AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:40 #1 Skrevet torsdag kl. 13:40 Er det noen som bruker det? Jeg synes det er fint, men tror jeg ville ha følt det litt uvant å bruke, nærmest som et kostyme. Hva tenker dere? Anonymkode: 30e59...172 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:54 #2 Skrevet torsdag kl. 13:54 Akkurat nå er det vel ikke moderne, så det blir litt spesielt. Men jeg synes det er stilig, til rett kjole. Har noen I sateng, må tviholde på glasset så det ikke sklir ut, holder du for hardt kan hvitvinsglasset kan det stige oppover, som en såpe. Så det er en teknikk med det. 😂 Anonymkode: 87f05...89e
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:24 #3 Skrevet torsdag kl. 14:24 Jeg brukte det til prinsessekjole på en kostymefest... følte meg veldig fin med de! Enig i det med glass!😅 Men ja, blir kanskje litt rart å bruke det til en vanlig selskapskjole...? Anonymkode: 0ef4e...c02
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:28 #4 Skrevet torsdag kl. 14:28 Lange hansker var en trend som mann kunne se på kjendiser fra 2020 og en god del av i 2023 og 2024 viss jeg ikke husker helt feil. Var en del av det på catwalken for vår/sommer 2025. Mye lange hansker i skinn i tillegg til noe i lettere materialer. Jeg har ikke sett så mange looks av dette i år i forhold til 2023 og 2024 viss vi skal ha trend fokus på det men det er ikke umoderne viss det er viktig for deg. Personlig synes jeg lange hansker er kulest når det styles med mere hverdagsantrekk, litt over the top antrekk eller til penkjoler hvor det ser ut som en slags naturlig forlengelse av kjolen og ikke hansker. Men dette er bare min personlige smak. Legger ved noen eksempel bilder av hvor jeg synes lange hansker fungerer. Anonymkode: 0b366...452 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:29 #5 Skrevet torsdag kl. 14:29 Hva med brudekjole? Passer det bedre med hansker? TS Anonymkode: 30e59...172
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:32 #6 Skrevet torsdag kl. 14:32 Svaret mitt er at det kommer an på. Noen kjoler kler det, men andre blir det litt kostyme. Anonymkode: 87f05...89e
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:38 #7 Skrevet torsdag kl. 14:38 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva med brudekjole? Passer det bedre med hansker? TS Anonymkode: 30e59...172 Jeg synes hansker skjeldent ser bra ut til brudekjole men legger ved et par eksempler hvor det fungerer. I de eksemplene jeg legger ved synes jeg det fungerer fordi kjolene er veldig strukturerte og har tydelige linjer i kontrast med hanskene. Ved sartere finere stoffer som brudekjoler blir ofte hansker mer enn for grov distraksjon enn et harmonisk tilbehør. Anonymkode: 0b366...452 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:22 #8 Skrevet torsdag kl. 15:22 Til ts: har du en kjole og et par hansker du ønsker å få tilbakemelding på? De forslagene som er kommet er jo superstilig! Men det kan fort bli litt Jessica Rabbit av det. Selv om hun er kul nok. Men det er som du ser av bildene fullt mulig å få det til å funke. Anonymkode: 87f05...89e 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:03 #9 Skrevet torsdag kl. 17:03 Til galla-antrekk er det iallefall helt innafor Anonymkode: 564c6...761 1 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:51 #10 Skrevet torsdag kl. 17:51 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Til ts: har du en kjole og et par hansker du ønsker å få tilbakemelding på? De forslagene som er kommet er jo superstilig! Men det kan fort bli litt Jessica Rabbit av det. Selv om hun er kul nok. Men det er som du ser av bildene fullt mulig å få det til å funke. Anonymkode: 87f05...89e En slik kjole. Har ikke hansker, men vurderer å kjøpe. Svarte i tilfelle. Har også samme kjole i vinrød. Der kan vel også svarte hansker passe, eventuelt? Kusina mi har den i mørk grønn, hun har brukt svarte hansker til den. TS Anonymkode: 30e59...172 1
Kvist Skrevet torsdag kl. 19:48 #11 Skrevet torsdag kl. 19:48 Jeg tror ikke hansker funker så godt til den kjolen, i hvertfall ikke sånne som går langt over albuen. Den kjolen er såpass dekkende og firkantet øverst, så svarte hansker vil bare gjøre at overarmene dine fremstår som løsrevne fra resten. I hvertfall om du har lys hud som hun på bildet. 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:22 #12 Skrevet torsdag kl. 20:22 Jeg tror ikke den kjolen vil gi god balanse til hansker. Jeg ville droppet hansker til den uavhengig av farge. Anonymkode: 0b366...452 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:30 #13 Skrevet torsdag kl. 20:30 Kvist skrev (41 minutter siden): Jeg tror ikke hansker funker så godt til den kjolen, i hvertfall ikke sånne som går langt over albuen. Den kjolen er såpass dekkende og firkantet øverst, så svarte hansker vil bare gjøre at overarmene dine fremstår som løsrevne fra resten. I hvertfall om du har lys hud som hun på bildet. AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg tror ikke den kjolen vil gi god balanse til hansker. Jeg ville droppet hansker til den uavhengig av farge. Anonymkode: 0b366...452 Takk for svar. Anonymkode: 30e59...172
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 21:04 #14 Skrevet torsdag kl. 21:04 Tror heller ikke at lange hansker vil passe den kjolen. Men sorte korte, i blonder med vid kant uten annet tilbehør enn veske vil bli stilig. Da blir hansken styling nok. Anonymkode: 87f05...89e 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 21:10 #15 Skrevet torsdag kl. 21:10 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tror heller ikke at lange hansker vil passe den kjolen. Men sorte korte, i blonder med vid kant uten annet tilbehør enn veske vil bli stilig. Da blir hansken styling nok. Anonymkode: 87f05...89e Ja, det tror jeg kunne blitt skikkelig fint! 😍 Anonymkode: f86ce...0f3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 21:33 #16 Skrevet torsdag kl. 21:33 Syns lange hansker er heksete. Men kjolen var fin da! Anonymkode: f46a1...a9e 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 21:39 #17 Skrevet torsdag kl. 21:39 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Syns lange hansker er heksete. Men kjolen var fin da! Anonymkode: f46a1...a9e Du får jo heksete til å høres negativt ut.. 😉 Fnis Anonymkode: 87f05...89e
AnonymBruker Skrevet i går, 12:20 #18 Skrevet i går, 12:20 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Tror heller ikke at lange hansker vil passe den kjolen. Men sorte korte, i blonder med vid kant uten annet tilbehør enn veske vil bli stilig. Da blir hansken styling nok. Anonymkode: 87f05...89e Har du bilde av noen slike hansker? Anonymkode: 30e59...172
AnonymBruker Skrevet i går, 13:00 #19 Skrevet i går, 13:00 Googlet bare short gloves, lace, wide. Osv https://hardnheavy.style/products/elegant-womens-genuine-leather-gloves-ladies-thin-non-slip-lace-gloves?variant=42775188373719¤cy=EUR&utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=EU - EUR&utm_content=Elegant Women's Genuine Leather Gloves %2F Ladies Thin Non-slip Lace Gloves&gad_source=1&gad_campaignid=20282763541&gbraid=0AAAAACeDyK4qkADogBLEwa9B_-55SM7yl&gclid=CjwKCAiAzrbIBhA3EiwAUBaUdYVyJd3GkVY7cC95ftZgBbJAvZBUScIAVOzFchHYu5_GcZai6Vr3ChoCxdwQAvD_BwE https://www.lhbmall.shop/?ggcid=338515 Her er litt utvalg. Tror det er lurt å bruke mer enn 50 kr på Temu. Det er ofte en hårfin ballanse mellom kjip og elegant med slikt tilbehør. Anonymkode: 87f05...89e
AnonymBruker Skrevet i går, 13:35 #20 Skrevet i går, 13:35 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du bilde av noen slike hansker? Anonymkode: 30e59...172 Jeg så et par på Zara, men dessverre i hvitt.. Tenkte først at man kanskje kan farge dem, men er usikker på om det går med sånt stoff. 🤔 Men Ts, jeg ble veldig inspirert av å lese førsteinnlegget ditt - hansker kan virkelig løfte et antrekk 😍 Disse er fra Zara, altså SEMITRANSPARENTE HANSKER MED BLOMSTER HARRY LAMBERT FOR ZARA X DISNEY - Råhvit | ZARA Norge / Norway Anonymkode: f86ce...0f3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå