Sugar&Spice Skrevet onsdag kl. 08:20 #1 Skrevet onsdag kl. 08:20 (endret) Splittet fra opprinnelig tråd om Linn. Denne tråden kan fungere som en kondolanseprotokoll. Sol, admin. Linn er død. Endret fredag kl. 17:01 av Sol Rampelyset 9
GulleGull Skrevet onsdag kl. 12:14 #2 Skrevet onsdag kl. 12:14 Sugar&Spice skrev (3 timer siden): Linn er død. ❤️
Millee89 Skrevet onsdag kl. 12:36 #3 Skrevet onsdag kl. 12:36 Hvil i fred Linn ❤️ Føler veldig med alle barna hennes og familien.. 5
mariie Skrevet onsdag kl. 12:41 #4 Skrevet onsdag kl. 12:41 ser Christina Y. Skovre også har delt det
Kalex Skrevet onsdag kl. 12:47 #5 Skrevet onsdag kl. 12:47 Kjempe trist Satte et støkk i meg. Hvordan var det med hun den siste tiden? 1 1
MzMe Skrevet 23 timer siden #8 Skrevet 23 timer siden Syns det er så ufattelig trist 🥺 Pleide å følge henne på snap før og syntes hu var ei nydelig dame ❤️ Hu hadde sitt å stri med, ja.. Men var stortsett alltid i godt humør 💞 Hvil i fred, vakre Linn 🤍
Justlooking Skrevet 22 timer siden #9 Skrevet 22 timer siden Sugar&Spice skrev (På 5.11.2025 den 9.20): Splittet fra opprinnelig tråd om Linn. Denne tråden kan fungere som en kondolanseprotokoll. Sol, admin. Linn er død. Veldig, veldig trist at en ung mor går bort. Men for å være ærlig vet jeg ikke hvem hun var men trist er det for hennes pårørende uanset ❤️❤️
Sugar&Spice Skrevet 18 timer siden Forfatter #10 Skrevet 18 timer siden Justlooking skrev (3 timer siden): Veldig, veldig trist at en ung mor går bort. Men for å være ærlig vet jeg ikke hvem hun var men trist er det for hennes pårørende uanset ❤️❤️ Hun var en tidligere mikroinfluenser! Det er en stund siden hun var offentlig aktiv. Hun hadde sine problemer som hun slet med av og på. Håpet at hun hadde det bedre i periodene hin var avlogget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå