AnonymBruker Skrevet søndag kl. 07:33 #21 Skrevet søndag kl. 07:33 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Uff! For en tøff situasjon! 🫂 «Det er det ikke mulig med foster reduksjon. Vi må få alle eller ingen. Og vi kan ikke få alle.» Forstod ikke helt dette. Hadde bedt om å få snakke med en lege eller en kirurg om saken. Anonymkode: 2bf61...105 Fordi de ligger i 1 gestasjonssekk, noe som tyder på kun 1 morkake. Anonymkode: b5804...065
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 07:34 #22 Skrevet søndag kl. 07:34 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva sier far? Anonymkode: 50e28...10e Han er helt knust og livredd. Ønsker absolutt ikke trillinger han heller. Anonymkode: b5804...065
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 07:35 #23 Skrevet søndag kl. 07:35 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Om du er 6 uker på vei, er det alt for tidlig å se hva de deler eller ei. Anonymkode: 01223...c11 Det er bare 1 gestasjonssekk så da er sannsynligheten nesten helt 100% på at de deler morkake. Det fikk vi beskjed om på ultralyden. Vi skal tilbake på ultralyd om et par uker og da får vi det bekfretet. Anonymkode: b5804...065
Kålrota Skrevet søndag kl. 07:40 #24 Skrevet søndag kl. 07:40 For en forferdelig situasjon! Jeg støtter de som sier at dere må få ordentlig rådgiving her, også for å takle livet etter hvis det ender med abort. Dette høres umenneskelig tøft ut. Stor klem. 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 10:29 #25 Skrevet søndag kl. 10:29 Det er helt grusomt at man etter åresvis med ivf nå står i en situasjon hvor vi blir nødt til å ta abort. Utifra alt jeg har lest og undersøkt så gjøres ikke fosterreduksjon i Norge dersom fostrene deler morkake. Mitt største håp nå er at naturen av seg selv reduserer fostrene innen neste ultralyd. Jeg har aldri vært så overveldet og deprimert som jeg er akkurat nå. Tiden fram til neste ultralyd føles ut som en evighet. Anonymkode: b5804...065
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:21 #26 Skrevet søndag kl. 21:21 AnonymBruker skrev (På 8.11.2025 den 18.10): Jeg hadde trekt pusten dypt og ikke tatt en så stor avgjørelse i affekt. Alt går ❤️ Anonymkode: 25559...67c Dette❤️ Anonymkode: efc2c...392
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:22 #27 Skrevet søndag kl. 21:22 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Har du prøvd å ta kontakt med noen som har trillinger? Feks triplets_of_copenhagen? Jeg ville snakket med noen som har vert i samme situasjon. Uansett hva vi andre sier så klarer vi ikke helt å sette oss inn i den situasjonen dere er i nå ❤️ forstår det må være utrolig fortvilende ❤️ Anonymkode: 0b78c...c8a Og dette! Snakk med noen andre med trillinger. Anonymkode: efc2c...392
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 23:41 #28 Skrevet søndag kl. 23:41 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og dette! Snakk med noen andre med trillinger. Anonymkode: efc2c...392 Viktig å huske på at de fleste med trillinger IKKE har eneggede trillinger i samme fostersekk med felles morkake. Det gjør risikoen mye større. Anonymkode: d5407...309 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå