AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Skrevet 20 timer siden Tenkte jeg skulle ønske meg en hårføner til jul. Den jeg har nå er stor og tung å bruke. Dyson til flerfoldige tusen er ikke aktuell, men det må vel finnes andre gode alternativer? Hvilke hårføner er du fornøyd med? Anonymkode: 9e992...966
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Skrevet 7 timer siden Jeg har hatt Dyson nå i 4 år og er fornøyd med den. Anonymkode: 43dfd...6c8
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har hatt Dyson nå i 4 år og er fornøyd med den. Anonymkode: 43dfd...6c8 Har du føner eller airwrap? Anonymkode: 4f045...4eb
Forundret.. Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden Hva bruker folk nå til dags? Vurderer å kjøpe føner i gave til jul. Vedkommende har langt og tykt hår.
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Har du føner eller airwrap? Anonymkode: 4f045...4eb Føneren. Dyson supersonic. Jeg har naturlig bølgete hår og bruker mest hårføner med defuser eller det smale fønemunnstykket og rundbørste. Anonymkode: 43dfd...6c8 1
AnonymBruker Skrevet 20 minutter siden #6 Skrevet 20 minutter siden Anbefaler Laifen, den er billigere enn Dyson. Kraftig motor som tørker håret raskt. Jeg har krøller og med diffuseren så får jeg ikke frizzete hår, som jeg får med andre fønere. Anonymkode: 85242...f84
Linazer Skrevet 13 minutter siden #7 Skrevet 13 minutter siden Jeg er veldig fornøyd med denne. https://www.curli.no/
AnonymBruker Skrevet 13 minutter siden #8 Skrevet 13 minutter siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har du føner eller airwrap? Anonymkode: 4f045...4eb Jeg har begge deler. Hender jeg bare føner. Og føner jo også før bruk av airwrap. Og føneren er en del kraftigere enn airwrapen for det formålet. Vet den er dyr. Men merker stor forskjell på håret Den er mye mer effektiv og skånsom. Anonymkode: 6e474...ae4
AnonymBruker Skrevet 6 minutter siden #9 Skrevet 6 minutter siden Jeg kjøpte denne i fjor, den er helt super! https://www.blivakker.no/product/3306361/ghd-air-hair-dryer har også Dyson Airwrap, den bruker jeg til styling etterpå. Anonymkode: 34b3f...ad2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå