Gå til innhold

Hvorfor tar han ikke kontakt!?

Anbefalte innlegg

Gjest gjest just no
Skrevet

Har truffet en flott mann for 6 mnd. siden. Alt var bare så sinnsykt bra da vi møttes selv om jeg da var i et annet forhold. Nå er det andre forholdet over og han nye og jeg har hele tiden hatt kontakt, dog ikke møttes fordi han bor langt unna meg.

Sist helg var jeg på hans trakter og da ble vi enig om å treffes igjen til en kaffe. Det var vel og bra, følte vi hadde den samme kjemien som sist og som vi har pr. tlf osv. Endte med at han ble hos meg over natten og vi hadde fantastisk sex i timevis. Prata fikk vi også gjort en del av og jeg satt vel igjen med et inntrykk av at han var interessert i å bli bedre kjent og å bygge videre på dette. Han skal flytte til mitt hjemsted om et par mnd. og komme en tur oppover hit om ca. 1 uke.

Etter vår natt sammen har jeg fått en mld. forsåvidt hyggelig nok men mer sånn hei sexy...ha en fin dag og sånn. Jeg har da sendt tre mld.til ham med forslag om at vi kanskje skal møtes når han kommer hit. Det rare er jo at jeg har ikke hørt et ord etter det. Syns jo det er veldig rart da, i og med at han hele tida ga så klart uttrykk for at dette var noe han også ville. Jeg er jo voksen ( over 40) og det er han også så jeg trodde vi hadde samme forståelsen av ting og tang men jeg har jo tydeligvis trodd feil da. Og tankene kverner rundt dette hele tida...får liksom en følelse av at jeg har havna i et slags spill der man aldri kjenner reglene. Blir det helt feil og mas av meg å ringe ham? bare for å sjekke at han lever liksom....eller? usj, nå blir jeg som en usikker 14-åring og det er ingen bra følelse i det hele tatt. Hva sier dere oppegående damer her på KG? har jeg blingsa helt på mine gamle dager eller tøyser denne karen bare med meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet (endret)

Høres ut som et tilfelle av klassisk forpliktningsvegring fra mannens side... Men det trenger ikke bety noe annet enn at han bare må ha litt tid!

Hvis jeg var deg ville jeg IKKE mast på ham, det gjør bare ting verre. Prøv å tenke slik at det var koselig, men du klarer deg uten ham, og avvent situasjonen. han tar kanskje kontakt når han kommer hit? (Kanskje han ikke er en av dem som sender meldinger i ett sett?)

Du vil nok se mer til ham hvis han flytter til ditt område, det kan bare hende han trenger litt tid på å fordøye det som har skjedd, før han finner ut at det kanskje var en bra ting, som han bør holde fast på?

Endret av soleil~noir
Gjest Gjest
Skrevet

Enten er han opptatt og har ikk fått tid til å ta kontakt, eller så er han ikke så interessert.

Skrevet

Helt enig i at du bør ligge lavt en stund og la ham få summe seg litt. Høres ut til at det ikke er tidspunktet å pepre ham med meldinger om hvor han er blitt av. Det er som å skvette vann på gåsen hvis han er kommet litt i tvil om hva han vil.

Spill så uinteressert som du overhodet klarer så lenge som mulig. Hvis han også syntes det var fantastisk sex, hører du nok fra ham etter hvert, men ikke hvis han får følelsen av at du sitter klar med brudekjolen :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg får følelsen av at han ikke er så hypp... Han har fått sex og er fornøyd med det. Men håper jeg tar feil da ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Han var ute etter sex, og fikk det. Ferdig med den saken.

Gjest gjest just no
Skrevet

Hmm...så det tror flesteparten av dere..at han kun var ute etter sex? Tja, det er jo mulig men jeg syns det virker litt rart. Sex kan han vel få når han vil tror jeg da. Jeg liker ham fryktelig godt og som sagt så er jeg ikke en umoden tenåring. Kan vel ikke ta så feil av de signalene jeg har fått til nå vel? Kanskje jeg bare ser litt uklart på dette og at det er som dere sier..han ville bare ha sex og fikk det og dermed er han fornøyd. Synd for han da...jeg er jo ei oppegående dame som han sikkert hadde fått det supert sammen med, og når det gjelder sexen så var jo den bare helt fantastisk. Jeg er jo helkler ikkke skråsikker på at det blir oss to men man kan vel ikke gjøre noe annet enn å prøve for å finne det ut?Vi var jo enige begge to om en masse viktige ting pluss at vi prata godt sammen, elska å kose begge to. Når jeg tenker tilbake på den kvelden så var det jo full klaff og jeg fikk inntrykk av at vi var enige i det liksom.

Jeg håper bare at dette ikke er et spill som ei nevnte og som jeg forsåvidt har vært inne på sjøl. Det går da ikke an å spille et spill med folks følelser. Jeg gidder hvert fall ikke det. Livet er for kort til å tulle med sånt. Er vel kanskje best å bare glemme hele greia kanskje...

Gjest BagLady
Skrevet

Det første jeg tenkte da jeg leste dette var "he's just not that into you"...

Beklager :klem:

Gjest gjest just no
Skrevet

Mulig du har rett Bag Lady men da er det jo litt merkelig at han har holdt kontakten det siste året og liksom "venta " på at jeg skulle bli ledig. Er det så dårlig stelt med menn at de gidder styre så lenge for bare ei natt ja da må jo jeg være helt på bærtur.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet
Prata fikk vi også gjort en del av og jeg satt vel igjen med et inntrykk av at han var interessert i å bli bedre kjent og å bygge videre på dette.

Pratet dere før eller etter sexen?

Dersom det var etter sexen, er det godt mulig han er interessert, men at han enten fikk litt umiddelbar panikk som godt kan forsvinne hvis du bare gir ham litt tid og ikke maser. Eller han synes ikke det er så viktig å sende sms'er hele tiden før han faktisk kommer til dine trakter.

Dersom dere pratet før sexen, er jeg stygt redd for at det bare var et triks for å få deg i køyen...

Gjest gjest just no
Skrevet

Prøver å tenke her...før eller etter sexen, tja...vi prata vel hele tida tror jeg. Han syns det var så fint meg meg at jeg hadde humor og så midt under akten spurte han faktisk om jeg kunne forelske meg i ham...det husker jeg nå! det var vel bra vel..eller?

Gjest gjest1
Skrevet
Prøver å tenke her...før eller etter sexen, tja...vi prata vel hele tida tror jeg. Han syns det var så fint meg meg at jeg hadde humor og så midt under akten spurte han faktisk om jeg kunne forelske meg i ham...det husker jeg nå! det var vel bra vel..eller?

Njoda, men jeg har vært til sengs med en kompis som sa "eg e så glad i deg" hele tiden underveis; det ble aldri oss :forvirret:

Gjest gjest just no
Skrevet

Uff, dette er så kjipt!! og ikke vite er det verste. han og jeg prata jo som om vi skulle bygge videre på noe. Det var det som lå under hele tida. Og derfra til fullstendig taushet er jo mer enn rart da. Jeg er jo voksen men denne situasjonen får meg til å miste hodet fullstendig. Det kjenner jeg og det er ikke bra. Æsj, hvorfor kan ikke folk bare være mer ærlige mot hvrandre så slipper man gå rundt sånn som dette?

Skrevet

Kanskje han er blitt redd for at han har sagt for mye.

Et annet alternativ er at han vil holde deg på pinebenken en stund. Jeg kjenner flere menn som bruker avstand som bevisst strategi for å få damer på kroken. Og se på deg, det hjelper jo sinnsykt...!

Gjest Gjest
Skrevet

Kanskje han har dame,er samboer og i det hele tatt. Bare ute etter eventyr og litt spenning i hverdagen...

Gjest Gjest
Skrevet

han kan i og for seg ha gode grunner til ikke å ta kontakt- kanskje han gjør det siden.

Men det som er best for DEG er vel å legge det hele på hylla, konsentrere deg om andre ting, og ta det som en hyggelig overraskelse dersom han tar kontakt igjen. Høres ihvertfall ikke ut som om det er noen vits i å gå og vente på ham... :forvirret:

Skrevet

Kan jo hende han har forelsket seg i en annen i mellomtiden, og ikke vet helt hvem han skal velge.

Gjest Gjest
Skrevet

En som lever for "spillet". Får jeg henne på rygg eller ikke. Når han greier det er spillet over og han finner et nytt objekt. Mange sånne. En del av dem er gift også. Kjenner lusa på gangen ja.

Gjest gjest just no
Skrevet

Først ville jeg takke alle for gode innspill!

Jeg har jo selvsagt vært en stor tosk og måtte ringe ham i helga....usj, jeg lærer visst aldri. Han hadde hatt det sååå travelt, pappahelg og jobb og gud vet hva. Han skulle ringe meg tilbake i løpet av helga men tror dere jeg hørte fra ham da?! nope...så det spørs bare om ikke dere som trodde han bare er en "player" hadde helt rett da...Jeg blir bare såååå frustrert og en smule forbanna også. Hvorfor i svarte kan ikke voksne folk være litt ærlige da? Jeg så ikke for meg giftermål og sånt..det handler jo ikke om det. Det handler mer om at han sendte ut så tydelige signaler på at han også ville noe mer, at han var nyskjerrig på meg osv. han snakka jo for svarte om fremtidsplaner, flytting der jeg var innvolvert liksom. Nå vet jeg ikke helt. Har vridd hjernen opptil flere ganger for å skjønne hva som egentlig skjedde. Men til dere som tror han har dame/ er gift så vet jeg jo at han bor alene. han har vel neppe rukket å forelske seg i noen andre på en uke heller vil jeg tro men gudene må vite... jaja, det er vel kanskje mest hannes tap. Er vel best jeg ser det sånn men jeg skal vente en stund med å stole på noen nå...tror jeg

Gjest Gjest
Skrevet

Huff da, kipe greier. Jeg skjønnner godt at du er skuffet...

Jeg synes at jo eldre en mann er, jo mindre villige er de til å etablere seg på nytt. Denne mannen har tydeligvis barn fra før og en historie uten deg. Det er lettere for de yngre å bare hoppe inn i et nytt forhold.

Her ville jeg absolutt backet helt ut og ikke tatt mer kontakt. Hvis han har fått litt kalde føtter så vil de bli iskalde hvis han føler at du maser. Ikke umulig han ringer deg igjen hvis det blir stille fra din front...

Min helt personlige erfaring er at den beste måten å innlede et forhold på er å ikke forelske seg hodestups med en gang, men kanskje være litt forsiktig selv. La ham komme til deg, nå har du vist ganske tydelig hva du føler og initiativet bør ligge hos ham neste gang. Hvis du ikke hører noe mer på en stund så er det nok mest sansynlig over og ut, desverre.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...