Mardina Skrevet 7. november #21 Skrevet 7. november Jepp 😁 Fordi jeg tenner enormt på min gode og fine kjæreste 😍 🥰 Eneste gangene jeg stort sett sier nei, er når jeg har mensen. Men det hender vi har sex innimellom da også.
AnonymBruker Skrevet 7. november #22 Skrevet 7. november Jeg er alltid klar, men mannen er ikke alltid det. Vi er enige om at jeg skal initiere, og så tåler jeg et nei. k48 Anonymkode: c47e7...f72
AnonymBruker Skrevet 7. november #23 Skrevet 7. november På kort varsel ja, men må jo bli hard først Anonymkode: b4572...d70
AnonymBruker Skrevet 7. november #24 Skrevet 7. november Både og, foretrekker å være nyvasket, og at han er det, men sier sjeldent nei om muligheten byr seg. Anonymkode: 068c7...913
SlemUlv Skrevet 7. november #25 Skrevet 7. november Nei dessverre.. Men jeg er kronisk syk med store smerter innimellom. Så det er grunnen.
AnonymBruker Skrevet 7. november #26 Skrevet 7. november Ja, jeg er egentlig alltid mulig å få på gli, samboeren min vet hvilke knapper han skal trykke på for å få meg gira. Dropper oralsex og sånt hvis det er for lenge siden vi dusjet bare. Anonymkode: 60dbe...50f
AnonymBruker Skrevet 8. november #27 Skrevet 8. november Alltid klar for forloveden. Han ville ha seg til morgenen i dag og jeg elsker at han vil ha meg og tar seg til rette 🤗 Anonymkode: 7ba3b...8d3 1
AnonymBruker Skrevet 8. november #28 Skrevet 8. november Skjelden kåt. 2 ganger i måneden kanskje. Anonymkode: fb205...a4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå