Gå til innhold

Tenner på menn i arbeidsklær

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gift med en mann som har vært uten jobb i mange år. Han er ikke handy i det hele tatt. 

Kjenner nå at jeg tenner veldig på menn i arbeidsklær! 
Flere som er som meg? 

Tenner selvsagt ikke på alle menn i arbeidsklær, men er et par stykker jeg har møtt på, og jeg har syns de har vært sykt sexy ! 

Kan det være at det er fordi det er absolutt motsatt av det jeg har hjemme? Og at jeg drømmer om en manne-mann ?  En som har en skikkelig jobb og som er hardtarbeidende. Føler at det er noe jeg virkelig har lyst på.

Anonymkode: 0df57...b88

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo kle mannen din i arbeidsklær selv om han ikke er handy.

Anonymkode: 9629e...51d

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg synes menn i arbeidsbukse (type elektriker/rørlegger) er kjekt å se på. 

Jeg kan se på, men går ikke lenger enn det. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Du kan jo kle mannen din i arbeidsklær selv om han ikke er handy.

Anonymkode: 9629e...51d

Jeg tror faktisk ikke det ville hjulpet. Er på en måte ikke bare klærne men typen hvis du skjønner. 

Det går liksom dypere enn bare det med utseende. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er ofte veldig sexy. Med arbeidsmuskler og sterke underarmer. 

Anonymkode: 5ca4c...7f6

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes jenter i «arbeidsklær» er dritsexy 🤷🏼‍♂️😊

Anonymkode: bf0da...258

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg er gift med en mann som har vært uten jobb i mange år. Han er ikke handy i det hele tatt. 

Flere som er som meg? 

Tenner selvsagt ikke på alle menn i arbeidsklær, men er et par stykker jeg har møtt på, og jeg har syns de har vært sykt sexy ! 

Kan det være at det er fordi det er absolutt motsatt av det jeg har hjemme? Og at jeg drømmer om en manne-mann ?  En som har en skikkelig jobb og som er hardtarbeidende. Føler at det er noe jeg virkelig har lyst på.

Er mann. Jeg tror ikke det har med din mann å gjør. Jeg tror det er din fetisj.  Og ta han med på Jula og prøve arbeisklær for du synes det ef sexy må jo gå helt fint. Eller å si til han at du tenner på det og spør om han kan ha på seg litt arbeisklær fredags ettermiddag eller kveld for det er så pirrende. Du kan kle av han så mye som trengs for litt kos eller sex. Eller at han skal bli suget med dem på. 

Jeg tror egentlig det er for lite kunskap og så er det litt tabo samt det å gi litt sånt ved å aksepere samt se gleden i å gi som partner til en/ei faktisk betyr noe i parforholdet. Tenk om han faktisk da senere kommer på å hive seg i noe arbeidstøy kun for å glede deg. 😍

Jeg liker damer eller menn med lang dunjakker/ pene sirlige dunkåper. 

AnonymBruker
Skrevet

De arbeids typene har skjelden tid å gjøre noe hjemme, slitne og trøtte sovner gjerne med arbeidsbuksa på😅så fort middagen er spist😅

Anonymkode: 9fbd6...e6b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.11.2025 den 17.39):

Flere som er som meg? 

Er det noen grunn til at din mann har vært uten jobb i mange år?

AnonymBruker
Skrevet
Coachshinny skrev (4 timer siden):

Er det noen grunn til at din mann har vært uten jobb i mange år?

Ikke annet enn at han er lat. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Enig. Og de som jobber i  matbutikker,  med tighte bukser

Anonymkode: ff765...e11

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Helt enig. En litt skitten jente i arbeidstøy er mye mer sexy enn en jålete kvinner med høye hæler. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...