AnonymBruker Skrevet fredag kl. 16:56 #1 Skrevet fredag kl. 16:56 På julaften for et par år siden døde en nær person. Nå klarer jeg ikke helt å glede meg til jul, julaften er på et vis ruinert. Det frister ikke å bake og stelle i stand. Flere som har eller har hatt det slik? Har det endret seg igjen? For min del er det ikke bare selve dødsfallet og dødsøyeblikket, men også mange problemer som oppsto rundt dødsfallet. Anonymkode: 3c8c8...b87 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 16:57 #2 Skrevet fredag kl. 16:57 Bestemor døde på julaften, bestefar døde på bursdagen min. Anonymkode: 56f27...7b1 4
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 16:58 #3 Skrevet fredag kl. 16:58 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bestemor døde på julaften, bestefar døde på bursdagen min. Anonymkode: 56f27...7b1 Har det ødelagt dagene for deg, eller går det greit, synes du? Anonymkode: 3c8c8...b87
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 17:02 #4 Skrevet fredag kl. 17:02 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har det ødelagt dagene for deg, eller går det greit, synes du? Anonymkode: 3c8c8...b87 Jeg har slutta å feire jul (det føles bare feil), og bursdag har egentlig aldri vært en stor greie for meg. Moren min feirer fortsatt jul da, så man opplever det nok veldig forskjellig. Man må bare gjøre det som føles riktig tenker jeg. Anonymkode: 56f27...7b1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 17:03 #5 Skrevet fredag kl. 17:03 Synes bare det gir en ekstra dimensjon til dagen. At livet fortsetter - og at vi har det bra. Akkurat dagen ting skjedde (er snakk om mammas brå død) har jo ingen betydning i seg selv. Tror det ville preget like mye om det ikke traff akkurat dagen. At man føler så mye rundt en dato sitter mest i hodet. Anonymkode: fd3df...07f 1 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:34 #6 Skrevet fredag kl. 21:34 Ta jula tilbake. Det hadde den avdøde ønsket. Bruk dagen til ettertanke og på å skape en god dag. Min venninne mistet barnet sitt rett før jul og hater jula. Det er 20 år siden. Ikke la dette ødelegge årevis framover for deg. Du får ikke endret det uansett. Men lag deg gode julefeiringer og vit at den avdøde hadde ønsket det. Anonymkode: 088ab...a6a 3 2 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 00:08 #7 Skrevet lørdag kl. 00:08 Har bursdag 22. juli. legger en demper på dagen Anonymkode: 70724...042 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå