Gå til innhold

Rar syklus-hormonell ubalanse?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skulle ha fått mensen nå, men har i flere dager i stedet hatt masse(!) klar/rosa utflod med små mengder friskt blod i. Kan ikke huske å ha opplevd dette tidligere og begynner å bli litt engstelig..Kan det være stressrelatert eller noe annet?😅

Anonymkode: 1a52e...526

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Skulle ha fått mensen nå, men har i flere dager i stedet hatt masse(!) klar/rosa utflod med små mengder friskt blod i. Kan ikke huske å ha opplevd dette tidligere og begynner å bli litt engstelig..Kan det være stressrelatert eller noe annet?😅

Hvor gammel er du? Kan være relatert til overgangsalder/perimenopause om du er passert 40. Ellers kan det være tilfeldig, altså hormonell ubalanse en periode eller stress. Er du usikker, ta deg en tur til lege/gynekolog. 

Anonymkode: c86ca...289

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvor gammel er du? Kan være relatert til overgangsalder/perimenopause om du er passert 40. Ellers kan det være tilfeldig, altså hormonell ubalanse en periode eller stress. Er du usikker, ta deg en tur til lege/gynekolog. 

Anonymkode: c86ca...289

Jeg er 38. Det kan være jeg har trent litt for mye i det siste og kanskje spist litt for lite med tanke på energibruken, men kan vel kanskje også være perimenopause. Var litt bekymret for at det kunne være noe mer alvorlig. Men ja, om det fortsetter så får jeg snakke med lege eller gynekolog.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...