Gå til innhold

Noen andre kvinner her som forelsker seg i andre kvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke kvinner blir dere forelsket i? Liker dere menn også? Har du noen gang vært sammen med en kvinne, eller bare avstandsforelsket?

Del gjerne andre tanker og følelser rundt det hvis du vil :) 

Anonymkode: 0bd9a...de6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan en sjelden gang bli forelsket i kvinner, ofte på avstand. De er som regel litt mystiske, vanskelig å lese.. de har ofte en god dose humor, er jordnær, ser «gjennom» deg. Det er ofte kvinner som jobber med mennesker, eller setter barna sine høyt. 

Hva med deg?

Anonymkode: dad02...6bb

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg er lesbisk. Er gift med en kvinne. Ingen romantisk interesse for menn så langt i livet. 

Anonymkode: 6bddd...c10

• Liker 1
Skrevet

Blir lettere forelsket i pene og feminine kvinner med en mystisk side, og kanskje også en litt kaotisk side, og vanligvis hvis de har vist noen interesse i meg, selv om den var forbigående og andre ting kom i veien. 

Blir kun forelsket i kvinner.

Har aldri vært sammen med en kvinne (ikke en mann heller for den saks skyld)

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg kan en sjelden gang bli forelsket i kvinner, ofte på avstand. De er som regel litt mystiske, vanskelig å lese.. de har ofte en god dose humor, er jordnær, ser «gjennom» deg. Det er ofte kvinner som jobber med mennesker, eller setter barna sine høyt. 

Hva med deg?

Anonymkode: dad02...6bb

Jeg blir forelsket i kvinner som er langt eldre enn meg, typ 40-50 år. Jeg er i 20-årene. Jeg liker kvinner som representerer stabilitet og trygghet, og som har en god dose intelligens og empati. Jeg liker at de ser noenlunde tradisjonelt feminine ut. Ikke nødvendigvis "jålete" med masse sminke, smykker og høye heler hele tiden, men samtidig mer mot den feminine siden på skalaen enn den maskuline siden.

Anonymkode: fe292...05c

Skrevet

Jeg er lesbisk og har både datet, flørtet og vært i forhold med kvinner. Jeg er 31 år og «begynte» da jeg var 23 år. Før det hadde jeg bare hemmelige crush på avstand. 

Typen kvinner jeg synes er tiltrekkende har som regel vært feminine kvinner med maskuline trekk. Typisk kvinner som har langt hår og sminke, men med en maskulin klesstil og væremåte. 

Anonymkode: 57275...839

• Liker 2
Skrevet

Jeg er midt i 40-årene, og de siste 20 årene eller så har jeg forelsket meg kun i kvinner. Tidligere har jeg vært forelsket i og datet menn også, men det ble aldri noe. 

Jeg liker kontraster. En kvinne som ser veldig feminin ut, sminke, langt hår osv, med maskulin personlighet. Eller en som er litt butch i utseende, men feminin personlighet. Syntes fyldige kvinner er vakrest. Liker både mørke og lyse, både i hudfarge og hår. 

Tidligere ble jeg tiltrukket av litt eldre kvinner, men nå de siste årene har det snudd litt, og nå liker jeg de litt yngre. 

Anonymkode: 581e8...717

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg er midt i 40-årene, og de siste 20 årene eller så har jeg forelsket meg kun i kvinner. Tidligere har jeg vært forelsket i og datet menn også, men det ble aldri noe. 

Jeg liker kontraster. En kvinne som ser veldig feminin ut, sminke, langt hår osv, med maskulin personlighet. Eller en som er litt butch i utseende, men feminin personlighet. Syntes fyldige kvinner er vakrest. Liker både mørke og lyse, både i hudfarge og hår. 

Tidligere ble jeg tiltrukket av litt eldre kvinner, men nå de siste årene har det snudd litt, og nå liker jeg de litt yngre. 

Interessant!

Jeg lurer på om min type eventuelt kommer til å snu. Det hadde vært litt mer praktisk hvis det kun skje fortere. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Interessant!

Jeg lurer på om min type eventuelt kommer til å snu. Det hadde vært litt mer praktisk hvis det kun skje fortere. 

Hva er din type? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva er din type? 

Eeeh, jeg skrev det lengre opp i tråden, men anonymkoden er annderledes fordi jeg har to forskjellige kontoer: En på mobil og en på PC :P 

Skrevet

Jeg blir forelsket i kvinner med lik personlighet som meg selv, fordi vi har så mye til felles og kan danne et sterkt platonisk og romantisk bånd. Partneren blir både en bestevenn og kjæreste samtidig. Jeg har aldri vært tiltrukket til menn. Jeg har datet mange ulike kvinner, men har innsett at jeg kommer best overens med andre lesbiske. De deler mye mer erfaringer med meg, som bifile kvinner ikke har. Det er større forskjell på lesbiske og bifile kvinner enn folk flest tror, men vi er jo alle sapfiske.

Anonymkode: 48c2c...871

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan bli forelsket i både kvinner og menn, og har sex med både kvinner og menn. Nå for tiden treffe jeg en flott kvinne som er noen år yngre enn meg. Men kjenner ikke på forelskelsen riktig enda, men kan være den dukket opp. 

• Liker 1
Skrevet

Aldri vært i nærheten av noe som kan minne om forelskelse eller betatthet eller tiltrekning til andre jenter. Jeg kan beundre dem om jeg synes de er pene og sjarmerende og gøyale, fine klær osv men forelska? Niks, er så heterofil som det er mulig å bli. 

Skrevet
Salamandra skrev (7 timer siden):

Aldri vært i nærheten av noe som kan minne om forelskelse eller betatthet eller tiltrekning til andre jenter. Jeg kan beundre dem om jeg synes de er pene og sjarmerende og gøyale, fine klær osv men forelska? Niks, er så heterofil som det er mulig å bli. 

Skulle gjerne switchet legning med deg. Høres alltid så mye enklere ut å være hetero, i alle fall med tanke på størrelsen av datingpoolet. Det er få som er lesbiske. Det kan gjøre det å finne den rette ganske vanskelig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Skulle gjerne switchet legning med deg. Høres alltid så mye enklere ut å være hetero, i alle fall med tanke på størrelsen av datingpoolet. Det er få som er lesbiske. Det kan gjøre det å finne den rette ganske vanskelig.

Jeg tenker også sånn som deg av og til. Også ser jeg på utvalget av menn der ute, og innser at det er også ganske begrenset mtp hva som er verdt å date. Også blir jeg glad for å være lesbisk igjen! 😂 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri forelsket meg i en anne kvinne  noen gang, jeg har synes dem er flotte og fine og sånt. Men ikke sånn jeg blir med menn.

Anonymkode: 28193...d95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...