AnonymBruker Skrevet 6. november #1 Skrevet 6. november Kan du starte og kjøre bil med manuell choke? Anonymkode: 07dbc...cab
AnonymBruker Skrevet 6. november #2 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan du starte og kjøre bil med manuell choke? Anonymkode: 07dbc...cab Ja, men er en stund siden jeg kjørte bil med manuell choke😅 Anonymkode: 09aed...3e3 5 1
Fru Uperfekt Skrevet 6. november #3 Skrevet 6. november Ja, selvfølgelig. Min andre bil hadde veskehenger 2
AnonymBruker Skrevet 6. november #4 Skrevet 6. november Ja. Første bilen min hadde manuell choke. En liten blå Citroen Visa😀 Anonymkode: 78a0f...9ae 2
Sykepleierinnen Skrevet 6. november #5 Skrevet 6. november Siden jeg ikke vet hva choke er, så tviler jeg på det. 1
Nevian Skrevet 6. november #6 Skrevet 6. november Min første bil fra 86 hadde manuell choke. Gikk helt greit det - kjente jo ikke til noe annet. Husker hvor misunnelig jeg var på en kompis av meg som hadde "automat-choke" på en litt nyere modell. Servostyring hadde han også Første gang han prøvde min bil trodde han det var noe galt da han ikke klarte å vri på rattet. 6 1
AnonymBruker Skrevet 6. november #7 Skrevet 6. november Jeg har aldri eiet en bil med manuell choke. Tok lappen i - 93 og min første bil var en - 82 modell. Høres ut som det er en bragd å dra ut en spake... Anonymkode: 5186b...bbb 2
AnonymBruker Skrevet 6. november #8 Skrevet 6. november Det kunne jeg, hadde flere Citroen med manuell choke. Men det er lenge siden det. Anonymkode: 8e740...905 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. november #11 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har aldri eiet en bil med manuell choke. Tok lappen i - 93 og min første bil var en - 82 modell. Høres ut som det er en bragd å dra ut en spake... Anonymkode: 5186b...bbb Bragden besto mer i at mange spaker var svært følsomme på hvor mye den skulle dras ut for at bilen skulle gå fint - og det varierte gjerne med utetemperatur. Anonymkode: e87ed...52d 4 3
AnonymBruker Skrevet 6. november #12 Skrevet 6. november Har hatt flere biler med manuell choke...lenge siden nå! Anonymkode: 375ee...14f 1
AnonymBruker Skrevet 6. november #13 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bragden besto mer i at mange spaker var svært følsomme på hvor mye den skulle dras ut for at bilen skulle gå fint - og det varierte gjerne med utetemperatur. Anonymkode: e87ed...52d Alt kan læres, å justere en choke er på nivå med å gire uten turteller. Anonymkode: 5186b...bbb
AnonymBruker Skrevet 6. november #14 Skrevet 6. november Det er jo ikke vanskelig akkurat. Er mange som ikke har prøvd eller vert borti det og sånn sett er det nok like vanskelig som å sette på en kassett om du aldri har sett en. Barna på 16 og 17 får det helt fint de også. Anonymkode: f1658...a92 1
AnonymBruker Skrevet 6. november #15 Skrevet 6. november Har aldri prøvd, så det klarer jeg sikkert! Anonymkode: 589c7...695 2 1
Fru Uperfekt Skrevet 6. november #16 Skrevet 6. november Sykepleierinnen skrev (54 minutter siden): Siden jeg ikke vet hva choke er, så tviler jeg på det. https://www.tv2.no/broom/var-i-alle-biler-sa-ble-det-plutselig-borte/11224042/ 1
AnonymBruker Skrevet 6. november #17 Skrevet 6. november Hold dere fast - jeg kan kjøre båt med påhengsmotor, styrepinne og choke Anonymkode: ea4b7...e2a 4 3
AnonymBruker Skrevet 6. november #18 Skrevet 6. november Min første bil hadde det OG bryter i motoren som man skrudde over til vinter eller sommer. Vet jeg er gammel.... Anonymkode: dad5b...089 3
Maria_ Skrevet 6. november #19 Skrevet 6. november Og med den en klesklype som hjelpemiddel siden den ikke ville være ute. 1
AnonymBruker Skrevet 6. november #20 Skrevet 6. november Sykepleierinnen skrev (1 time siden): Siden jeg ikke vet hva choke er, så tviler jeg på det. ditto 😂 Anonymkode: 553fb...795 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå