Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2006 #1 Skrevet 31. mars 2006 Dette er en herlig side å kunne linke til.
Titti72 Skrevet 31. mars 2006 #2 Skrevet 31. mars 2006 He he... Tror det heller kommer an på hvem som maler. Noen er late og lite nøye med resultatet enten det er i sin egen stue eller på sin arbeidsplass. Jeg har en venninde som har malt sin tidligere vinrøde stue i en lattefarge. Ikke et sted på veggen går det an å kikke, uten å se rødfargen skinne igjennom. Jeg blir GAL av å være der. Tror jeg kommer til å måtte male stua hennes til sommeren for alternativet er å slutte å besøke henne... Hun selv er storførnøyd med resultatet og "ser" ikke det røde... Jeg fikk hjelp av en maler engang til å lakkere lister rundt et vindu... Gud bedre som det så ut. Det var penselhår flere steder, malingsig andre steder og for tykt lag med maling maaaange steder. Og det på 1 jævla vindu... Vi snakker ikke om 150 stk. vinduer. Min sambo er maler og han er nøye... Jeg hater at han pusser opp hjemme, (han har gått over leiligheten 3 ganger på 8 år). ALLE lister (som er malt 2 ganger fra før) SKAL slipes ned og pusses i huet og ræva. Så males 3 strøk!!! Jeg tror vi faanmei har 1 cm lag meg malig uttenpå treverket på alle listene her..... (håper han ikke leser dette...)
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2006 #3 Skrevet 31. mars 2006 Jeg tror vi faanmei har 1 cm lag meg malig uttenpå treverket på alle listene her..... (håper han ikke leser dette...) ← Neste gang kan du si til ham at malingslaget ikke skal være for tjukt, for da løsner det til slutt fra underlaget.
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2006 #4 Skrevet 31. mars 2006 "De som pusser opp selv er som regel både kunnskapsrike og nøye." Det er vel et viktig poeng; at en har kunnskap om det en gjør!
skrue Skrevet 31. mars 2006 #5 Skrevet 31. mars 2006 Det beste er å ta seg den tiden man trenger. Det har ikke de man betaler tid til.
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2006 #6 Skrevet 31. mars 2006 "De som pusser opp selv er som regel både kunnskapsrike og nøye." Det er vel et viktig poeng; at en har kunnskap om det en gjør! ← Den kunnskapen er da det enkleste i verden å skaffe seg. Men selvfølgelig så er ikke alle skapt for å pusse opp, men at det skal være best å bruke fagfolk er nå ikke lenger noen sannhet - det har vi fått svart på hvitt.
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2006 #7 Skrevet 31. mars 2006 Den kunnskapen er da det enkleste i verden å skaffe seg. Men selvfølgelig så er ikke alle skapt for å pusse opp, men at det skal være best å bruke fagfolk er nå ikke lenger noen sannhet - det har vi fått svart på hvitt. ← Og der er jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå