Vildfågelmix Skrevet 7. november #1 Skrevet 7. november Jeg fant denne billen langs listen på hybelen da jeg skulle støvsuge. Dette var bak et bord. Jeg støvsuger ofte, men siden hybelen er så liten samles det fort støv. Er det en pelsbille, veggedyr eller hva annet?
AnonymBruker Skrevet 7. november #2 Skrevet 7. november Jeg er ingen ekspert, men for meg ser det ut som en stakkar som bare har vært så uheldig å forville seg inn utenfra. Jeg bruker slippe dem ut igjen. Anonymkode: d7221...431
Tobias001 Skrevet 7. november #3 Skrevet 7. november Dette er uten tvil husbukk, de kan være svært skadelige på trehus
Vildfågelmix Skrevet 7. november Forfatter #4 Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg er ingen ekspert, men for meg ser det ut som en stakkar som bare har vært så uheldig å forville seg inn utenfra. Jeg bruker slippe dem ut igjen. Anonymkode: d7221...431 Jeg beklager, jeg er ikke et så godt menneske som deg… jeg drepte den 😭 jeg er så redd småkryp at jeg ikke tenker før jeg handler.
Vildfågelmix Skrevet 7. november Forfatter #5 Skrevet 7. november Tobias001 skrev (2 minutter siden): Dette er uten tvil husbukk, de kan være svært skadelige på trehus Takk for betryggende svar. Så lenge det ikke er veggedyr. Jeg har allerede vært i kamp mot pelsbille. Jeg leier i en bygård.
Vildfågelmix Skrevet 7. november Forfatter #6 Skrevet 7. november Tobias001 skrev (5 minutter siden): Dette er uten tvil husbukk, de kan være svært skadelige på trehus Det står forresten på nett at husbukk ikke finnes i Oslo. Ka det være noe annet likevel, mon tro?
Tobias001 Skrevet 7. november #7 Skrevet 7. november Vildfågelmix skrev (3 minutter siden): Det står forresten på nett at husbukk ikke finnes i Oslo. Ka det være noe annet likevel, mon tro? Husbukk og gammel husbukk jar dessverre de siste årene blomstret opp i Oslo
Vildfågelmix Skrevet 7. november Forfatter #8 Skrevet 7. november Tobias001 skrev (17 minutter siden): Husbukk og gammel husbukk jar dessverre de siste årene blomstret opp i Oslo huff da 😕
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå