Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen klarsynte her som kan fortelle meg fremtiden til meg og samboer? Jeg opplever at vi har det så fantastisk sammen nå, og at han føler det samme men at han ikke alltid kommuniserer alt. Hvordan blir fremtiden med barn og hvordan får vi det med fremtidig bolig? Vil økonomien (inntekt) bedre seg eller vil vi stå på stedet hvil i flere år til? Vil jeg få en jobb der jeg føler meg verdsatt og hvordan vil det påvirke vårt forhold? 

På forhånd takk❤️

Anonymkode: 2274e...cec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing.

Rhodiola, adm.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan legge tre tarot kort på deg, 

Anonymkode: 3549e...425

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok 4.

1 kopper opp ned - stagnasjon i vanlige gjøremål? Noe blokkerer for deres flyt i hverdagen? Denne blokkeringen kan lett fjernes. 
Hierofanten - usikker på om dette representerer typen din. Er han eldre og stabil og kanskje til og med en formanende type? Eller er dette en annen mannsperson i livet deres som formaner over dere? Kan også være en stor velsignelse. 
Kongen av vann - Dette tror jeg representerer typen som er en annen mer leken type, men muligens litt glad i drikke eller annet godt. Han kan være god men faller tilbake til tanker og filosofier. Eller en annen mann født i vanntegn. 
Resultat: ess i sverd! Denne er god. Du er skarp og du skjærer gjennom. Din vilje vil skje, for å si det sånn. 

Tolk det selv i fht spørsmålene dine. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tok 4.

1 kopper opp ned - stagnasjon i vanlige gjøremål? Noe blokkerer for deres flyt i hverdagen? Denne blokkeringen kan lett fjernes. 
Hierofanten - usikker på om dette representerer typen din. Er han eldre og stabil og kanskje til og med en formanende type? Eller er dette en annen mannsperson i livet deres som formaner over dere? Kan også være en stor velsignelse. 
Kongen av vann - Dette tror jeg representerer typen som er en annen mer leken type, men muligens litt glad i drikke eller annet godt. Han kan være god men faller tilbake til tanker og filosofier. Eller en annen mann født i vanntegn. 
Resultat: ess i sverd! Denne er god. Du er skarp og du skjærer gjennom. Din vilje vil skje, for å si det sånn. 

Takk :) 

Anonymkode: 2274e...cec

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.11.2025 den 9.34):

Jeg tok 4.

Hadde du kunnet legge kort på mitt forhold også? Jeg startet en egen tråd med dette spørsmålet for en stund siden, men det har ikke dukket opp noen som vil trekke kort enda. Trenger jeg et konkret spørsmål, eller kan jeg bare spørre om råd generelt, og se hva som dukker opp? 

Anonymkode: 24599...9ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...