Gå til innhold

Hvordan føles det å sitte oppå, kvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvinner   hva føler dere rent fysisk om dere sitter skrevs på noen  naken? Facesit eller lenger ned på noen?

Anonymkode: 293ec...cc7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avsky og vemmelse? 

Vemod andre ganger. 

Glede, sorg og frykt? 

Anonymkode: 437af...650

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er helt greit. Gir meg ikke så mye.

Anonymkode: 33e8f...5c9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Avsky og vemmelse? 

Vemod andre ganger. 

Glede, sorg og frykt? 

Anonymkode: 437af...650

Vemod😂

Anonymkode: 24a80...c18

Skrevet

Hater det. 

Anonymkode: 2edc6...9a4

• Liker 1
Skrevet

Krampe i lårene og vondt i knærne, om jeg skal være helt ærlig. 

Anonymkode: bcc0e...eef

• Liker 2
Skrevet

Det kan føles deilig å sitte oppå kvinner 

Anonymkode: 4d600...9d1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

This. 😅 

Går greit en stund før det blir ubehagelig. Føler meg sexy når han ser på meg hvis jeg rir. Og sykt sexy syn hvis jeg sitter på ansiktet hans og han slikker.

Anonymkode: 77225...d28

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette. I tillegg til at det er kjedelig 

Anonymkode: 9d61d...255

• Liker 4
Skrevet

Vondt i knærne, krampe i leggen, og ja det blir kjedelig etter litt - da begynner jeg bare å tenke på andre ting. Som hva jeg skal gjøre senere, hva jeg skal spise til middag i morgen, at jeg må huske å kjøpe med noe etter jobb i morgen. 

Anonymkode: 3e1d0...ad0

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette. I tillegg til at det er kjedelig 

Anonymkode: 9d61d...255

Merket meg mange damer synes det. En ting som går igjen er at det er sjelden en kvinne gidder være på topp mer enn 1min, da det blir kjedelig og slitsomt 

Anonymkode: b02c4...6bd

Skrevet

Jeg liker å ri. Synes det er deilig å ta styringen og la mannen få slappe litt av innimellom også. «Problemet» er bare at han kommer så fort når jeg rir, han blir så sinnsykt kåt av det😅

k50

Anonymkode: 5e241...afa

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Merket meg mange damer synes det. En ting som går igjen er at det er sjelden en kvinne gidder være på topp mer enn 1min, da det blir kjedelig og slitsomt 

Å ri er det deiligste, synes jeg. Eneste stillingen jeg kan få orgasme, så elsker å ta styringen og avslutte på topp!

Anonymkode: 0c4b5...8d4

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Å ri er det deiligste, synes jeg. Eneste stillingen jeg kan få orgasme, så elsker å ta styringen og avslutte på topp!

Heldigvis finnes dere 😊 Kjæresten min elsker det også, men erfaringsmessig etter etterhvert ganske mange kvinner, så er det en veldig stor andel kvinner som rir fordi du tenker mannen liker det, ikke fordi de liker det selv, og da blir det ikke bra 

• Liker 1
Skrevet

Kvinne 41 her.. elsker å ri 🤩🥰🍆 det er sykt deilig å se brystene falle perfekt ned i munnen hans.. han koser, slikker og småbiter meg på brystene og han holder et godt tak rundt rumpeballene mine og kan variere med å stimulere meg med en finger eller to inn i skjeden eller rumpa. Kommer ALLTID vaginalt i denne posisjonen. 

Aldri opplevd å få krampe eller vondt noe sted. Hvordan i alle dager får dere til det egentlig??

Det er deilig å både sette seg på ansiktet hans, ryggen til eller stå slik at han får fritt innsyn til kuken glir inn og ut.. han blir helt vill 😍 tross mine ekstra kg og født barn 🙈

Anonymkode: 68339...92d

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

tross mine ekstra kg og født barn 🙈

Ekstra kilo er ingen hinder der ❤️ ingen har ridd meg så bra som kjæresten min, selv om hun er overvektig 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Kommer veldig an på mannen.

Klitoris er vår "penis" og må stimuleres for at vi får nytelse, så rett inn og ut/opp og ned, er ofte svært lite tilfredsstillende for oss kvinner. 

Jeg ble allerede som 18 åring gjort til latter av min daværende kjæreste fordi jeg ikke kunne sprette opp og ned som en sprettball i lang tid. Jeg hadde når jeg satt oppå funnet ut at å mer skli/gnikke meg mot mannen var deilig for meg, mens rett opp og ned ga meg ingenting, så jeg gjorde det som var godt for også meg. Det var feil i følge mannen (24 år), og dama til kompisen var en aerobic dame som kunne sprette opp og ned i en halvtime minst. 

Vel, det var jo ikke det minste godt for meg, så om menn ville ha det slik var det ikke noe å ønske seg, konkluderte jeg, og sluttet med å ri. Jeg "kunne det jo uansett ikke". 

Kom etterhvert i forhold til min ektemann, og han ønsket meg på topp. Ok, for hans del kunne jeg prøve litt igjen, og denne mannen tok da tak i hoftene mine og "rugget" meg slik min eks hadde kalt å ikke kunne ri, på måte som også var deilig for meg, og han nøt dette. 

Når det er godt for meg også, og mannen også nyter det som er godt for meg også, så slapp min sperre for å sitte oppå, og nå gjør jeg det gjerne. Kan gjøre litt rett opp og ned også, som variasjon, men det stimulerer meg veldig dårlig, og mannen er også såpass opptatt av at vi begge skal nyte at han foretrekker selv "rugging". 

Denne mannen er opptatt av min nytelse, og har skjønt at rett inn og ut ikke er særlig stimulerende for kvinner, så han pumpeknuller heller ikke bare ut og inn i andre stillinger heller. 

Så mitt svar er at å sitte oppå er deilig, med mann som har forståelse for kvinners fysikk og nytelse. Menn som forventer "sprettball" kun for egen nytelse ville derimot ikke gi meg noe, så da hadde jeg droppet dette. 

Anonymkode: 833fb...229

• Nyttig 1
Skrevet

Det er forskjell på å ri og sitte oppå her. Min desiderte orgasmegaranti er den som beskrives ovenfor her – når jeg får «gnikke» klitoris inntil underlivet hans og han har puppene mine i munnen eller tar et godt tak rundt håret/nakken min. Da får jeg de beste orgasmene jeg klarer å oppnå.

Skal jeg ri, som i å ri, opp-og-ned, opp-og-ned, stående i knebøyposisjon – da mister jeg fort lysten. Det gir meg overhodet ikke noe annet enn j… vondt i lårene. Jeg er godt trent, men den posisjonen er bare vond. All ære til den som klarer å nyte det!

Anonymkode: bc51c...65b

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Samme her. Det er det beste jeg vet og da jeg får lettest orgasme. Mannen min liker at jeg koser meg på topp

Anonymkode: 34854...5bd

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Kommer veldig an på mannen.

Klitoris er vår "penis" og må stimuleres for at vi får nytelse, så rett inn og ut/opp og ned, er ofte svært lite tilfredsstillende for oss kvinner. 

Jeg ble allerede som 18 åring gjort til latter av min daværende kjæreste fordi jeg ikke kunne sprette opp og ned som en sprettball i lang tid. Jeg hadde når jeg satt oppå funnet ut at å mer skli/gnikke meg mot mannen var deilig for meg, mens rett opp og ned ga meg ingenting, så jeg gjorde det som var godt for også meg. Det var feil i følge mannen (24 år), og dama til kompisen var en aerobic dame som kunne sprette opp og ned i en halvtime minst. 

Vel, det var jo ikke det minste godt for meg, så om menn ville ha det slik var det ikke noe å ønske seg, konkluderte jeg, og sluttet med å ri. Jeg "kunne det jo uansett ikke". 

Kom etterhvert i forhold til min ektemann, og han ønsket meg på topp. Ok, for hans del kunne jeg prøve litt igjen, og denne mannen tok da tak i hoftene mine og "rugget" meg slik min eks hadde kalt å ikke kunne ri, på måte som også var deilig for meg, og han nøt dette. 

Når det er godt for meg også, og mannen også nyter det som er godt for meg også, så slapp min sperre for å sitte oppå, og nå gjør jeg det gjerne. Kan gjøre litt rett opp og ned også, som variasjon, men det stimulerer meg veldig dårlig, og mannen er også såpass opptatt av at vi begge skal nyte at han foretrekker selv "rugging". 

Denne mannen er opptatt av min nytelse, og har skjønt at rett inn og ut ikke er særlig stimulerende for kvinner, så han pumpeknuller heller ikke bare ut og inn i andre stillinger heller. 

Så mitt svar er at å sitte oppå er deilig, med mann som har forståelse for kvinners fysikk og nytelse. Menn som forventer "sprettball" kun for egen nytelse ville derimot ikke gi meg noe, så da hadde jeg droppet dette. 

Anonymkode: 833fb...229

Teknikk er egentlig underordnet, det som betyr noe er at hun faktisk elsker å ri, da kommer det av seg selv. Det er når ting skjer naturlig at det blir bra, ikke når en tenker teknikk 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...