AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:16 #21 Skrevet lørdag kl. 16:16 Vegar Beideren skrev (2 timer siden): Er det fortsatt noen kvinner som ikke barberer seg?? Finnes det? Ja, vi er flere. Og observerer i fellesdusj på trening at det er stadig flere som beholder hår nedentil. Kommer aldri til å fjerne hår der igjen. Og menn skal være hårete. Skikkelig turn off når en mann fjerner kroppshår Anonymkode: e1fa9...828 5 4
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:18 #22 Skrevet lørdag kl. 16:18 Soft mann skrev (3 timer siden): Liten tiss med masse hår, må jo bli en hårete opplevelse vil eg tru😅 Synes ikke menn skal fjerne kroppshår. Det er turn off og ser rart ut Anonymkode: e1fa9...828 5 3
Vegar Beideren Skrevet lørdag kl. 16:53 #23 Skrevet lørdag kl. 16:53 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Synes ikke menn skal fjerne kroppshår. Det er turn off og ser rart ut Anonymkode: e1fa9...828 Men er det ikke bedre å slikke ballene om de ikke er hårete da?
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:00 #24 Skrevet lørdag kl. 17:00 Ts her. Kan ikke tenke meg at noen foretrekker at partneren har kjønnshår. De har ingen funksjon når det kommer til sex Anonymkode: 60b2c...ea4 1 1
Brunello Skrevet lørdag kl. 17:07 #25 Skrevet lørdag kl. 17:07 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ts her. Kan ikke tenke meg at noen foretrekker at partneren har kjønnshår. De har ingen funksjon når det kommer til sex Anonymkode: 60b2c...ea4 De har faktisk det. Kjønnshår har flere funksjoner, inkludert å beskytte mot infeksjoner ved å holde bakterier ute, regulere temperaturen i underlivet, og bidra til seksuell signalering . Det bidrar også til å fange opp duftstoffer, og har nerveceller som kan gi sensasjoner ved berøring. 2 4
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:21 #26 Skrevet lørdag kl. 19:21 Vegar Beideren skrev (2 timer siden): Men er det ikke bedre å slikke ballene om de ikke er hårete da? Som sagt, menn uten naturlig hårvekst på kroppen er usexy og da blir det ikke sex. Hårete menn er så herlig Anonymkode: e1fa9...828 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:23 #27 Skrevet lørdag kl. 19:23 Har barbert meg siden vgs, har nå en mann som har spurt om jeg kan spare ut håret fordi han aldri har sett en Bush før , annet enn på film da . Så jeg får utifra at det ikke er veldig vanlig å la være . Anonymkode: 8da59...241 1 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:26 #28 Skrevet lørdag kl. 19:26 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har barbert meg siden vgs, har nå en mann som har spurt om jeg kan spare ut håret fordi han aldri har sett en Bush før , annet enn på film da . Så jeg får utifra at det ikke er veldig vanlig å la være . Anonymkode: 8da59...241 Heldigvis Anonymkode: 2252e...b98
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:30 #29 Skrevet lørdag kl. 19:30 Vegar Beideren skrev (4 timer siden): Det samme er halebeinet og blindtarmen. Nå er det vel heller ingen som fjerner blindtarmen eller halebeinet for å føle seg freshere eller mer sexy, og det er heller ingen som sutrer på KG om at det er ekkelt å ha sex med noen som har halebeinet eller blindtarmen intakt. Anonymkode: a8ce5...ed9 9
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:35 #30 Skrevet lørdag kl. 19:35 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, vi er flere. Og observerer i fellesdusj på trening at det er stadig flere som beholder hår nedentil. Kommer aldri til å fjerne hår der igjen. Og menn skal være hårete. Skikkelig turn off når en mann fjerner kroppshår Anonymkode: e1fa9...828 Ja, for damer liker jo som kjent bedre hår i maten enn menn. Lol. Eneste grunnen til å filosofere over andres kjønnshår (vel og merke verdens minst spennende filosofering) er hvis man har en partner og skal gå ned på dem. Da kan det selvfølgelig være relevant. Anonymkode: 23578...2f8 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:38 #31 Skrevet lørdag kl. 19:38 Vegar Beideren skrev (2 timer siden): Men er det ikke bedre å slikke ballene om de ikke er hårete da? Alt som skal slikkes og suges er best uten hår. For alle. Duh. Så akkurat der man skal gjøre det, er det best uten. Ikke alle av oss er så fine på det, men selv vi pleier å trives best uten. Det er derimot ikke det samme som "null kjønnshår", bare der man opererer. Anonymkode: 23578...2f8
Ronaldo85 Skrevet lørdag kl. 19:38 #32 Skrevet lørdag kl. 19:38 Jeg trimmer jevnlig. Føles rart om det blir for mye hår, men også når jeg er helt glatt. Og da klør det. Syns alle burde frisere, da det er mest praktisk. Men det må folk velge selv, så klart. 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:44 #33 Skrevet lørdag kl. 19:44 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ts her. Kan ikke tenke meg at noen foretrekker at partneren har kjønnshår. De har ingen funksjon når det kommer til sex Anonymkode: 60b2c...ea4 Jeg foretrekker at partner har kjønnshår. Syns det er femi med glattbarberte menn. Anonymkode: 92a3d...541 1 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:47 #34 Skrevet lørdag kl. 19:47 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvorfor er det sånn? Vært sammen med mange menn som ikke har filosofert over det før jeg bemerker det og tar det seg til seg. Kan være ubehagelig å gå ned på en mann når det er masse hår der. Anonymkode: 60b2c...ea4 Du må rett og slett ligge med enda flere mennesker så du har et enda bedre grunnlag for å ha meninger. 25 partnere i året bør være et minimumsmål. Anonymkode: 7d813...7d1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:48 #35 Skrevet lørdag kl. 19:48 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg foretrekker at partner har kjønnshår. Syns det er femi med glattbarberte menn. Anonymkode: 92a3d...541 Jeg tror ikke noe på at det er en bedre opplevelse for deg å slikke hårete baller enn ikke hårete baller uansett "visualitet". Men hvem vet, vanskelig å vite hva du liker best, om det faktisk er hår eller menn. Anonymkode: 23578...2f8 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:54 #36 Skrevet lørdag kl. 19:54 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg tror ikke noe på at det er en bedre opplevelse for deg å slikke hårete baller enn ikke hårete baller uansett "visualitet". Men hvem vet, vanskelig å vite hva du liker best, om det faktisk er hår eller menn. Anonymkode: 23578...2f8 Du får tro hva du vil 😜 Anonymkode: 92a3d...541 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:59 #37 Skrevet lørdag kl. 19:59 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg foretrekker at partner har kjønnshår. Syns det er femi med glattbarberte menn. Anonymkode: 92a3d...541 Så da er det maskulint med kvinner som har hår da? Anonymkode: 774da...11a
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:09 #38 Skrevet lørdag kl. 20:09 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Så da er det maskulint med kvinner som har hår da? Anonymkode: 774da...11a Nei. Leter du alltid med lys og lykt for å finne noe du kan vri og vrenge på? Anonymkode: 92a3d...541
Påkrevd Skrevet lørdag kl. 20:12 #39 Skrevet lørdag kl. 20:12 Grønnsaksvaffel skrev (4 timer siden): Kjønnshår har en funksjon vi kjenner til - å holde underlivet fuktig og rent. Hvilken kjent funksjon har skjegg? Det stemmer sikkert, men var nok mer relevant på den tiden vi løp nakne på støvete underlag med masse dyreekskrementer og ræl. Nå når vi har tilgang på dusj hver dag, pakker inn underlivet i undertøy, bruker soppkremer, dildoer og fingre inni, og oljer, kremer og PH regulerende produkter på utsiden, tror jeg egentlig det argumentet er ganske utdatert. En hårdott fra eller til spiller liten rolle, hverken på fukt, temperatur eller generell renslighet. Skjegg er jo noe man også helt fint kan leve uten. Halvparten av jordas befolkning har det ikke, og en veldig stor andel av den andre halvparten barberer det vekk. Den mest utbredte teorien er vel at det historisk sett har vært et tegn på styrke og mannlig virilitet, og dermed et resultat av seksuell seleksjon? Uansett, evolusjonen er ikke ferdig enda. I de miljøene vi ferdes i dag er det kanskje meningen vi skal ha trekantede hoder, 15 fingre på hver hånd og ikke et eneste hårstrå på kroppen. Time will show. 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:17 #40 Skrevet lørdag kl. 20:17 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei. Leter du alltid med lys og lykt for å finne noe du kan vri og vrenge på? Anonymkode: 92a3d...541 På ingen måter, det er et logisk spm ut ifra at du mener det å barbere seg er femi. Da er det naturlig å anta at det motsatte i dine øyner (altså å beholde håret) er maskulint ut ifra din egen logikk. Når det ene er feminint er stort sett det motsatte maskulint. Anonymkode: 774da...11a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå