Gå til innhold

Puss opp selv.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he... Tror det heller kommer an på hvem som maler.

Noen er late og lite nøye med resultatet enten det er i sin egen stue eller på sin arbeidsplass.

Jeg har en venninde som har malt sin tidligere vinrøde stue i en lattefarge. Ikke et sted på veggen går det an å kikke, uten å se rødfargen skinne igjennom. Jeg blir GAL av å være der. Tror jeg kommer til å måtte male stua hennes til sommeren for alternativet er å slutte å besøke henne...

Hun selv er storførnøyd med resultatet og "ser" ikke det røde...

Jeg fikk hjelp av en maler engang til å lakkere lister rundt et vindu... Gud bedre som det så ut. Det var penselhår flere steder, malingsig andre steder og for tykt lag med maling maaaange steder. Og det på 1 jævla vindu... Vi snakker ikke om 150 stk. vinduer.

Min sambo er maler og han er nøye...

Jeg hater at han pusser opp hjemme, (han har gått over leiligheten 3 ganger på 8 år). ALLE lister (som er malt 2 ganger fra før) SKAL slipes ned og pusses i huet og ræva. Så males 3 strøk!!! Jeg tror vi faanmei har 1 cm lag meg malig uttenpå treverket på alle listene her..... (håper han ikke leser dette...)

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg tror vi faanmei har 1 cm lag meg malig uttenpå treverket på alle listene her..... (håper han ikke leser dette...)

:ler:

Neste gang kan du si til ham at malingslaget ikke skal være for tjukt, for da løsner det til slutt fra underlaget.

Gjest Gjest
Skrevet

"De som pusser opp selv er som regel både kunnskapsrike og nøye."

Det er vel et viktig poeng; at en har kunnskap om det en gjør! ;)

Skrevet

Det beste er å ta seg den tiden man trenger. Det har ikke de man betaler tid til.

Gjest Gjest
Skrevet
"De som pusser opp selv er som regel både kunnskapsrike og nøye."

Det er vel et viktig poeng; at en har kunnskap om det en gjør!  ;)

Den kunnskapen er da det enkleste i verden å skaffe seg.

Men selvfølgelig så er ikke alle skapt for å pusse opp, men at det skal være best å bruke fagfolk er nå ikke lenger noen sannhet - det har vi fått svart på hvitt. :ler:

Gjest Gjest
Skrevet
Den kunnskapen er da det enkleste i verden å skaffe seg.

Men selvfølgelig så er ikke alle skapt for å pusse opp, men at det skal være best å bruke fagfolk er nå ikke lenger noen sannhet - det har vi fått svart på hvitt. :ler:

:sjenert: Og der er jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...