AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:49 #21 Skrevet torsdag kl. 15:49 En god flaske vin. Blomsterbuketter blir ofte mye styr, men det er koselig med en blomst eller plante i potte, da tenker jeg på giveren hver gang jeg vanner. Noe spiselig kan være bra, men det kan også være skivebom. Anonymkode: 5f408...58b
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:55 #23 Skrevet torsdag kl. 15:55 Vin eller en fin plante. Helst ikke blomsterbukett, det blir jo en del å ordne med hvis man skal ta best mulig vare på blomstene. Eventuelt hjemmebakt brød eller en håndsåpe. Men egentlig er jeg ikke kjempeglad i konseptet «vertinnegave», synes det er litt styrete å både kjøpe og få så mye greier hele tiden. Anonymkode: ff1c1...5e1 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:57 #24 Skrevet torsdag kl. 15:57 Liker best å få vin fordi selv om jeg typisk har kjøpt inn mye, så er det ikke sjelden gavevinen også går med🙈 Ellers er det hyggelig med såpe, blomst… Anonymkode: d312d...2cd
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:01 #25 Skrevet torsdag kl. 16:01 Absolutt ikke vin! Jeg drikker annen vin er hvermannsen, og jeg ønsker ikke bidrag til sauser. Blomster derimot, alltid en innertier! Anonymkode: 33ff0...b39
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:01 #26 Skrevet torsdag kl. 16:01 Sjokolade. Ikke alkohol eller blomster. Anonymkode: 990f8...6f2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:08 #27 Skrevet torsdag kl. 16:08 Mange nevner blomster, men i min lille leilighet har jeg nok kjøpt inn det det er plass av av blomster før selskapet, så jeg trenger nok ikke flere. Søtt spiser jeg ikke, men kan jo servere det i løpet av kvelden. Men jeg blir veldig glad for vin, portvin, oster, krydder, kaffe, te hjemmelagde kjeks, salte mandler, olivenolje, lys og servietter, romduft, såper, gode oliven, myke kosesokker, julehefte frabsesongen, urteplante, nesten hva som helst fra Idsøe (gourmetbutikk) i Stavanger. Anonymkode: f7609...7e3 1 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:25 #28 Skrevet torsdag kl. 16:25 en bok, konfekt, blomster, Anonymkode: 92791...f0e
Kålrota Skrevet torsdag kl. 16:28 #29 Skrevet torsdag kl. 16:28 Jeg liker å få blomster. Liker ikke matgaver, alkohol eller parfymerte produkter. De som kjenner meg, vet dette. 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:30 #30 Skrevet torsdag kl. 16:30 Blomster, særlig fine buketter. De tre minuttene det tar å pakje ut og sette i vase bruker jeg gjerne. Vin og sjokolade som kan spises i løpet av kvelden. Anonymkode: eb17b...7c5 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:32 #31 Skrevet torsdag kl. 16:32 Blomster 🙂. Jeg drikker ikke vin, og spiser ikke sjokolade, så da er det evt mannen som får glede av det. Anonymkode: e71b8...576 1
Tough cookie Skrevet torsdag kl. 16:45 #32 Skrevet torsdag kl. 16:45 Blomster- eller en flott grønn plante, hjemmelaget syltetøy eller noe som er litt uvanlig å få og som er godt å spise. 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:14 #34 Skrevet torsdag kl. 18:14 Jeg elsker at folk kommer uten gave. Da føler jeg at de slapper av. Hvis de skal ha med noe så helst ikke avskårne blomster (må styre med det når jeg holder på med andre ting for gjesten) eller vin (jeg drikker ikke alkohol). Anonymkode: 75dfc...c01 1 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:24 #35 Skrevet torsdag kl. 18:24 Ingen gave er det aller beste! Om noen absolutt skal ta med seg noe; ha med noe dere spiser eller drikker opp før dere går hjem igjen. (hvis det ikke er cola eller potetgull, men det har jeg aldri fått). Anonymkode: d5065...b80
Miss Meilir Skrevet torsdag kl. 18:32 #36 Skrevet torsdag kl. 18:32 (endret) Sjokolade, vin, te, hjemmestrikka sokker, alt mulig egentlig! Hyggelig at folk tar med seg noe 🙂 Gjerne en vanlig potteblomst eller en dekorasjon om det er litt mer høytidelig (og flere folk går sammen om gaven). For dette er mitt tips til dere som blir stressa av å styre med blomster samtidig som du tar i mot gjestene. Når du selv er gjest, gi bort en blomsterdekorasjon. Da kan det godt være at folk gir det samme til deg en annen gang 🥰 (Bildet er fra Mester Grønn) Endret torsdag kl. 18:34 av Miss Meilir La til informasjon om hvor bildet er hentet 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:34 #37 Skrevet torsdag kl. 18:34 Jeg synes det er koselig å ta med noe hvis jeg er bedt på middag eller til fest. Og jeg setter pris på hvis noen har med. noe. Gjerne god kaffe, blomster, noe søtt , og gjerne hjemmelaget, som vi alle kan nyte av til eller etter middagen og utover kvelden. Husker jeg fikk en fikenmarmelade som var helt himmelsk til blåmuggost. Selv har jeg tatt med hjemmelaget flettebrød ved et par anledninger, som passer til det meste av salater, suppe osv. Anonymkode: 92791...f0e 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:39 #38 Skrevet torsdag kl. 18:39 Jeg er et såpass godt menneske at jeg blir glad for alt jeg får Men de som kjenner meg kommer ikke med vin for dette er et alkoholfritt hus. Anonymkode: d02db...73e
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:39 #39 Skrevet torsdag kl. 18:39 Noe lite. Det skal være en oppmerksomhet, ikke en skikkelig gave. Jeg synes at blomster er too much. Kaffe, te, krydder, olje, balsamico, eller noe som kan settes fram og spises i løpet av selskapet. Jeg vil heller ha litt av noe litt spesielt som jeg ikke hadde kjøpt selv, enn en stor kokesjokolade eller en kilo Ali kaffe. Anonymkode: 6ae02...eb3 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:44 #40 Skrevet torsdag kl. 18:44 Personlig liker jeg blomster, vin og god sjokolade. Og da mener jeg ikke masseprodusert fra Freia el.l. Anonymkode: b4ea1...df9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå