AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:07 #1 Skrevet lørdag kl. 09:07 Holder på å stikke begynnerjakken til Petit knot og har mistet et par masker så jeg merke opp noen riller. Jeg finner bare videoer som forklarer hvordan jeg skal sette inn pinner for å redde alle maskene med vrangstrikk(?), men ikke når maskene mine ligger sånn de gjør i bølger. Er det noen som kan forklare meg hvordan jeg kan sette inn en ny pinne lengre ned for å fange opp alle maskene? Maskene er så små og garnet så tøyelig at jeg klarer ikke å bare rekke opp alt og satse på å finne maskene. Skal «maskebenet» ligge til høyre eller venstre? Skjønner ikke dette😆 Anonymkode: eddf2...158
onyx Skrevet lørdag kl. 12:22 #2 Skrevet lørdag kl. 12:22 Har du bilde av jakken? Kan du plukke opp de maskene du har mistet og bruke en heklekrok til å "strikke" de opp til den raden du er på?
Tiramy Skrevet lørdag kl. 21:28 #3 Skrevet lørdag kl. 21:28 Husk at det er ikke så farlig om maskene er vridde så lenge du får dem på pinnen. Du snur dem enkelt når du har rekket opp og skal begynne å strikke igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå