exictence Skrevet 13. november Forfatter #21 Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (På 9.11.2025 den 11.18): Jeg hadde ikke syntes noe om det overhodet. Alle vet vel selv når de legger på seg og må få motivasjon til å evt slanke seg selv tenker jeg. Tenker egentlig jeg og, men hvordan får man selv motivasjon til å gå ned i vekt?
AnonymBruker Skrevet 13. november #22 Skrevet 13. november exictence skrev (På 6.11.2025 den 14.34): Eller skal jeg i det hele tatt nevne noe? Jeg gjør ikke det. Det vil si jeg har nevnt (generelt sett) at det ikke er nødvendig eller sunt for kroppen å spise store mengder når man kommer hjem midt på natten og er sulten. Han har dessverre en jobb som krever ustabile arbeidstider. Noen venninner nevner for meg om jeg har sagt noe til ham om slanking, og synes det faktisk det er egoistisk av ham å ikke gå ned i vekt, da det går utover meg at han trolig får dårlig helse etter hvert pga overvekt. Han har ganske stor mage, men også sterke muskler og sterke store ben. Han er ganske mye i bevegelse både på jobb og i fritiden med mange interesser og hobbyer. Jeg er slank. Vi bor ikke sammen, og spiser egentlig sjelden sammen. Jeg merker at jeg synes faktisk det er litt irriterende når mine venninner sier det til meg, men det er nok bre velmenende. Selv synes jeg han må få gjøre det han vil, og bryr meg egentlig ikke, bare det at jeg tror det er mer helsegevinst i å være litt slankere. Slutt å ha sånne toxic venninner som kommenterer utseendet til kjæresten din. Tenk om din kjærestes kompiser hadde spurt ham hvorfor han har valgt seg en dame med så lite heldig utseende, og sagt at han burde ha gitt deg råd om sminke og plastisk kirurgi. Ikke så bra, sant? Anonymkode: b2895...26b
AnonymBruker Skrevet 13. november #23 Skrevet 13. november Hva slags venninner er dette? Kunne ikke ramlet meg inn å kommentere andres kjære på en negativ måte. De har jo valgt sine partnere. Hvem har blitt slankere, sluttet å røyke, begynt å trene, lese bøker, blitt avholds, lagt om matvaner etc fordi kjæresten har sagt til dem at de må? Dere må være veldig unge som ennå ikke har fått begreper om hvordan menneskesinnet fungerer. Anonymkode: 5b9d8...cbc
exictence Skrevet 13. november Forfatter #24 Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Slutt å ha sånne toxic venninner som kommenterer utseendet til kjæresten din. Tenk om din kjærestes kompiser hadde spurt ham hvorfor han har valgt seg en dame med så lite heldig utseende, og sagt at han burde ha gitt deg råd om sminke og plastisk kirurgi. Ikke så bra, sant? Anonymkode: b2895...26b Uff ja. Men synes ikke det kan sammenlignes. De mener jo for helsens skyld. Men er egentlig enig i at venninner ikke skal blande seg opp i det. Hvordan si ifra til dem, synes du? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå