Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det andre som har prøvd Simon Milton-Jones og kan anbefale ham? 

Evt noen andre klarsynte? 

Anonymkode: 172b9...ac7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner en, men hun snakker ikke norsk eller engelsk. Og hun kan ikke få betalt, fordi da kommer hun til å miste evnene.

Vet ikke hvordan jeg hjelper med dette, men jeg tror 100% på at klarsynte finns.

De som ikke tror på dette er like ille som de som hadde witch trials for flere hundre år siden.

Klarsynte har alltid eksistert

Anonymkode: 4ed7f...a94

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Phil Philips 💫🙏🏻

Anonymkode: 8d44b...4f3

AnonymBruker
Skrevet

Meg

Anonymkode: 42a90...2be

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.10.2025 den 18.52):

Er det andre som har prøvd Simon Milton-Jones og kan anbefale ham? 

Evt noen andre klarsynte? 

Anonymkode: 172b9...ac7

Ehm.

Hadde ikke hørt om Milton-Jones, men ser han skriver at folk som ønsker "reading" kan ta kontakt på Messenger, samt at man forhåndsbetaler via Vipps?!

Altså, skulle noen såkalt klarsynte fått "lese" meg eller sette meg i kontakt med åndeverdenen, da skulle de selvsagt ikke vite noe som helst om meg på forhånd! Ikke fornavnet mitt en gang. 

Det spørs hvor treffsikre de hadde vært da.. "Cold reading" er som regel pinlige greier. "Warm reading" er jo derimot det som lurer folk, når de ikke tenker over all informasjonen de har greid å avsløre om seg selv...

Anonymkode: 82247...943

AnonymBruker
Skrevet

Usannsynlig dumt spørsmål. 

Selvfølgelig er det ikke noe sånt som en "klarsynt". Dette er svindlere. Ikke gi dem pengene dine!

Anonymkode: 4cfdd...c86

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen av de på teletorg er klarsynte, mens noen er ikke. Og noen blander faktisk talentet sitt med svindel. De jeg virkelig har vært fornøyd med - egentlig bare en - har sluttet. Og jeg vet ikke om noen utenom. Jeg har rett og slett ikke råd til å ringe så mange, og har hatt blandede erfaringer med de jeg har ringt. Det er kun tre på teletorg som har hjulpet meg, en var Eth eller noen som var ansatt hos henne, en var Annelin som har sluttet på Din Ekspert, og en var en som het Ellen på Malu's gamle linje, og hun blandet tull med ekte klarsyn. Så man KAN møte på dem, men de er vanskelig å finne, er min erfaring.

Anonymkode: db704...0e3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Noen av de på teletorg er klarsynte,

Nei, nei og atter nei!

Anonymkode: 4cfdd...c86

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner til Milton Jones. Han er en veldig hyggelig fyr, og har definitivt evner, både som healer og klarsynt. Men han er dyr. Og selv om mye kan stemme av det han sier, så har han også sagt flere ting til meg som ikke har stemt. Han har skremt meg ang helsen min noen ganger, spesielt ved én anledning, og det gjorde meg redd i lang tid. Mange år senere har det vist seg at det ikke stemte, så alt av bekymring og helseundersøkelser var bortkastet (med mindre det fortsatt er mulig at det dukker opp i fremtiden da). Han snakket også stygt om en nær relasjon av meg, og kommet med konkrete råd i den forbindelse, som jeg ikke ønsker å følge. Det han sa ligger fortsatt litt i bakhodet, så jeg angrer virkelig på at jeg spurte om råd. Han ser nok mye, men jeg tror han kan ta feil også, og noen ganger kan det ødelegge et menneske. Jeg tror han er påvirket litt av at det er mange som spør han om lesninger nå, og at det kan påvirke resultatet på lesningene. Før reiste han rundt og tok imot healing-kunder, når sitter han bare hjemme og skriver lesninger til folk. Men som sagt, han er en veldig hyggelig fyr med sterke evner, jeg er bare litt nølende med å anbefale, og har gradvis fått en litt bismak på det hele. 

Anonymkode: a6cbe...b57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...