AnonymBruker Skrevet 7. november #1 Skrevet 7. november Føler det er så mange ting jeg skulle ha opplevd og skjønt i 20 årene.Nå er jeg ensom og middelaldrende . Venter bare på at det en dag tar slutt Anonymkode: 5f610...78d
Gjest FjellFjeldstad Skrevet 7. november #2 Skrevet 7. november Hvor gammelt er du og hva er din kjønn? Jeg spør slik at jeg kan besvare i forhold til hva som er mulig for din alder og kjønn. Du trenger ikke å svare hvis du føler ukomfortabel.
AnonymBruker Skrevet 7. november #3 Skrevet 7. november Det høres da voldsomt ut. Selv er jeg 45 og full av eventyrlyst og gleder meg til alt jeg skal gjøre og oppleve videre i livet. Anonymkode: 48137...64a 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. november #4 Skrevet 7. november FjellFjeldstad skrev (45 minutter siden): Hvor gammelt er du og hva er din kjønn? Jeg spør slik at jeg kan besvare i forhold til hva som er mulig for din alder og kjønn. Du trenger ikke å svare hvis du føler ukomfortabel. Omtrent 40 Anonymkode: 5f610...78d
Comfy Pysjamas Skrevet 7. november #5 Skrevet 7. november Jeg er 31, men føler på det samme for å være ærlig 2
Gjest FjellFjeldstad Skrevet 7. november #6 Skrevet 7. november (endret) 36 minutter siden, AnonymBruker said: Omtrent 40 Anonymkode: 5f610...78d Detter er ung. Jeg er noen år eldre enn deg og føler meg fortsatt veldig ung. Jeg koser meg med unge norske menn.😋 Jeg har en venniner i same alder som føler seg gammelt. Det er ikke deg som er eldre det er kun dine vaner eller folk i omkretsen som gjør det føler gammelt. Enten begynner de å minne deg om moren din nå hun var ung eller kanskje du føler at tingene du sier og gjør som minner deg om hun på denne alderen. Bare kast deg på nye ting. Små endringer hjelper. Det går an å sminke deg litt(naturlig), kler deg pent bare for å gå til kjøpesenteret på andre siden av byen ved rushtid for å se på dyre klærne som du ikke har råd til. Behandler deg selv som en turist med fett lommebok. Dette fungerer godt som en selvtillit-boost og det koster ingenting fordi du bruke kun klærne som ellers ikke blir brukt. Endret 7. november av FjellFjeldstad
AnonymBruker Skrevet 8. november #7 Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (På 7.11.2025 den 12.45): Føler det er så mange ting jeg skulle ha opplevd og skjønt i 20 årene.Nå er jeg ensom og middelaldrende . Venter bare på at det en dag tar slutt Anonymkode: 5f610...78d Fordi du ikke er ung og i 20-åra lenger, skal du bare gi opp og vente på døden? Her må du seriøst jobbe med deg selv og din egen innstilling til livet! Anonymkode: 05438...217
AnonymBruker Skrevet 8. november #8 Skrevet 8. november Du er i gullalderen, 40 år er en magisk periode. Du er hverken ung eller gammel, men klokere enn deg selv som 20 åring, og virker som du har forstått det nå! Ta tak i det som du ikke gjore da du var i 20 årene, det er ikke for sent. Jeg er også 40 år, men nå har jeg et så sykt mye kulere og spennende liv enn jeg var 20 år, student og evig blakk. Anonymkode: 71765...fa0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå