AnonymBruker Skrevet 7. november #1 Skrevet 7. november Vil min katt reagere på at det lukter ekskrementer fra en fremmed katt, og så vil katten min begynne å stresse og markere inne? Anonymkode: 543c6...277
AnonymBruker Skrevet 7. november #2 Skrevet 7. november Det koster under hundrelappen på Biltema for en ny. Der er noe jeg faktisk bytta ut med jevne mellomrom. Anonymkode: 7ad8e...0aa 6
AnonymBruker Skrevet 7. november #3 Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Det koster under hundrelappen på Biltema for en ny. Der er noe jeg faktisk bytta ut med jevne mellomrom. Anonymkode: 7ad8e...0aa Nå svarte ikke du på det jeg spurte om Ts Anonymkode: 543c6...277
AnonymBruker Skrevet 7. november #4 Skrevet 7. november Det hadde jeg ikke gjort nei. Anonymkode: b7ffa...c9e 2
Tobias001 Skrevet 7. november #5 Skrevet 7. november Når du i det heletatt vurderer dette, så burde du aldri hatt dyr! Har du råd til mat til katten, eller planlegger du å fore den med middagsrester? 3
AnonymBruker Skrevet 7. november #6 Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Det koster under hundrelappen på Biltema for en ny. Der er noe jeg faktisk bytta ut med jevne mellomrom. Anonymkode: 7ad8e...0aa Da tenker du på en åpen liten balje, men jeg ser etter en stor kattedo som koster opp mot 1000 kr, men skjønner at det ikke er lurt Ts Anonymkode: 543c6...277 1
AnonymBruker Skrevet 7. november #7 Skrevet 7. november Tobias001 skrev (1 minutt siden): Når du i det heletatt vurderer dette, så burde du aldri hatt dyr! Har du råd til mat til katten, eller planlegger du å fore den med middagsrester? Hæ? Seriøst Anonymkode: f1cad...d9d 6
AnonymBruker Skrevet 7. november #8 Skrevet 7. november Tobias001 skrev (1 minutt siden): Når du i det heletatt vurderer dette, så burde du aldri hatt dyr! Har du råd til mat til katten, eller planlegger du å fore den med middagsrester? Hold your horses! Jeg må da få lov å stille et spørsmål, selv om du tenker det er dumt? Jeg har en stor og lang katt og ser etter et toalett som koster opp mot 1000 kr på Musti, og skulle finne ut om det var mulig å få kjøpt det brukt, men det dropper jeg. Ts Anonymkode: 543c6...277 6
Stormur Skrevet 7. november #9 Skrevet 7. november Kattar har ekstremt god luktesans og markerer territorier med urin. Vil tru det ikkje går så bra. Vi har kattedo med «lokk» som kostar nokre få hundrelapper. Luktfritt blir det aldri, uansett pris på kattedo. Tømming kvar dag er einaste som funkar. 2
AnonymBruker Skrevet 7. november #10 Skrevet 7. november Jeg kan ikke se at det er noe problem? Hvis den er i orden og skikkelig rengjort, så bør vel det gå helt fint, tenker jeg. Det er viktig å tenke gjenbruk for å spare miljøet. Ikke kaste ting som er helt i orden. Det er for eksempel meningsløst å kaste en kattedo som er helt i orden bare fordi den er brukt. Like meningsløst som å bytte en kattedo bare fordi man tenker at det er mange bakterier på den. Anonymkode: 4e4f3...b57 6 1 1
Mezzosoprena Skrevet 7. november #11 Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Vil min katt reagere på at det lukter ekskrementer fra en fremmed katt, og så vil katten min begynne å stresse og markere inne? Anonymkode: 543c6...277 Ja, det er dumt. Katten din bør få en helt ny, luktfri kattedo.
AnonymBruker Skrevet 7. november #12 Skrevet 7. november Mezzosoprena skrev (10 minutter siden): Ja, det er dumt. Katten din bør få en helt ny, luktfri kattedo. Har skjønt nå at det er lurt Ts Anonymkode: 543c6...277 1
AnonymBruker Skrevet 7. november #13 Skrevet 7. november Jeg hadde vasket og klora den og prøvd. 🤷♀️ Hadde Peewee system og det kostet 5-600 kr back in the day, sikkert mye mer nå. Synes ikke det er noe krise å prøve. Anonymkode: 8e304...6f9 1
AnonymBruker Skrevet 7. november #14 Skrevet 7. november Ikke kjøp brukt kattedo. Hvis du trenger en uvanlig stor en, fungerer det fint med en murerbalje (finnes i mange størrelser på Biltema, Jula osv.) Billige er de også. Anonymkode: 08898...cbf 5
AnonymBruker Skrevet 8. november #15 Skrevet 8. november Det hadde jeg glatt gjort. Hadde bare vaska den godt først. Katten min har brukt do andre katter har brukt uten problemer. Anonymkode: c157d...663 2
AnonymBruker Skrevet 8. november #16 Skrevet 8. november Jeg kunne ha gjort det, jeg har hatt katter «alltid», katten jeg har nå er 16 år. derimot gjorde jeg selv noe helt motsatte, jeg kjøpte en spesiell kattedo fra USA (omega paw roll and clean), betalte over dobbelte for shipping og avgifter for den, men er veldig fornøyd med doen da 😅 men man må kjøpe bra og dyr kattesand for at den skal funke optimalt. Anonymkode: 8997f...bc2 1
Taluno Skrevet 9. november #17 Skrevet 9. november Hadde ikke hatt noen betenkeligheter med det. Ville selvsagt vasket godt, og desinfisert det. Har vært fosterhjem i flere år, og aldri byttet til helt ny kattedo når det har kommet nye katter... Kattepensjonat og lignende gir heller ikke helt nye toaletter til hver gjest. 3 1
AnonymBruker Skrevet 10. november #18 Skrevet 10. november Det hadde jeg ikke gjort mtp smittsomme sykdommer slik som f.eks. FIP. Katter bruker klørne til å grave ned avføringen, og du vil derfor aldri få en brukt kattedo 100% ren. Anonymkode: ab3b1...94b 1
AnonymBruker Skrevet 10. november #19 Skrevet 10. november Det går helt fint å kjøpe en brukt kattedo til katten din. Vask den godt, så er alt fint! Anonymkode: ac5f8...ea7 3
AnonymBruker Skrevet 10. november #20 Skrevet 10. november Det kan gå bra og det kan gjøre at den ikke vil gå i do. Kommer an på katten. Mine fosterkatter går på samme do, vasker den selvfølgelig med jevne mellomrom. Anonymkode: 8d26e...9e5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå