AnonymBruker Skrevet 6. november #21 Skrevet 6. november Vi har dobbel dyne og det funker for oss.🥰 Anonymkode: 02e7a...3d8 1
AnonymBruker Skrevet 6. november #22 Skrevet 6. november Enten felles dobbel. Eller 2 doble. Enkle er no herk. Alt for smale. Hjemme har vi svær seng, så der er det 2 doble. Hytta har mindre seng så der klarer vi oss fint med en Anonymkode: e3d77...464
AnonymBruker Skrevet 6. november #23 Skrevet 6. november Med søvnapne og CPAP er nok ikke dobbeltdyne noe alternativ. Anonymkode: d1802...e72 1
Rosa Dartle Skrevet 6. november #24 Skrevet 6. november Dobbeldyne om vinteren og to enkle silkedyner om sommeren.
AnonymBruker Skrevet 6. november #25 Skrevet 6. november Eneste nytten dobbeltdyna har er at den er estetisk finere i oppredd seng. Bare psykopater liker å sove med en så dårlig oppfinnelse. Jovisst kan man ha kroppskontakt med to dyner. Fordelen er at man har en ventil på midten. Anonymkode: 3275b...233
AnonymBruker Skrevet 6. november #26 Skrevet 6. november Man må være enten 100 % sadistisk eller nyforelska og skikkelig korttenkt hvis man frivillig velger én dyne. Anonymkode: a900a...317
AnonymBruker Skrevet 6. november #27 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dobbeldyne er best. I tillegg sover vi alltid nakne, og dobbeldyne gir oss dermed mer intimitet, nærhet og hudkontakt uten kalde glipper og skjøter mellom dyner når vi ønsker å ligge tett. Og det gjør vi ofte. Vi elsker intimiteten og kontakten vi får på denne måten. Kona og jeg har hatt dobbeldyne siden vi flyttet sammen og det er 27 år siden. Anonymkode: d8b54...fd2 Dette! Vi har vært gift i 20 år og har hatt dobbeldyne fra dag 1. Det er et «mareritt» på ferier når vi overnatter på hotell med singel-dyner. Blir lite intimitet når det kommer sniktrekk inn fra gliper mellom dynene… Kunne aldri hatt singel-dyner, da hadde det blitt null intimitet! Anonymkode: 2c53f...52e 2
AnonymBruker Skrevet 6. november #28 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Man må være enten 100 % sadistisk eller nyforelska og skikkelig korttenkt hvis man frivillig velger én dyne. Anonymkode: a900a...317 Vi liker bare best å ligge helt tett hele natten. Gjort det i flere år. Snur oss alltid likt samtidig. Fungerer veldig bra for oss, sover veldig godt begge to. Kun én enkeldyne på deling. På hoteller fjerner vi ene dyna, er helt overflødig. Anonymkode: 7381a...bb6
AnonymBruker Skrevet 6. november #29 Skrevet 6. november Noe annet enn dobbeldyne ville vært grunn til å slå opp. Anonymkode: 75963...0ad
AnonymBruker Skrevet 6. november #31 Skrevet 6. november Skulle vi hatt enkelttdyne kunne vi like godt hatt to enkeltsenger i samme slengen. Dobbel. Anonymkode: cec85...43e 2
AnonymBruker Skrevet 6. november #32 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Noe annet enn dobbeldyne ville vært grunn til å slå opp. Anonymkode: 75963...0ad Det var kravet fra kjæresten😁Vi har derfor begge hver sin dobbeldyne. Helvete å bytte på,men herlig å bruke. Og hvis jeg sover alene,bruker jeg hans i tillegg. Frysepinne🥶 Anonymkode: b982b...efc
AnonymBruker Skrevet 6. november #34 Skrevet 6. november Kan ikke fordra dobbeltdyne. Prøvde å dele med eksen, men etter lite hyggelige opplevelser med fjertelukt og at rullet seg inn i dyna og svettet den ut om han la seg først så har jeg aldri ønsket meg det igjen. Nåværende samboer er heldigvis enig i at han ønsker seg egen dyne. Det blir ikke mindre intimitet med to dyner, men vi begge pleier å sove med rygg mot rygg og da er det greit med egen dyne. Anonymkode: 5c14e...fa6 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. november #35 Skrevet 6. november Vi har dobbeldyne, men den som er ekstra bred. 240*220. Anonymkode: bc927...4cf 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. november #37 Skrevet 6. november Når jeg er singel så har jeg en stor dobbelt dyne å pakke meg inni. I forhold: definitivt 2 dyner Anonymkode: 5fe85...c95 1
AnonymBruker Skrevet 7. november #38 Skrevet 7. november Glemmesak at jeg deler dynen min. Drit i det! Jeg skal ha den mellom knærne, ha armene utenfor, under, skal stryke på den, surre meg inn i eller rundt den og alt mulig, så nei, den trenger jeg helt selv. Anonymkode: a2994...0cf 2
Rødvinsfilosofen Skrevet 7. november #39 Skrevet 7. november (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva liker dere best av dyner i dobbeltsenga, 2 enkle eller en stor felles dyne? Anonymkode: 84e8a...3aa Raus på soverommet, men grensen går ved dyne-deling! 🤭 I søvne blir jeg en egoistisk dynekleptoman 👹 Har også en greie med å bare finne meg veldig hotte menn, som helst ikke vil ha dyne om natta. Kun et dynetrekk/laken eller et tynt pledd. Når det er mer enn -12 ❄️ ute da tar de frem sommerdyna 😅 De hadde dødd av å måtte dele en tykk vinterdyne. ( Med meg, altså 👀 ) Endret 7. november av Rødvinsfilosofen SkriveLeif 1
AnonymBruker Skrevet 7. november #40 Skrevet 7. november snillOnkel skrev (4 timer siden): Dobbeltdyne. Men i tillegg trenger jeg seks puter for å sove godt på siden (2 under hodet, 2 mellom beina, 1 mot brystet, og 1 under den nederste armen, slik at den ikke strekkes for mye når den ligger utstrakt). Har du leddgikt el.l 🤣 Ikke frekt ment altså, men jeg kjenner meg igjen med det putestyret under armen, kneet, ankelen osv. Anonymkode: a2994...0cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå