AnonymBruker Skrevet 6. november #1 Skrevet 6. november Trenger tips til farsdagsgaver, både til min mann og til min far. Ca 40 og 70 år. Noen som har noen tips eller vil dele hva de selv skal gi? Anonymkode: 6b737...992 1
Fru Uperfekt Skrevet 6. november #2 Skrevet 6. november Min får en minikonsert av barna Av meg får han en kveld på byen med god mat og drikke samt hotellovernatting
Rødstrupa Skrevet 6. november #4 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Trenger tips til farsdagsgaver, både til min mann og til min far. Ca 40 og 70 år. Noen som har noen tips eller vil dele hva de selv skal gi? Anonymkode: 6b737...992 Dersom de har interesser er jo saken grei. Forslag generelt: til faren din: bok konfekt kaffe/te av god kvalitet liten radio til stuebord/nattbord tøfler/slåbrok abonnement/blad innvitasjon: middag/teater Mannen din: Innvitasjon: middag/teater abonnement/blad klær parfyme
Capazitet Skrevet 6. november #5 Skrevet 6. november Eg har sendt ei bok til min far som bur på ein annan kant av landet med eit hyggeleg kort.
laperla Skrevet 6. november #6 Skrevet 6. november I år får Pappa deo sticken til en av parfymene han bruker, ullsokker og Boble sjokolade.
AnonymBruker Skrevet 6. november #7 Skrevet 6. november I år får faren min gode, tynne ullsokker (av mange kalt dress-sokker) og sjokolade. Samboer får ingen ting, for vi er ikke foreldre selv. Andre ting jeg har pleid å gi er dusjsåpe fra apotek eller parfymeri, deo, T-skjorte, Björn Borg-boxere eller kalender for neste år (bordkalenderen fra Lunch, men som regel har jeg gitt ham den til jul). Anonymkode: 9a48b...b16
AnonymBruker Skrevet 6. november #8 Skrevet 6. november Han får jogge/hjemme og slappe av bukse og en myk genser. For dette året har vært stressende for han, og han må av og til huske på å bare slappe av på sofaen. Ikke det mest spennende. Anonymkode: 53455...9d9
AnonymBruker Skrevet 6. november #9 Skrevet 6. november Boka til Jens Stoltenberg, han er begeistret for ham. Anonymkode: 9eaec...ab8
AnonymBruker Skrevet 6. november #10 Skrevet 6. november Min far: god flaske vin og ullstilongs Min mann: aktivitetskalender for familien (ønsker seg/oss det), ullsokker, ullskjorte, konfekt, boxer. Og så får han tegna kort fra ungene, sove lenge, god frokost og blomster. Og en bedre middag Anonymkode: 6d599...818
AnonymBruker Skrevet 6. november #11 Skrevet 6. november En kompressor han har ønska seg lenge. Anonymkode: 2c0fd...8d9
AnonymBruker Skrevet 6. november #12 Skrevet 6. november Lager til frokost. Baker noe med barnet. Barnet gir tegning eller noe hjemmelaget, favoritt godis, blad. Anonymkode: cba90...86a
AnonymBruker Skrevet 7. november #13 Skrevet 7. november Termokopp fra Bodum og en litt fin chiliolje. Anonymkode: 7315f...949
Sinsiew Skrevet 7. november #14 Skrevet 7. november Vi gjør det alltid veldig enkelt; Frokost på senga, tegning fra ungene og familiefilmkveld. Sånn har vi det både morsdag og farsdag.
AnonymBruker Skrevet 7. november #16 Skrevet 7. november Her får pappa i huset flax adventskalender( den får han hvert år) kaffebønner og favorittsjokoladen bare han liker:) Anonymkode: f3541...946
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:58 #17 Skrevet søndag kl. 11:58 Min far pleier å få mat kurv og svigerfar pleier å få øl og lakris kuler Anonymkode: b889b...e22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå