jeg har pliktsex "for hans del" de andre gangene, jeg har lyst på sex da også fordi jeg som sagt vil ha kosen og intimiteten - ikke orgasmen. 

Du må slutte å føle ansvar for hans orgasme og ha det som mål.. Han har åpenbart ikke like store behov som deg, sånn er det bare 🤷🏽‍♀️ Hvis mannen min skulle mast og kavet med min orgasme ved hvert samleie hadde det blitt mye mindre sex, for det vil jeg ikke 🤷🏽‍♀️Jeg tar ansvar for min egen orgasme de gangene jeg har lyst på det.

Anonymkode: 95d1d...4d7

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvis du blir kontaktet av unge damer så ofte som du skriver, så kan du umulig rekke å spare opp litt av og til.

Anonymkode: fb584...c00

Nei, du har et godt poeng. Jeg får ikke spart så lenge selv. Vil jo ikke skuffe kvinnene. 
jeg sier bare at det gir sterkere orgasmer og mer sprut. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...