AnonymBruker Skrevet 6. november #1 Skrevet 6. november Enkelt når man er hypp, men hvor vanlig er det å ha seg med exen? Anonymkode: 74389...7fd
AnonymBruker Skrevet 6. november #2 Skrevet 6. november Tror det er rimelig vanlig. Jeg har iallefall gjort det med alle mine exer. Anonymkode: cbcc4...bf7 2
AnonymBruker Skrevet 6. november #3 Skrevet 6. november Helt uaktuelt, er det slutt så er det slutt Anonymkode: 50de4...b86 1
AnonymBruker Skrevet 6. november #4 Skrevet 6. november Har hatt det med alle eksene mine. Lett å få med eksdamer på et par siste ligg etter det blir slutt, men ikke like lett å holde det gående som FFs lenge Anonymkode: fc695...545 1
AnonymBruker Skrevet 6. november #5 Skrevet 6. november Jævlig ekkelt, blei med ei hjem en gang etter bytur og fikk avsmak da hun sa hun ventet exen kl 09 for et knull. Stakkars menneske... Anonymkode: 65d8d...763
Mardina Skrevet 7. november #6 Skrevet 7. november Fullstendig uaktuelt for meg 😝 Hadde ikke invitert han på besøk engang 😄 Liker ikke fyren. Det er en grunn til at han er en eks. Eller heks i mannlig form 😄 1
AnonymBruker Skrevet 7. november #7 Skrevet 7. november Jeg var veldig lei av hun som nå er eks. Satt hjemme å gruet meg til hun kom hjem. I tillegg var hun lat og tok lite ansvar over regninger osv. Typisk blond, blå øyne og giga pupper. Men jeg kastet henne ikke ut, jeg sa at jeg ikke orket mer. Men sa at hun kunne bo i huset til hun fant seg en leilighet. Men vi fortsatte å ha sex rimelig lenge etterpå hun hadde flyttet. Sexen ble faktisk bedre. Men etterhvert så fant jeg meg en ny kjæreste som ble samboeren min, og vi er fortsatt lykkelige. Anonymkode: d9566...0ac 1
AnonymBruker Skrevet 7. november #8 Skrevet 7. november Sikkert ikke vanlig som i at "de fleste har det" , tror de fleste har behov for avstand og komme seg videre. Anonymkode: 32550...a9a
AnonymBruker Skrevet 7. november #9 Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jævlig ekkelt, blei med ei hjem en gang etter bytur og fikk avsmak da hun sa hun ventet exen kl 09 for et knull. Stakkars menneske... Anonymkode: 65d8d...763 🤢 Anonymkode: d9566...0ac 1
AnonymBruker Skrevet 7. november #10 Skrevet 7. november Deilig å ligge med ekser. Ofte veldig god sex, fordi begge vet så godt hva den andre tenner på. Jeg lå feks med en dame i halvannet år etter forholdet tok slutt. Møttes et par ganger i måneden. Fint det. Anonymkode: ccc44...cfa 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. november #11 Skrevet 7. november Tja, enkelte ekser har det fungert bra med, andre ikke. Samboeren min, som nå driver å flytter ut, hadde feks sex med sin ex. Dessverre (?) fikk han ikke flytte inn der når han nå måtte ut herfra. Jeg tror nok ikke jeg blir å bruke han som rebound gitt. Anonymkode: 0d9a9...ebf 1
AnonymBruker Skrevet 7. november #12 Skrevet 7. november Jeg har hatt sex med alle mine ekser. Har kun vært i lange forhold, og så har vi fadet ut med sex en stund etter bruddene. Ser at fellesnevneren her er meg, så jeg kan ikke uttale meg om hvor vanlig det er for andre. (Jeg er k, og har initiert samtlige brudd. Sexen har aldri vært problemet i noen av forholdene.) Anonymkode: fc41e...fde
AnonymBruker Skrevet 7. november #13 Skrevet 7. november Når sexen var det eneste som fungerte så ser jeg ikke problemet, man vet jo hva man får. Anonymkode: 6af2a...7aa 1
AnonymBruker Skrevet 7. november #14 Skrevet 7. november Vanlig for folk uten evne til å lage seg ny omgangskrets. Altså de som er på Spekteret. Anonymkode: e7c01...ad3
AnonymBruker Skrevet 7. november #15 Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vanlig for folk uten evne til å lage seg ny omgangskrets. Altså de som er på Spekteret. Anonymkode: e7c01...ad3 Svaret ditt tyder på at du scorer meget høyt på fordommer og lavt på EQ. Anonymkode: e0074...f63 1 1
SlemUlv Skrevet 7. november #16 Skrevet 7. november Jeg og ene xen min var FF i ett lite år etter at vi gjorde det slutt. Vi avsluttet på gode vilkår, og hadde god sex sammen. Jeg reiste tilogmed opp til ham et par ganger etter at jeg flyttet til ny by. Men det dabbet av etterhvert som jeg kom mer inn i BDSM miljøet, som han ikke var interessert i.
AnonymBruker Skrevet 7. november #17 Skrevet 7. november Tror folk er enten eller. Enten er man et bestemt menneske som går hardt og brutalt videre, eller så er man en vingler som bruker tid på å gi slipp. Jeg hadde ALDRI ligget med en ex. Anonymkode: 63088...8c7 1
Einus Skrevet 7. november #18 Skrevet 7. november Det har faktisk skjedd av og til. Men sånn er livet.
AnonymBruker Skrevet 7. november #19 Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Svaret ditt tyder på at du scorer meget høyt på fordommer og lavt på EQ. Anonymkode: e0074...f63 Jeg har ingen problemer eller fordommer fordi du er på spekteret. Tvert i mot, så ønsker jeg det all hell og lykke selv om du har diagnosen ♥️ Anonymkode: e7c01...ad3
AnonymBruker Skrevet 7. november #20 Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har ingen problemer eller fordommer fordi du er på spekteret. Tvert i mot, så ønsker jeg det all hell og lykke selv om du har diagnosen ♥️ Anonymkode: e7c01...ad3 Jeg har ingen spekterdiagnose, men det finnes sikkert en passe beskrivelse på folk som deg som lirer av seg slike nedrige beskrivelser av medmennesker. Ikke rart du har et dårlig forhold til din(e) ekser.... Anonymkode: e0074...f63 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå