Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lar du deg påvirke av disse Influencere ?. Akkurat nå ser jeg flere av de får opp julepynt og lys. Er du av de som starter noen uker før du hadde tenkt?. Pga disse. Hva ellers har påvirket deg?. 

Anonymkode: 3f332...c05

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke lå lenger, men har latt meg påvirke før. Husker jeg ble lurt av da influenser Lene orvik reklamerte med noen sånne tannblekingspenner, de virket åpenbart ikke og i tillegg var det abonnement, så det rant jo inn sånne blekepenner. Dette var mange mange år siden, kanskje 2014? Var ikke så enkelt å få avsluttet dette abonnementet, men fikk da krangla meg til det til slutt. Haha 😆 

Men joda, lar meg sikkert bli påvirket uten at jeg direkte tenker over det daglig, dette er jo en stor industri av åpenbare grunner 

Anonymkode: 6d5a2...c2d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, tvert imot, jeg får mer og mer motstand mot å pynte. Jysk fikk f.eks. inn julepynt forholdsvis tidlig i september. Det ødelegger julen, har gjort julen om til en overfladisk kjøpsorgie for de som vil flashe penger/status.

Jeg er medlem i den norske kirken, konfirmert også, men ikke spesielt kristen av meg egentlig. Men jeg har likevel alltid vært veldig glad i de gode verdiene julen tradisjonelt har vært opptatt av. Influensere er handelsstandens "horer" som sammen ødelegger julen.

Her blir det maks adventslys til første søndag i advent (eller andre eller tredje søndag i advent). Pynte til jul blir lillejulaften.

Anonymkode: d054c...612

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

jeg blir påvirket av nyhetene. 

Prøver å holde meg til seriøse nyhetskanaler, men de leverer jo også stort sett bare "verden går til helvete"-nyheter 

Anonymkode: d87b1...ae6

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, tvert imot, jeg får mer og mer motstand mot å pynte. Jysk fikk f.eks. inn julepynt forholdsvis tidlig i september. Det ødelegger julen, har gjort julen om til en overfladisk kjøpsorgie for de som vil flashe penger/status.

Jeg er medlem i den norske kirken, konfirmert også, men ikke spesielt kristen av meg egentlig. Men jeg har likevel alltid vært veldig glad i de gode verdiene julen tradisjonelt har vært opptatt av. Influensere er handelsstandens "horer" som sammen ødelegger julen.

Her blir det maks adventslys til første søndag i advent (eller andre eller tredje søndag i advent). Pynte til jul blir lillejulaften.

Anonymkode: d054c...612

Enig akkurat julen får ingen påvirket meg. Den kommer når det er jul. Butikker prøver jeg å unngå nå .

Anonymkode: 3f332...c05

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle blir påvirket i større eller mindre grad. Jeg plukker med meg små tips,et her og et der. Jeg kopierer ikke noens utstillingshjem. 

Er ikke verre å la seg inspirere av influencere enn av Pinterest 

Anonymkode: 64e9c...11b

Skrevet

Nei

Skrevet

Nei. Jeg pynter aldri før i starten av desember, det er ingen/ingenting som får meg til å endre det. Det er min tradisjon.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg liker å se dem i realityserier da. Forræder på TV 2 for eksempel er kjempegøy.

Anonymkode: faf10...cac

Skrevet

Den eneste måten å ikke bli påvirket på, er å ikke bli eksponert i utgangspunktet.

Skrevet

Nei.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men nå følger jeg ingen influencere.

Og julepynten kommer ikke opp før i desember.

Anonymkode: 82f12...e30

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eg let meg ikkje freiste av noko av dette. Eg klarar å stande imot.

Anonymkode: 43af7...3cf

• Liker 1
Skrevet

Nei, pynter til jul lillejulaften som vi alltid har gjort. Advent er advent, kun stjerne i vinduet og lys ute.  Kjøper sjelden noe nytt av pynt, kun utelys som erstattes når de må byttes. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er nabo til en influencer (TL) som allerede har slengt opp (bokstavelig talt) julelysene, men nei, det påvirker ikke meg i det hele tatt. Følger mine egne rutiner, og lysene går opp 1.desember/1.søndag i advent. Ellers får jeg ikke med meg hva i fluencere gjør, for jeg følger ingen av dem i SoMe.

Anonymkode: 592f1...adb

• Nyttig 2
Skrevet

Prøver å holde meg unna influensere så godt jeg kan. Når det gjelder julepynt, blir jeg definitivt ikke påvirka, siden det er et område jeg ikke har så stor interesse for i utgangspunktet. Pynter alltid rett før jul, ingen får meg til å pynte i november.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid tatt valg ut i fra hva som gjør meg lykkelig. 

Jeg er glad for at det har kommet opp litt julepynt her og der. Før så holdt jeg igjen for å ikke være "rar". 

Anonymkode: fedf4...c3c

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg lar meg ikke påvirke av influensere, følger heller ikke noen. Klarer også å motstå alt av juleræl i butikkene.

Anonymkode: df8b8...215

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...