AnonymBruker Skrevet 7. november #1 Skrevet 7. november Eller har du en prosedyre du må gjennom først? Anonymkode: 0012e...041
AnonymBruker Skrevet 7. november #2 Skrevet 7. november Jeg er født klar 😂 Anonymkode: aac95...a97 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. november #3 Skrevet 7. november Får sjelden nytte av det, men ja. Anonymkode: fb3aa...6e6
Ellah Skrevet 7. november #4 Skrevet 7. november Selvsagt er jeg ikke alltid klar, det hender det ikke passer med sex, jeg har likevel ingen prosedyre (??) 1
AnonymBruker Skrevet 7. november #5 Skrevet 7. november Alltid klar (k). Mannen er ikke. Der må det medisineres og jobbes med. Anonymkode: ffe9f...fc3 1
AnonymBruker Skrevet 7. november #6 Skrevet 7. november Nei,jeg er for gammel til det. Planlagt er best. Anonymkode: fcdca...4cc
AnonymBruker Skrevet 7. november #7 Skrevet 7. november Ja, en happy man = happy wife.. Anonymkode: 7ccbb...d54
AnonymBruker Skrevet 7. november #8 Skrevet 7. november Jeg dusjer hver dag, og er ren, så jeg er alltid klar ja. Anonymkode: 174f5...6af
AnonymBruker Skrevet 7. november #10 Skrevet 7. november Stort sett klar , vil helst ha dusja den dagen da . Anonymkode: f6ede...e1b 1
AnonymBruker Skrevet 7. november #12 Skrevet 7. november Jeg er alltid klar, men det er ikke mannen dessverre. Anonymkode: 2393f...b9a 1
Fant80 Skrevet 7. november #13 Skrevet 7. november Klar fysisk på svært kort varsel,men psykisk har det forbauset meg (som mann) at jeg ikke er mer giret til tider. Aldri vært avvisende til sex (Naturligvis,haha) men påskrudd i hodet,og spesielt lysten hender det jeg sliter med. Noe jeg aldri hadde trodd i min ungdom!
Soft mann Skrevet 7. november #14 Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (6 timer siden): Alltid klar (k). Mannen er ikke. Der må det medisineres og jobbes med. Anonymkode: ffe9f...fc3 De er medisiner som en kan ta daglig dose av, da er man alltid klar, det vil fungere for de aller fleste
AnonymBruker Skrevet 7. november #16 Skrevet 7. november Har ingen prosedyre, men er ikke alltid klar nei. Er jo dager/perioder jeg ikke har lyst/ikke gidder. Anonymkode: f42d9...eeb
AnonymBruker Skrevet 7. november #17 Skrevet 7. november Stort sett alltid klar ja. Mannen må ha litt mer på plass med medisiner og timing, selv om han tar medisinene fast så funker det dårlig for han om han er trøtt, sulten eller tiden ikke passer med øvrige ting så han styrer egentlig sexlivet. Jeg bare hiver meg på når han er klar. Anonymkode: 8421c...5e0
AnonymBruker Skrevet 7. november #18 Skrevet 7. november Soft mann skrev (2 timer siden): De er medisiner som en kan ta daglig dose av, da er man alltid klar, det vil fungere for de aller fleste De fungerer ikke for alle Anonymkode: 99c30...a32
Soft mann Skrevet 7. november #19 Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (7 minutter siden): De fungerer ikke for alle Anonymkode: 99c30...a32 Ne eg vet det. Som eg skrev så virker de for de aller fleste. eg var selv en som ingen tabeletter virket på, så eg brukte injeksjoner en tid, men da var en klar etter 5-10 min
AnonymBruker Skrevet 7. november #20 Skrevet 7. november Nå er jeg singel. Men i mitt siste forhold, så var jeg alltid klar, gikk vel nesten alltid kronisk kåt, da han var i nærheten. Og vi var sammen i 3 år. Anonymkode: 7fdbd...2b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå