Irja Skrevet 7. november #1 Skrevet 7. november Vi planlegger å besøke Efteling fornøyelsespark i Kaatsheuvel, Nederland. Noen som kan anbefale en hyggelig by i nærheten? Maks to timer med tog/buss unna Efteling? Har aldri vært i Nederland før. Vi reiser først og fremst for fornøyelsesparken, men tenker å kombinere turen med et par dager i en fin by i nærheten.
AnonymBruker Skrevet 7. november #2 Skrevet 7. november På to timer kommer du nesten overalt i Nederland. Utrecht og Delft er blant mine favorittbyer. Jeg liker også Arnhem med et fint friluftsmuseum og kort veg til Krøller Muller museum. Mot kysten har du Harlem og Zandvort. Enkelt å leie sykler overalt, og byene ligger tett. Anonymkode: 0070d...12b 1
AnonymBruker Skrevet 8. november #3 Skrevet 8. november Eeeh: Det er flere hyggelige steder i Nederland, men har man ikke vært i der før så er jo virkelig Amsterdam et must fremfor alle andre byer! En drøy time med bil, eller snaut to timer med tog unna. Anonymkode: a3849...191
AnonymBruker Skrevet 8. november #4 Skrevet 8. november Er mange fine byer i Nederland og svært enkelt å komme seg hit og dit. En kjapp tur innom Belgia er heller ikke å forakte. Amsterdam er jo helt klart en opplevelse på alle måter, det er en by jeg aldri blir lei. Harleem er bedårende! Anonymkode: 6e9a9...083
AnonymBruker Skrevet 8. november #5 Skrevet 8. november Haag... By som har både strand og byliv...Likte meg godt der Anonymkode: 22a22...def
aazy Skrevet 8. november #6 Skrevet 8. november Zwolle! Perfekt rusleby. Fin lokasjon mtp dagsturar til Amsterdam og nordkysten. 1
AnonymBruker Skrevet 8. november #8 Skrevet 8. november Utrecht er min favorittby 😍 Anonymkode: 3150f...f3c
AnonymBruker Skrevet 10. november #9 Skrevet 10. november Valkenburg er en fantastisk liten perle av en by. Anonymkode: d2a3f...d29
AnonymBruker Skrevet 10. november #10 Skrevet 10. november Delft, og disse ostebyene, Edam, Gouda. Strengt tatt er det mye ost i de fleste byer i Nederland tror jeg 😅 men de jeg nevner er i hvert fall idylliske. Anonymkode: e4d16...d41
AnonymBruker Skrevet 11. november #11 Skrevet 11. november Hadde besøkt Amsterdam først hvis der ikke har vært i Nederland før Anonymkode: 98646...956
mamanodrama Skrevet 11. november #12 Skrevet 11. november Efteling er gøy! Gled dere! Maten er helt ræva, da. Vi overlevde ved å bruke den nederlandske versjonen av Foodora og bestille til hotellet på kveldene.
mamanodrama Skrevet 11. november #13 Skrevet 11. november Skal dere være lenge i parken, forresten? Vi brukte en hel helg for å komme oss gjennom alt. Parken er svæær og man bruker sykt mye tid bare på gåing mellom attraksjonene. Appen er uunnværlig. 1
AnonymBruker Skrevet 14. november #14 Skrevet 14. november Nordwiijk, en perle ved kysten ca halvveis mellom Amsterdam og Haag. Anonymkode: ed4a5...281
AnonymBruker Skrevet 14. november #15 Skrevet 14. november Anbefaler Utrecht varmt. Amsterdam er verd et besøk i noen dager, men Utrecht er en langt hyggeligere by. Anonymkode: 3d7de...e7c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå