AnonymBruker Skrevet fredag kl. 23:55 #1 Skrevet fredag kl. 23:55 Jeg trener på treningsstudio, både på egen hånd og på gruppetimer. Jeg trener stort sett i tights og litt oversized t-skjorte. Nå vil jeg fornye treningsgarderoben, og lurer på hva som er "in"? Ikke så mange på min alder der, og kroppen min er ikke lagd for det samme som ungjentene går i, så jeg er litt rådvill. Anonymkode: 76f5a...7e5
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 00:01 #2 Skrevet lørdag kl. 00:01 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg trener på treningsstudio, både på egen hånd og på gruppetimer. Jeg trener stort sett i tights og litt oversized t-skjorte. Nå vil jeg fornye treningsgarderoben, og lurer på hva som er "in"? Ikke så mange på min alder der, og kroppen min er ikke lagd for det samme som ungjentene går i, så jeg er litt rådvill. Anonymkode: 76f5a...7e5 Sjekket på careless.no? Anonymkode: b945d...6b6
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 00:44 #3 Skrevet lørdag kl. 00:44 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Sjekket på careless.no? Anonymkode: b945d...6b6 Nei, har ikke hørt om careless heller. Må inn og sjekke, takk for tips. Anonymkode: 76f5a...7e5
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 11:39 #4 Skrevet lørdag kl. 11:39 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Nei, har ikke hørt om careless heller. Må inn og sjekke, takk for tips. Anonymkode: 76f5a...7e5 Bare hyggelig 😉 Anonymkode: b945d...6b6
Dallandra Skrevet lørdag kl. 11:46 #5 Skrevet lørdag kl. 11:46 Jeg trener i det jeg synes er behagelig å trene i. Nå om dagen så er det tights og T-skjorte. Den følger kroppen, jeg synes det er ubehagelig med for vide klær når jeg trener. I sommer da det var varmt så trente de fleste i tightsshorts og singlet eller bare trenings-bh. Om jeg har kroppen til det? Antakeligvis ikke, men når jeg trener vil jeg være mest mulig behagelig kledd. Tror ingen tenker over det, der jeg trener er jeg verken den bredeste eller den smaleste, og tror ingen bryr seg om hvordan de ser ut når de trener. 1 1
Rødvinsfilosofen Skrevet lørdag kl. 12:04 #6 Skrevet lørdag kl. 12:04 Ser mange 50+ på trening med veldig moderne tightser. Mange som velger mønstrete, blomstrete, osv. Mange bruker tightser som ligner de 18-20-åringene bruker, bare minus langt-inn-i-rumpa-greia 😅 3
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:03 #7 Skrevet søndag kl. 11:03 Men er det tights med "sleng" nederst som er moderne nå? Jeg trener selvfølgelig i det jeg syns er mest behagelig jeg også, men vil ikke være helt akterutseilt heller. Anonymkode: 76f5a...7e5
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 12:24 #8 Skrevet søndag kl. 12:24 Tight er tights? Jeg bruker svarte tights som passer meg, bare unngå de "inn i rumpa" tightsene med scrunch. Mange av de unge går med det og bar mage. Det betyr ikke at vi eldre skal det. Har bare vanlige trenings t-skjorter. Anonymkode: f1780...e4d
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 12:29 #9 Skrevet søndag kl. 12:29 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men er det tights med "sleng" nederst som er moderne nå? Jeg trener selvfølgelig i det jeg syns er mest behagelig jeg også, men vil ikke være helt akterutseilt heller. Anonymkode: 76f5a...7e5 Og de med flare kan man bruke hvis man vil, de fleste gjør ikke det, jeg har et par, men det blir veldig varmt. Det er overraskende hvor mye det hjelper å ha litt luft mellom tightsen og sokkene. Anonymkode: f1780...e4d
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 13:48 #10 Skrevet søndag kl. 13:48 Jeg er like gammel som deg ca, og bruker det som føles komfortabelt så jeg ikke tenker på hvordan jeg ser ut. Den ene dagen er det treningstights og singlet, neste gang hettegenser og baggy joggebukse. Eller tights og stor t-skjorte, eller en dekkende treningsbh og joggebukse. Alt er ensfarget svart, grønt, hvitt eller burgunder. Ingen bryr seg hvis ikke du gjør det. Anonymkode: 3ccfc...d9c
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 13:55 #11 Skrevet søndag kl. 13:55 Jeg selv liker veldig godt Flattering Curved High Waist Tights fra Röhnisch. De har såkalt unibutt, som er akkurat det jeg ønsker meg som 45-åring, og det motsatte av de kleine rumpetightsene mange 20-åringer bruker. Disse sitter godt, klemmer ikke, siger ikke og de er akkurat så høye i livet at jeg aldri tenker på om magen syns uansett hva jeg trener. Anonymkode: f7543...cfc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå