AnonymBruker Skrevet 7. november #1 Skrevet 7. november Smart tv har koblet seg ut, skjermen er hvit/ svart prikkete og det står at jeg må sjekke antennen, men bruker ikke antenne fordi jeg har fiber. Jeg så på tv tidligere i dag og alt virket, og nå er det dette tullet. Hva gjør jeg? Anonymkode: 057bd...bae
AnonymBruker Skrevet 7. november #2 Skrevet 7. november Sjekk bruksanvianingen. Om du har kastet den, kan du søke opp "[TV-modell] manual" Anonymkode: 806ff...64d
AnonymBruker Skrevet 7. november #3 Skrevet 7. november Sjekk kablene bak på TV-en. Anonymkode: f15a0...8f2
ms. Perfect Skrevet 7. november #4 Skrevet 7. november Finn knappen det står source på og bytt inngang til den som fiberboksen bruker👍 4 4
AnonymBruker Skrevet 7. november #5 Skrevet 7. november ms. Perfect skrev (1 time siden): Finn knappen det står source på og bytt inngang til den som fiberboksen bruker👍 Det har jeg gjort og ingenting ble forandret. Skjønner ikke hvorfor dette plutselig skjedde Ts Anonymkode: 057bd...bae
AnonymBruker Skrevet 7. november #6 Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det har jeg gjort og ingenting ble forandret. Skjønner ikke hvorfor dette plutselig skjedde Ts Anonymkode: 057bd...bae Ofte hdmi 1 eller 2. Fiberboks må være påslått Anonymkode: 95806...32b 2
AnonymBruker Skrevet 8. november #7 Skrevet 8. november Prøv et par andre kilder da. Anonymkode: fbd16...546
AnonymBruker Skrevet 8. november #8 Skrevet 8. november Tv ble plutselig frisk og begynte å fungere🤩 Ts Anonymkode: 057bd...bae
Tobias001 Skrevet 8. november #9 Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (På 7.11.2025 den 18.38): Smart tv har koblet seg ut, skjermen er hvit/ svart prikkete og det står at jeg må sjekke antennen, men bruker ikke antenne fordi jeg har fiber. Jeg så på tv tidligere i dag og alt virket, og nå er det dette tullet. Hva gjør jeg? Anonymkode: 057bd...bae Ta deg ett IT kurs for nybegynnere. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå