AnonymBruker Skrevet 7. november #1 Skrevet 7. november Solgte noe på Tise for noen dager siden og ser pakken fremdeles ikke har kommet fram til mottager. Men nå nettopp fikk jeg betalingen for varen fra Tise. Trodde ikke det skulle skje før pakken er mottatt og kjøper godkjente den. Helt greit for meg å få betalingen nå, jeg har ingenting å skjule. Men nå hjelper det ingenting for kjøper å ikke godkjenne hvis han finner noe jeg ikke har sett. eller er det slik at Tise dekker kostnaden hvis kjøper klager og får gjennomslag for klagen sin? At det er det gebyrene går til... Anonymkode: 9f184...c71
AnonymBruker Skrevet 8. november #2 Skrevet 8. november Det der har jeg opplevd flere ganger. Anonymkode: c291a...fe4
AnonymBruker Skrevet 9. november #3 Skrevet 9. november Opplever det jeg også, nesten rett etter at pakken er registrert som sendt i systemet. Anonymkode: 34099...eb4
Rødvinsfilosofen Skrevet 9. november #4 Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (På 7.11.2025 den 14.18): Solgte noe på Tise for noen dager siden og ser pakken fremdeles ikke har kommet fram til mottager. Men nå nettopp fikk jeg betalingen for varen fra Tise. Trodde ikke det skulle skje før pakken er mottatt og kjøper godkjente den. Helt greit for meg å få betalingen nå, jeg har ingenting å skjule. Men nå hjelper det ingenting for kjøper å ikke godkjenne hvis han finner noe jeg ikke har sett. eller er det slik at Tise dekker kostnaden hvis kjøper klager og får gjennomslag for klagen sin? At det er det gebyrene går til... Anonymkode: 9f184...c71 Har opplevd dette selv, men som kjøper. Det ble tull i registreringen av pakken og sporingen, men pakken kom helt frem, etter svært kort tid. Da sjekket jeg innholdet og godkjente varen umiddelbart. Jeg ser ingen grunn til å vente med å godkjenne varer når de kommer helt frem, er hele og pene. Samme gjelder når jeg oppdager feil og mangler, eller at varen er ødelagt. TISE kundeservice er ræva og det føles dritt å måtte betale ekstra for en tjeneste de ikke leverer, men det er mer praktisk enn å ordne forsendelsen manuelt selv.
AnonymBruker Skrevet 10. november #5 Skrevet 10. november Jeg kjøpte en jakke på tise nylig fra en profesjonell selger (butikk). Samme dagen jeg fikk pakken levert fikk jeg også hele kjøpesummen refundert. Noen som har vært borti det? Merker jeg er litt skeptisk til å selge noe selv på Tise hvis det er slik. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Har ikke fått noe melding fra Tise eller selger annet enn at beløpet et refundert fordi det tok for lang tid å sende varen. Men det gikk jo kjapt, så jeg skjønner ikke helt.... Anonymkode: 32077...cc1
AnonymBruker Skrevet 10. november #6 Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg kjøpte en jakke på tise nylig fra en profesjonell selger (butikk). Samme dagen jeg fikk pakken levert fikk jeg også hele kjøpesummen refundert. Noen som har vært borti det? Merker jeg er litt skeptisk til å selge noe selv på Tise hvis det er slik. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Har ikke fått noe melding fra Tise eller selger annet enn at beløpet et refundert fordi det tok for lang tid å sende varen. Men det gikk jo kjapt, så jeg skjønner ikke helt.... Anonymkode: 32077...cc1 Jøss, og pengene ble aldri etterlyst igjen? Så lenge Tise selv tar tapet kan de surre så mye de vil for min del. Pakken jeg sendte er enda ikke levert, og jeg kommer ikke til å betale noe tilbake til Tise hvis kjøper klager på varen.....ikke det at det skal være noe å klage på, men man vet jo aldri. TS Anonymkode: 9f184...c71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå