Plonk Skrevet 31. mars 2006 #1 Skrevet 31. mars 2006 Blir sprø, vi har garasje og en lang oppkjørsel, med en utkjørsel som er behørig skiltet, men på dagtid hender det ofte at andre folk parkerer foran utkjørselen sånn at vi ikke kommer ut/inn. Har skjedd mange ganger at jeg må stå på hornet for å komme meg ut, to ganger de siste par dagene. Når jeg sitter der i bilen og fløyter, angrer jeg alltid på at jeg ikke har funnet ut hvor jeg må ringe for å få dem tauet. Jeg bor i Bergen. Skal jeg ringe Parkeringsselskapet, eller kan jeg ringe direkte til Falken eller Viking, har de myndighet til å taue uten at det har vært parkeringsvakter der først? Som oftest haster det når vi skal ut, så jeg har ikke tid å sitte der en halvtime heller mens byråkratiet arbeider...
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2006 #2 Skrevet 31. mars 2006 hvem du skal ringe til avhenger av om det er privat eller offentlig vei.... boligselskaper etc. har ofte avtaler med tauefirmaer...
Trampe Skrevet 31. mars 2006 #3 Skrevet 31. mars 2006 Kan du ikke ringe parkeringsselskapet og spørre? Gjør det en dag du ikke må ut der og da, forklar situasjonen og spør om råd.
Pasha Skrevet 31. mars 2006 #4 Skrevet 31. mars 2006 Bor i et selv-eier sameie og dersom noen parkerer på våres private plasser kan vi ringe hvilket selskap vi selv ønkser. så lenge det ikke står et spesielt selskap på det skiltet deres trur jeg det samme vil gjelde dere.. dersom det står et navn--ring å hør med de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå