AnonymBruker Skrevet 7. november #1 Skrevet 7. november Hvor mange pølser i brød eller lompe spiser du får å bli mett? Ser så mange som kun spiser en pølse på bensinstasjonen også går dem. Blir de mett på det? Anonymkode: 6d9e4...9f2
AnonymBruker Skrevet 7. november #2 Skrevet 7. november En pølse er jo ikke en pølse. En wiener i lompe er noe helt annet enn en ost/baconpølse i brød med feks potetsalat oppå. Anonymkode: 190cd...b77 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. november #3 Skrevet 7. november Spiser egentlig aldri pølser for å bli skikkelig mett, mer som en nødløsning for å få vekk sulten. Da blir det oftest baconpølse i brød med potetsalat. Anonymkode: 9345a...562 1
AnonymBruker Skrevet 7. november #4 Skrevet 7. november Som nevnt over, er pølse på bensinstasjonen nødløsning fordi det koster 20kr. Anonymkode: 74872...eb9 1
AnonymBruker Skrevet 7. november #6 Skrevet 7. november Det handler om en nødløsning heller enn å spise seg mett og være forsynt på en slik måte at det kan gå lenge til neste måltid. Det er en kjapp løsning i farten som gir en energi der og da. Når jeg lager hot dog hjemme lager jeg to ostepølser og har en salsa oppå som består av cherrytomat, hakket rødløk, 1 Fed hakket hvitløk, 1 Neve hakket koriander, Olivenolje, salt og pepper f.eks eller syltet rødløk, Crispisalat, Potetsalat Typ denne stilen Sånt får en ikke får på bensinstasjoner. Skal jeg inn på bensinstasjonen for å kjøpe pølse blir det bare en, og den kalles "ventepølse", vente på skikkelig mat. Anonymkode: 77442...7cd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå