AnonymBruker Skrevet 7. november #1 Skrevet 7. november Mulig å finne noen dersom jeg er helt åpen om at jeg er uinteressert i sex? Anonymkode: 4f8ad...cdf 1
AnonymBruker Skrevet 7. november #2 Skrevet 7. november Ja, det tror jeg. Det er massevis av menn som ikke bryr seg om sex. Men du bør vel ha flere kriterier, og så må du jo være hyggelig å tilbringe tid sammen med. Anonymkode: c6bfa...10a 2
Bamseklemmer Skrevet 8. november #3 Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (7 timer siden): Mulig å finne noen dersom jeg er helt åpen om at jeg er uinteressert i sex? Anonymkode: 4f8ad...cdf Jepp.. men vær tydelig på din sexlyst, så slipper du å bli bomadert av kåte menn👏 1
Enmanelskeråhate Skrevet 8. november #4 Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja, det tror jeg. Det er massevis av menn som ikke bryr seg om sex. Men du bør vel ha flere kriterier, og så må du jo være hyggelig å tilbringe tid sammen med. Anonymkode: c6bfa...10a Massevis? Er vel heller unntakene som ikke ønsker sex med en attraktiv dame 4 3
AnonymBruker Skrevet 9. november #5 Skrevet 9. november Kanskje du må lete etter en som er litt eldre? Menn blir mindre potente med alderen. Det skjer som regel senere for menn enn kvinner. Anonymkode: 3d145...3d6 1
AnonymBruker Skrevet 9. november #6 Skrevet 9. november Enmanelskeråhate skrev (På 8.11.2025 den 9.16): Massevis? Er vel heller unntakene som ikke ønsker sex med en attraktiv dame Hvis jeg bare kaster ut et tall, f.eks 5-10%, så er det fremdeles massevis. Unntakene kan vel også ha lyst på en attraktiv kjæreste, selv om de ikke skal ligge sammen. Anonymkode: c6bfa...10a 1 3
Soft mann Skrevet 9. november #7 Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kanskje du må lete etter en som er litt eldre? Menn blir mindre potente med alderen. Det skjer som regel senere for menn enn kvinner. Anonymkode: 3d145...3d6 Tror de må være ganske mye eldre da. Eg er ka ti år eldre eg liker godt sex, og kan ha sex hver dag. 1
AnonymBruker Skrevet 9. november #8 Skrevet 9. november "Hvor sannsynlig er det at jeg attrativ kvinne på 48 søker mann, men ønsker ikke sex?" 100% sannsynlig om det er sant. Ellers tror jeg kanskje du har ment å skrive noe annet som trådtittel enn det som står... "attrativ" er f.eks. ikke et ord. Hva er det du har forsøkt å skrive her? Anonymkode: 8ba25...2a3 2 1
Village Skrevet 9. november #9 Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (På 7.11.2025 den 21.45): Mulig å finne noen dersom jeg er helt åpen om at jeg er uinteressert i sex? Anonymkode: 4f8ad...cdf Hvor sannsynlig er det at jeg attrativ kvinne på 48 søker mann, men ønsker ikke sex? Svar: Veldig liten hvis kvinnen ønsker en mann som trofast kjæreste. 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. november #10 Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (15 minutter siden): "Hvor sannsynlig er det at jeg attrativ kvinne på 48 søker mann, men ønsker ikke sex?" 100% sannsynlig om det er sant. Ellers tror jeg kanskje du har ment å skrive noe annet som trådtittel enn det som står... "attrativ" er f.eks. ikke et ord. Hva er det du har forsøkt å skrive her? Anonymkode: 8ba25...2a3 Mente attraktiv. Jeg har langt blondt hår (naturlig), blå øyne, trener flere dager i uken, godt humør, snill osv. ts Anonymkode: 4f8ad...cdf 1
SurDiamant Skrevet 9. november #11 Skrevet 9. november Med fare for å kverulere - så tror jeg du vanskelig finner et troverdig svar på seksualforumet på KG på akkurat hvor sannsynlig det er. Men, det finnes helt klart også gode, oppegående menn i passe alder med lav sexlyst. Du må kanskje bare lete litt andre steder enn der den klare majoriteten antakelig også søker sex (tinder, byen osv) 😊 6
Erfarenmann Skrevet 9. november #12 Skrevet 9. november Hva skal du med en mann da, egentlig? Kan du ikke like gjerne skaffe deg en venninne? Eller trenger du noen til å skifte dekk og pusse opp stua? 5 3
AnonymBruker Skrevet 9. november #13 Skrevet 9. november Soft mann skrev (2 timer siden): Tror de må være ganske mye eldre da. Eg er ka ti år eldre eg liker godt sex, og kan ha sex hver dag. De aseksuelle er ofte aseksuelle fra de er unge, så kommer dem som mister interesse for sex eller evne til det i tillegg. Det blir ganske mange totalt sett. Anonymkode: 2e6a9...e2e 3
Soft mann Skrevet 10. november #14 Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): De aseksuelle er ofte aseksuelle fra de er unge, så kommer dem som mister interesse for sex eller evne til det i tillegg. Det blir ganske mange totalt sett. Anonymkode: 2e6a9...e2e De fleste som mister evnen, kan vel få medikamenter i dag, om de ønsker?
AnonymBruker Skrevet 10. november #15 Skrevet 10. november Jeg tror de finnes, men du begrenser utvalget ganske betraktelig. Anonymkode: 4be77...8ca 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. november #16 Skrevet 10. november "Hvor sannsynlig er det at jeg attrativ kvinne på 48 søker mann, men ønsker ikke sex?" Svært sannsynlig at du søker det, hvis du faktisk mener det du spør om. Det usikre er om du finner det. 🙄 Anonymkode: 82312...975 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. november #17 Skrevet 10. november Erfarenmann skrev (7 timer siden): Hva skal du med en mann da, egentlig? Kan du ikke like gjerne skaffe deg en venninne? Eller trenger du noen til å skifte dekk og pusse opp stua? Jeg har god inntekt så jeg trenger ingen hjelp fra menn. Bor i flott leilighet der det er gode vaktmestertjenester og jeg kan betale folk for å male. Bil har/trenger jeg ikke, bor to min bak slottet. Jeg ønsker en mann i livet mitt for mannlig selskap, en manns perspektiver, venninner har jeg nok av. ts Anonymkode: 4f8ad...cdf 3 1
Enmanelskeråhate Skrevet 10. november #18 Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvis jeg bare kaster ut et tall, f.eks 5-10%, så er det fremdeles massevis. Unntakene kan vel også ha lyst på en attraktiv kjæreste, selv om de ikke skal ligge sammen. Anonymkode: c6bfa...10a Tror du overvurderer dette, 1% regnes som aseksuelle på verdensbasis..
AnonymBruker Skrevet 10. november #19 Skrevet 10. november Erfarenmann skrev (7 timer siden): Hva skal du med en mann da, egentlig? Kan du ikke like gjerne skaffe deg en venninne? Eller trenger du noen til å skifte dekk og pusse opp stua? Menn har andre egenskaper enn å være sexleketøy og å kunne legge gulv Folk er stadig vekk åpne om at de kun er ute etter sex Skjønner ikke at folk reagerer på at noen ønsker seg det motsatte. Alt. Bare ikke sex. Anonymkode: eadd7...219 1 4
Ulla Ullsokk Skrevet 10. november #20 Skrevet 10. november Det er helt sikkert noen flotte menn som holder seg single fordi de ikke føler at de duger pga lav/ingen sexdrive, men likevel egentlig ønsker seg en kjæreste! Så det er bare å være helt åpen og lete i vei! Lykke til!😊 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå