Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2006 #1 Skrevet 31. mars 2006 Er så lei av at vg-lista nesten bare reflekterer sangvalgene til fjortisser. Så tenkte vi kunne lage en liten vg-liste her? Hva er dine favoritter blant låtene som har kommet ut de siste par månedene? Selv er jeg veldig begeistret for den nyeste til Maria Mena, og plata til David Gilmour
Gjest Gjesta Skrevet 31. mars 2006 #2 Skrevet 31. mars 2006 Enig, Maria Menas siste album er bare nydelig
Saga Skrevet 31. mars 2006 #4 Skrevet 31. mars 2006 Maria Mena - Hold Me Pink - Stupid Girls Madonna - Sorry Men må innrømme at den siste mnd'en har jeg hørt veldig lite på radio, tv eller lister..
pusla Skrevet 31. mars 2006 #5 Skrevet 31. mars 2006 Enig i at den siste plata til Maria Mena er gull. Jeg henger fortsatt igjen i "Lift Me" jeg da, blir aldri lei den, men den er ikke akkurat ny lenger . Singelen til DumDumBoys er også bra.
Wonderwoman Skrevet 31. mars 2006 #8 Skrevet 31. mars 2006 Ne-Yo - So Sick Elvira Nikolaysen - Love I can`t defend Kanye West - Touch the sky Number Seven Deli (+ei av damene fra Ephemera) - Blame me Shakira feat. Wyclef Jean - Hips don`t lie (fantastisk å danse til!) Litt forskjellig her altså Jada, kommersielt...
Anglofil Skrevet 2. april 2006 #9 Skrevet 2. april 2006 Liker godt den nye plata til Marit Larsen. Mvh Yvonne
*M* Skrevet 2. april 2006 #11 Skrevet 2. april 2006 Karin Park - Masterpiece Elvira Nikolaisen - Everything reminds me of you
Monarabb Skrevet 3. april 2006 #12 Skrevet 3. april 2006 Ne-Yo - So Sick Elvira Nikolaysen - Love I can`t defend Shakira feat. Wyclef Jean - Hips don`t lie Dum Dum Boys - Enhjorning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå